Brojni partijaneri koji su se odazvali pozivu informaciju su dobili na društvenim mrežama i Telegramu, a interes za raveom uzrokovao je kolaps prometa s desecima kampera i kombija koji su pohrlili prema lokaciji plesa.
Nedugo iza jedan ujutro intervenirala je policija i blokirala područje između Stupinigija, Beinasca i torinske obilaznice te spriječila daljnji priljev ljudi na rave.
Očekivalo se oko 10 tisuća ljudi na ilegalnom raveu
Istovremeno, policija i karabinjeri izvršili su identifikaciju sudionika ravea, dok je Crveni križ intervenirao kako bi se olakšala evakuacija vozila.
Nakon inspekcije u industrijskoj zoni, gradonačelnik Nichelina, Giampiero Tolardo, ujutro je izvijestio da je “situacija složena, ali se dobro upravlja i pod kontrolom” i dodao: "Nažalost, ove inicijative su nepredvidive. Večeras je bilo poteškoća, dolazilo je mnogo ljudi i iz inozemstva, kao i iz drugih područja sjeverne Italije, ali sada je prometna mreža ponovno u redu."
Traže ostavku Ministrice unutarnjih poslova
Torinski zastupnik Augusta Montaruli iz FdI traži ostavku ministrice unutarnjih poslova Luciane Lamorgese, i zahtjeva njezinu intervenciju u Vijeću povodom incidenta. "Još jedan rave party koji stvara nelagodu građanima okupljanjem, remećenjem javnog reda i mira i bezveznim konzumiranjem droga."
Giorgia Meloni (FdI): "Ministrica Lamorgese voli techno"
"Tražimo hitnu intervenciju ministrice koja ne djeluje u skladu s vremenima u kojima se nalazimo”.
Rave u Stupinigi je već postao politički slučaj
"Do sada su ti ljudi shvatili da je s Ministrom unutarnjih poslova u Italiji sve dopušteno", ističe se.
Naime, u line up su uvrstili ni manje ni više nego Giuseppe Ottaviania, talijanskog producenta i sintesajzer maga koji je trenutno najpopularnija i najtraženija trance zvijezda.
Giuseppe je poznat po svojim energičnim nastupima, posebno u live izdanjima (GO 3.0) u kojima svira sve trake te koristi cijeli niz analognih sintesajzera, nastavljajući tradiciju legendarnih trance zvijezda poput Rank 1, M.I.K.E. Pusha i Svenson & Gielena koji su žarili i palili svojim live nastupima na Trance Energyu prije 20-ak godina i koji su bili, kako je Giuseppe sam rekao u jednom nedavnom intervjuu, inspiracija za njegove live nastupe. Ni Giuseppe svakako nije baš od jučer – stariji trance fanovi ga se sjećaju još iz NU NRG, grupe koja se također uvrstila u trance legende, a prije par godina formirao je live duo s britanskim trance producentom Solarstoneom pod nazivom Pure NRG, no čini se da duo više nije aktivan otkad je Giuseppe počeo nastupati solo. Live nastupi su mu doista nešto posebno, a čuva ih samo za velike evente poput ASOT-a, što zbog atraktivnosti festivala, a što i iz tehničkih razloga (jer ipak treba svu tu opremu, koja nije baš jeftina, spakirati, dovesti i odvesti nazad u svoj studio) pa je tako nastupio s najnovijim GO Live 3.0 izdanjem na ASOT 950 festivalu u Utrechtu 2020. godine te ASOT 1000 u Moskvi točno tjedan dana prije Legendary festivala.
Giuseppe je zapravo jedan od rijetkih live izvođača na trance sceni, što je poprilično čudno uzimajući u obzir činjenicu da je trance oduvijek bio žanr koji je privlačio klasično educirane glazbenike koji ujedno vole i elektroničku glazbu. Danas možemo vidjeti možda Airwavea i Rogera Shaha u takvim izdanjima, no Giuseppe je svakako svoj live nastup dignuo na višu razinu, nastupajući po mainstageovima najvećih trance evenata. S druge strane, techno izvođače ćete vrlo često vidjeti live, a već su „ukrali“ popriličan dio trance scene producirajući i puštajući oldschool hard i acid trance.
