Deep Dish su tako odnijeli pobjedu sa 20% glasova, potom slijede John Digweed sa 17% i Hernan Cattaneo sa 16%.
Pod opciju "ostali" dali ste 20% glasova, no ako uzmemo u obzir da se tu nalaze imena poput Leftfielda, Nick Warrena, Porter Robinsona, Steve Portera, možda bi netko od njih promjenio konačan ishod na drugoj, trećoj ili četvrtoj poziciji.
Industrija elektroničke glazbe je ona u kojoj dominiraju muškarci
A ako do sada niste primijetili tu činjenicu, uskoro će biti vrlo, vrlo jasno zbog rada Stacy Lee s njezinim novim dokumentarnim filmom Underplayed, čiji je cilj osvijetliti probleme rodne nejednakosti u glazbenoj industriji.
Ovo izdanje nije ograničeno samo na naše omiljene DJ-e i producente koji su žene. Svakako, neki od glazbenih junaka velika su imena poput REZZ, TOKiMONSTA, Anna Lunoe, Nervo, i Alison Wonderland, od kojih je većina čak izgradila veliki broj fanova.
No, žene iz svih sektora u industriji i dalje se svakodnevno susreću sa seksizmom, loše su zastupljene, suočene su s uznemiravanjem i ismijavanjem. Žalosna je činjenica da, iako smo prevalili dalek put, još puno moramo učiti i raditi na sebi.
Underplayed je izašao 19. rujna i već je pobrao puno pohvala kao službeni izbor na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu 2020 (TIFF) i na filmskom festivalu Tribeca. Film je sniman u razdoblju od šest mjeseci jer prati živote ženskih DJ-a i producenata kao što su TOKiMONSTA i Alison Wonderland, te drugih poput Sherelle i underground umjetnice poput Tygapaw.
Redateljici Lee nisu nepoznate rodne nejednakosti i sama se suočila s tim problemom. Budući da je autorica filma u industriji koja je također vrlo slabo zastupljena, još uvijek je uspjela pojačati vlastiti glas zajedno s mnogim drugima. Njezin fokus prvenstveno je na humanosti, glazbi i pokretu. Dakle, iako žene u industriji postoje, mnoge ne dobivaju pohvale, priznanja i mogućnosti koje zaslužuju.
"Ne volim puno razgovarati o tome, ali definitivno postoji seksizam u glazbenoj industriji." Alison Wonderland
U istočnom Londonu okupilo se tisuću posjetitelja na raveu za Noć vještica, a prekinut je dolaskom policije izvještava East London Advertiser. Sedam ljudi je uhićeno, a organizatori će biti kažnjeni sa