Najava Giuseppea na Legendary festivalu izazvala je ogromno oduševljenje hrvatskih trance fanova koji su pristigli iz svih krajeva Hrvatske u Zagreb, no pridružili su se i trance fanovi iz Slovenije, kao što je već običaj, ali i ostalih susjednih zemalja. Budući da je bio petak, radni dan, a event je započeo u 17,00 sati, propustila sam, nažalost, nastup našeg Damiena i samih Corti Organ, no uspjela sam uhvatiti set Woodya van Eydena koji je pak ponovno oduševio svojim izborom trance klasika, kao što su Cafe Del Mar od Energy 52 i Out Of The Blue System F-a (Ferry Corstena), a odsvirao je i The Age Of Love, ovaj puta u najnovijem Charlotte de Witte remixu (potvrđujući upravo ovo što sam gore navela o techno sceni).
Uslijedio je Ruben de Ronde, nizozemski producent i DJ, poznatiji kao Armin van Buurenov suvoditelj ASOT-a, kojem je ovo, kao i Giuseppeu, već drugi nastup u Hrvatskoj ove godine (pročitajte intervju koji smo napravili s Rubenom na Senses festivalu). Publiku je rasplesao svojim vokalnim melodičnim setom koji je, što se više približavao Giuseppeov nastup, postajao sve energičniji te se od progresivno melodičnog pretvorio u pravu uplifting trance poslasticu za publiku koja je uživala u brzim ritmovima njegove Lose Yourself u Huem remixu, Bloodstream s Ferryem Corstenom u Ben Goldovom remixu te Wanderlust u remixu Eugenia Tokareva.
Ruben je pustio i svoje dvije nove stvari sa svog predstojećeg albuma, od kojih je jedna suradnja sa sve popularnijom vokalisticom Dianom Miro. Novi album je trebao izaći ovaj mjesec, no na redovitim Rubenovim streamovima na Twitchu saznali smo da je odgođen. Ruben je dan prije imao vrlo naporan i izazovan dan jer je s Arminom vodio ASOT 1038 emisiju posvećenu Amsterdam Dance Eventu (ADE), a koja je trajala oko 8 sati, s raznim gostima u studiju kao što su Solarstone, Cubicore, Rub!k, Estiva itd., zatim je trčao do AFAS kluba odsvirati set te opet natrag u studio. No, njegov umor uopće nismo zamijetili, štoviše, set je bio odličan, a Ruben raspoložen za interakciju s fanovima pa kako je stage smješten blizu podija i ograda je blizu, često ga se moglo vidjeti kako se pozdravlja i razgovara s njima.
Nakon Rubena je uslijedio Giuseppe koji je, kad je izašao na stage, izazvao potpunu histeriju te je užario Boogaloo i svirao puna dva sata (set je bio hibridni live / DJ set), a svakako izdvajamo njegove Till The Sunrise, Only A Heartbeat Away s Triciom Mc Teague, Be The Angel s Lucid Blue i Magico, stvar koju je napravio zajedno s Arminom, a koja se našla na nedavno izdanom albumu ASOT Forever i koja je veliki ovogodišnji favorit trance fanova i potencijalni osvajač titule hit godine / Tune Of The Year 2021 ASOT showa.
Nakon fenomenalnog seta, fanovi su naprosto pohrlili na stage, ali i backstage uloviti pokoju fotku sa svojom omiljenom zvijezdom, a Giuseppe, inače vrlo pristupačan i skroman te prezadovoljan setom i publikom (što je kasnije i sam napisao na svom instagramu) nije nikoga odbijao, a mi smo mu (isto kao i Rubenu) poklonili, ispred Trance Family Croatia, personalizirani Dinamov dres.
Budući da se klub zatvorio u ponoć, neformalni after party se održao ispred kluba gdje su u nečijem autu svirale Giuseppeove trake, a trance fanove nije omela ni hladnoća niti uobičajena zagrebačka jesenska magla. Pozdravljajući se s prijateljima i čekajući taksi, na licu mi je stajao ogroman osmijeh jer ovo je scena koja je postala nažalost neuobičajena na zagrebačkim ulicama – obično možemo samo čuti kako iz bijesnih automobila trešte cajke.
Inače, i Giuseppe je najavio novi album pod imenom Horizons koji će izaći u siječnju iduće godine, a prvi singl s albuma With You s Monikom Santucci izdan je nedavno. Giuseppe je rekao kako se radi o nešto drukčijem, kreativnijem albumu i trakama koje je stvarao za vrijeme lockdowna, a koje su napravljene pod utjecajem mnogih stilova i izvođača te koji neće slijediti njegov uobičajeni stil.
Ni dečki iz Corti Organ nisu bili bez inspiracije te su točno na dan održavanja Legendary festivala izdali svoj najnoviji singl Dr. Chaos u suradnji s Heatbeatom koji je, isto kao i njihov hit The Joker, oduševio Armina i Rubena te su ga odsvirali u zadnjoj ASOT 1040 emisiji:
Dečki su odmah nakon festivala najavili i novo izdanje Legendary festivala te s nestrpljenjem čekamo vidjeti koga će nam sljedećeg puta dovesti!
Ovogodišnje izdanje donijelo nam je pregršt događaja na nekoliko lokacija, ispreplećući glazbu kao lajtmotiv festivala kroz razne platforme – koncerte, filmove, sajam, tribine i radionice. Kao i prethodnih godina program je povezao nekoliko klupskih prostora na raznim lokacijama u gradu. Impulse se ove godine održao u trajanju od 6. do 12. listopada.
Foto: Kristina Barišić
Osobno sam nažalost konzumirao premalo Impulse festivala, međutim ono što sam vidio, čuo i doživio bilo mi je super. U četvrtak 7.10. u klubu Tunel održao se glazbeni osvrt na kompilaciju 'Healing Sounds' stvorenu sa namjerom pomoći i podizanja svijesti o potresima pogođenim krajevima Hrvatske. Sudjelovali su Jan Kinčl i Nenad Barić (Funk Guru) kao idejni začetnici i osobe koje su stvorile kompilaciju, uz mene kao moderatora. Prilikom predstavljanja mogli smo čuti kako su artisti uglavnom odmah pristali sudjelovati, generalno zadovoljstvo sa svime učinjenim oko kompilacije, a jedina boljka ispala je predugo čekanje na vinilno izdanje budući da je proizvodnja ploča u svijetu usporena zbog velike potražnje. Smatram da smo uspješno predstavili sve segmente rada na kompilaciji, a kasnije su Jan i Nenad počastili prisutne sa svojim DJ setovima.
Uz Healing Sounds osvrt, nazočio sam i koncertu Svemirka, Pocket Palme i riječkog Doktora u Pogonu kulture u subotu 9. listopada. Uvijek mi se zanimljivo vratiti u prostor kojim sam nekoć upravljao, ovoga puta na dosta dobar koncert. Sve je krenulo dosta rano sa domaćim Doktorom kojemu je ovo bio prvi nastup uživo. Ne krijem da mi se zaista sviđaju njegove stvari koje su zapravo pop sa daškom elektronike i trapa, međutim svakako mora još poraditi na svome live izričaju, a preporučujem mu da ako može oko sebe okupi i bend, jer mi se čini da će tako zvučati i izgledati bolje i upotpunjenije.
Foto: Kristina Barišić
Zatim se na stage penju Pocket Palma, zagrebački synthwave duo s dodatnim gitaristom. Mogao bi reći da zvuče onako kako se i zovu, kao neka džepna palma koju kad izvučeš te prožme nostalgija za ljetom, minulim vremenima, plažom i sladoledom, a osim toga jako su me podsjetili na the xx. Kraj je bio rezerviran za Svemirko, trenutnu koncertnu atrakciju na ovim prostorima. Osobe obučene kao teški hipsteri sviraju energični rock koji je na trenutke moderan, a na trenutke prelazi u slatke pop akorde. Na Svemirku se i skupilo najviše ljudi koji su uživali i đuskali. Sve u svemu meni jedna izuzetno zabavna večer, a jedina zamjerka ide na zvuk koji je bio loš, pa to svakako treba popraviti za sljedeći put.
Foto: Kristina Barišić
Osim toga, na Impulseu ove godine događalo se svašta, pa ću nabrojati: filmovi – 'One su tu', 'Jedno dobro putovanje'; koncerti – Sara Renar, Ochi, Paper Tigers, Žen, Pomelo Chess Society, Lelee; DJ radionica sa Mile Hundom; Sajam ploča u Kružnoj i za završetak festivala, tribina 'Gamechanger' o promjenama u glazbenoj industriji koje je uzrokovala covid pandemija.
Foto: David Šegić
Još uvijek se nije održala glazbena čitaonica i predstavljanje knjige Mate Škugora 'Glazba za Žedno uho' koja čeka novi datum pa mogu završiti sa konstatacijom da festival još uvijek traje. Slijedi intervju sa Distune dečkima koji će iz pozicije (su)organizatora Impulse festivala odgovoriti na nekoliko mojih pitanja kako bi Impulse još malo približili osobama koje ovo čitaju.
Foto: David Šegić
Foto: Kristina Barišić
Koliko ste zadovoljni sa ovogodišnjem izdanjem Impulse festivala?
Marin: Skroz sam zadovoljan, ovo je izdanje bilo najzahtjevnije dosad u smislu planiranja i provedbe festivala. Na kraju ispala je jako fina programski zaokružena cjelina i posjećen festival.
Što bi izdvojili kao nešto što vam se najviše svidjelo i/ili što je bilo najuspješnije na ovogodišnjem izdanju?
Stipe: Pa prije svega treba istaknuti odličnu suradnju sa svim volonterima i volonterkama koji su se odazvali da nam pomognu u organizaciji ovogodišnjeg izdanja koje je bilo programski najzahtjevnije do sada. Također voditelje klubova, botela Marina i Art-kina koji su nam izašli u susret i prilagodili se novim covid okolnostima. Zahvaljujemo se također bendovima i gostima festivala koji su imali razumijevanja kako po tom pitanju tako i za ostale situacije koje smo usput rješavali. Ne bih htio posebno isticati niti jedan program jer smatram da su svi bili ''pogođeni'' za našu raznovrsnu publiku.
Marin: Promocija ploče Healing Sounds. Jan (Kinčl) je totalna legenda i jako mi je drago što smo promociju aktualnog, zanimljivog i humanitarnog izdanja ugurali u program. Na promociji je prodano 13/15 ploča – pobjeda.
Foto: Kristina Barišić
Koji su bili najveći izazovi ove godine? Što je pošlo po krivu?
Stipe: Klubovi su bili zatvoreni (za izvedbene nastupe) više od godinu i pol dana. Trebalo je sve u tako kratkom roku pripremiti s obzirom da su se neki od tih prostora koristili i kao privremena skladišta. Osim toga događaji su se odvijali parlalelno pa smo morali potražiti dodatno ljudstvo za provedbu. Također, publika je bila u početku zbunjena oko uvjeta pod kojima mogu pristupiti događanjima na Impulseu. No najveći izazov od svih, bilo je očekivanje njihovog povratka u klupske prostore. To je samo potvrdilo našu bojazan da su ljudi ili još uvijek uplašeni zbog covida ili su izgubili naviku. Tako da su događaji iako u predviđenim ograničenim kapacitetima prošli sa manje publike nego što je to do sada bilo uobičajeno.
Marin: Samo planiranje festivala i provedba programa koja je bila skoro u hodu je bila apsolutni izazov. Bilo je dosta nepredvidljivih i neočekivanih situacija koje su zakomplicirale stvari o kojima nebi pričao. Ako malo obrnemo pitanje u tonu pozitivnih iznenađenja – to su naši volonteri i partneri koji su bili nikad bolji, bez njih ovo zbilja ne bi bilo moguće.
Foto: Kristina Barišić
Vratimo se malo u prošlost. Kako je Impulse krenuo? Što bi izdvojili kao najbolji trenutak u ovih osam godina koliko se festival održava?
Marin: Impulse je startao 2 godine prije mojeg involviranja u festival (2016.), u zadnjih 5 godina koliko sam tu teško je izdvojiti najbolji trenutak. Best-off bi izgledao ovako nekako (nisu poredani hjerarhijski):
1. Trigon party kad je organizacija festivala dj-ala u Životu (2018.)
2. Najglasniji ikad koncert Swansa (2017.)
3. Druženje sa Lee Ranaldom u hotelu nakon njegovog koncerta (2016.) – pričao nam je priče sa Sonic Youth turneja i bilo je genijalno
4. Večera i druženje sa Kinsela dečkima iz benda God Is An Astronaut (2018.), koncert nakon je bio neopisivo dobar
5. Nastup mog benda Ochi ove godine – bili smo nervozni i nabrijani ali je cijela večer bila divna, Paper Tigersi su ubili i bilo ih je zadovoljstvo gledat u malom klubskom prostoru.
Željko: Kako se ono kaže, najbolje stvari se dogode spontano :) Tako je i nekako krenula priča oko Impulse Festivala. Htjeli smo organizirati festival jer je to neki prirodni organizacijski slijed, gledali opcije i načine da bi jedne večeri u druženju s prijateljom Zoranom (Zoran Baljak u to vrijeme – 2014. je bio na funkciji voditelja SKC Rijeka) na osnovi prijedloga jednog postava izložbe (riječ o kanadskoj izdavačkoj kući Constellation Records) prošrili ideju i pretvorili je u multimedijalni festival u kojem je glazba poveznica između svih segmenata kulture. Zasigurno je uspjeh da smo i dalje tu, a među najbolje trenutke spadaju dolasci i sjajni nastupi bendova Swans, Mono, Wovenhand, God Is An Astronaut, Ponor, ŽEN, Lovely Quinces, VUM, Šumski, Marriages, Mike Watt, Repetitor, Punčke; panel diskusije, Impulse je bio "okidač" za sajam ploča, party shema zvana Trigon, filmske projekcije kao i plesne predstave… a posebnu draž zapravo ima i cijela priprema.
Foto: Kristina Barišić
Foto: Hana Barić
Festival suorganizirate sa Studentskim kulturnim centrom u Rijeci. Opišite dinamiku suradnje; koliko ste sa njom zadovoljni?
Stipe: Sveučilište nam je partner od samih početaka. Dosadašnja suradnja je bila više nego zadovoljavajuća i nadamo se da će se tako i nastaviti. Iz godine u godinu dolazimo zajedno do novih rješenja kako oplemeniti i unaprijediti festival. Imali smo tu sreću da su vodeći predstavnici SKC-a pri Sveučilištu u Rijeci osobe koje razumiju kulturu, pa tako i glazbu, žele ju na pravi način promovirati i shvaćaju da je cjelokupna nezavisna scena zapravo glavni generator kulture.
Marin: Jako sam zadovoljan sa i zahvalan na podršci koju nam SKC već godinama pruža, zadovoljstvo je raditi sa Janom (Jana Ažić, voditeljica SKC Rijeka) i ostatkom njenog tima.
Hvala na odgovorima, za kraj pozivam sve da dođu na Impulse sljedeće godine, a mi se svakako vidimo i ranije!
Škotski DJ Frazi.er nedavno je rasprodao OVO Hydro i njegov uspjeh doveo je do toga da se techno glazba po prvi put slavi u škotskom parlamentu. Prošlog mjeseca, unutar 24 sata od najave događaja u jednom od najvećih zatvorenih prostora Škotske, DJ je potvrdio da je događaj potpuno rasprodan.
Frazi.er, inače poznat kao Fraser Stuart, sada je rasprodao 14 nastupa zaredom u Škotskoj, a međunarodno priznanje stječe intenzivnim rasporedom turneja i izdanjima svjetski poznatih diskografskih kuća. Sa samo 26 godina brzo postaje jedan od najtraženijih britanskih umjetnika u svom žanru.
MSP Scottish Greens za središnju Škotsku, Gillian Mackay, prepoznala je Fraserovo izvanredno postignuće i podnijela prijedlog u škotskom parlamentu čestitajući mu na uspjehu i zaželjevši mu sve najbolje u budućnosti. “Fantastično je čuti o lokalnim umjetnicima koji napreduju, ne samo ovdje u Škotskoj, već i na svjetskoj pozornici."
“Škotski Zeleni vjeruju da kulturni sektor i kreativne industrije mogu biti okosnica ekonomije blagostanja, dok se oporavljamo od pandemije, a umjetnici poput Frazi.era trebali bi biti u centru pozornosti.
“Želim Frazi.eru sve najbolje za Hydro show u prosincu i za budućnost.”
Frazi.eru nisu nepoznati veliki projekti, a dijelio je nastupe s onima poput Dax J, Amelie Lens, Floorplan, Speedy J, SHDW & Obscure Shape…
Evo što je škotski DJ izjavio:
"Sanjajte, vjerujte, ostvarite!
Iskreno, potpuno bez riječi, prvi techno događaj ikad na ovom jedinstvenom mjestu i rasprodati ga u 24 sata je apsolutno suludo!
Ovo je vrlo poseban trenutak za mene i rekao bih da je moje najveće postignuće do sada. Tijekom godina razmišljao sam malo više izvan okvira, s više psihološkim pristupom za implementaciju snažnog koncepta s iskustvom u klubu i super je sada ovu viziju podijeliti s još većom publikom.
Godinama sam postavljao The Hydro kao metu i isprva se činilo da nikada ne bi bilo moguće izvesti techno događaj u tako ogromnoj areni – koju tjedno koriste svjetski poznati umjetnici na turneji. Jedva čekam da vam pokažem futurističku, zapanjujuću produkciju koja će biti instalirana kako bi ova noć bila povijesna za pamćenje! Hvala još jednom na nevjerojatnoj podršci, iskreno je jako neodoljiva i ide daleko!"
1. Hrvatsko društvo skladatelja (dalje: HDS) Natječajem podupire aktivnosti hrvatskih glazbenika, glazbeno stvaralaštvo i glazbene manifestacije iz sredstava prikupljenih na ime prava na naknadu za reproduciranje sukladno članku 19. i 167a. st. 4. Zakona o autorskom i srodnim pravima (NN 167/03, 79/07, 80/11, 125/11, 141/13, 127/14 i 62/17).
2. Cilj Natječaja je poduprijeti i promovirati glazbeno stvaralaštvo u područjima klupske elektroničke glazbe, na način kojim se stimulira kvaliteta i izvrsnost.
3. Cilj iz članka II. ostvarit će se: – Sufinanciranjem postojećih umjetničkih relevantnih festivala, događanja, projekata i natjecanja koji u zemlji i/ili inozemstvu promoviraju glazbu hrvatskih skladatelja koja je predmet ovog Natječaja. – Sufinanciranjem novih projekata ili natjecanja koja rezultiraju dodjelom nagrada i/ili značajnijom promocijom u zemlji i/ili inozemstvu i/ili objavom novih skladbi hrvatskih skladatelja klupske elektroničke glazbe. – Dodjeljivanjem sredstava autorima/glazbenicima/DJ-ima za sudjelovanje na glazbenim manifestacijama u zemlji i inozemstvu, a da se njihov repertoar za tu prigodu u značajnoj mjeri (50% i više) sastoji od klupske elektroničke glazbe hrvatskih skladatelja čija su djela prijavljena pri HDS ZAMP-u.
4. Pravo prijave na natječaj imaju pojedinci koji su redovni ili pridruženi članovi HDS-a i/ili DJ-i s važećom licencom registriranom pri HDS ZAMP-u te manifestacije, projekti i događanja čiji je barem jedan direktor/umjetnički ravnatelj/odgovorna osoba redovni ili pridruženi član HDS-a i/ili DJ s važećom licencom registriranom pri HDS ZAMP-u.
5. Prilikom odlučivanja o dobitnicima sredstava vodit će se računa o stilskoj raznolikosti i ravnomjernoj zemljopisnoj zastupljenosti natjecatelja. Natjecatelji se moraju pridržavati propisa i zakona o zaštiti autorskih i srodnih prava.
6. Natjecatelji su dužni podnijeti HDS-u detaljan umjetnički, organizacijski i financijski opis projekta za koji traže sufinanciranje te opis dosadašnjeg rada kojim dokazuju relevantnost i postignuća prijavitelja. Prijave se podnose e-mailom na adresu [email protected] do dana 26. studenoga 2021. u 12 sati. (U slučaju da je dokumentacija veća od 10 MB prijavu molimo poslati putem servisa kao što je WeTransfer).
Osnovni kriterij za dodjelu sredstava je detaljno i kvalitetno predstavljen projekt koji sadrži jasno definiranu namjenu i ciljeve projekta, životopise i/ili glazbene reference ključnih sudionika, medijske objave (za već postojeće projekte) i ostale materijale iz kojih stručno povjerenstvo može donijeti zaključak o relevantnosti projekta.
7. Pojedinci i/ili projekti dobitnici sredstava iz Natječaja dužni su u svim medijskim i drugim predstavljanjima vezanim uz stimulirani projekt istaknuti logo i potporu HDS ZAMP-a.
8. HDS može uvjetovati dodjelu potpore određenim izmjenama u projektu, suradnjom u medijskom predstavljanju, sudjelovanjem svojih predstavnika u žiriranju, dodjeli nagrade i slično.
9. Fond Natječaja iznosi 35.000,00 kuna koji će se raspodijeliti na ne manje od 2, ali ne više od 7 projekata. HDS pridržava pravo da ne raspodijeli cijeli iznos. Isplata potpore moguća je najranije 30 dana prije početka projekta. Dobitnici potpore dužni su HDS-u dostaviti financijsku i programsku dokumentaciju najkasnije 30 dana po završetku projekta.
10. Odluku o dobitnicima potpore donijet će Skupština predstavnika HDS-a na prijedlog Stručnog povjerenstva sastavljenog od istaknutih skladatelja/redovnih članova HDS ZAMP-a i/ili drugih umjetnika odgovarajućeg područja najkasnije do 6. prosinca 2021. godine, o čemu će se javnost obavijestiti putem Interneta i komunikacijskih kanala HDS-a/HDS ZAMP-a.
Festival urbane kulture Slovenija – #FUKSi konačno će u Sloveniji ugostiti ukrajinski dvojac ARTBAT, koji je posljednjih godina postao jedan od najtraženijih DJ-a i producenata na prijelazu melodičnog techna i atmosferskog housea. U goste stiže i techno Napolitanka ruskih korijena Anfisa Letyago, miljenica Carla Coxa, Adama Beyera i Charlotte De Witte.
ARTBAT Nakon festivala Tomorrowland, Creamfields, Exit, Awakenings… prvi put u Sloveniji nastupit ARTBAT, najzgodniji elektronički duo koji hvale Solomon, Richie Hawtin i Maceo Plex. Artur Kryvenko i Vitalii Limarenko četvrti su najpopularniji tech-house projekt na Spotifyju i 6. najprodavaniji na Beatportu, platformi Viberate. Njihove hitove poput Mandrake, Confessions i Uplift objavljuju utjecajne izdavačke kuće kao što su Diynamic, Suara i Watergate, a barem su vrijedni spomena Return to Oz (Monolink), What Else is There (Röyksopp), Best of Me (Sailor). & I), Hypercolor (Camelphat) i Keep Control (Sono). No, njihovo najmoćnije oružje su DJ nastupi, koji odražavaju bogato iskustvo koje su stekli prije projekta ARTBAT i u kojem na vrlo jedinstven način spajaju energiju techna sa senzualnošću housea. Zato su i redoviti gosti najvećih i najbrojnijih glazbenih festivala, od Tomorrowlanda i Awakeningsa, do Untolda, Electric Daisy Carnivala, Creamfieldsa i Exita.
ANFISA LETYAGO Nakon desetljeća kaljenja na napuljskoj techno sceni, koja tradicionalno snažno usmjerava ukus slovenske publike, Anfisa je došla do faze u kojoj se o njoj piše i priča kao o sljedećoj velikoj techno zvijezdi. Treća je najpraćenija techno umjetnica na Instagramu i među 20 najslušanijih techno izvođača na Spotifyju, a njezinu glazbu redovito objavljuju renomirane izdavačke kuće kao što su Kompakt, Intec i Second State (Pan-Pot). Ako ne prije, sigurno ste je primijetili s hitom 'So Good', s kultnim uzorkom 'Love Sensation' Loleatte Holloway. Anfisin zvuk je mješavina tvrdih techno ritmova, deep house groovea i ostalih underground začina.
Ulaznice prodaji www.EVENTIM.si i PETROL
Support
ANEY F * MATTEO PUNTAR, ERIK GROSS * KRIS J
Početak u 22h, kraj u 06h
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.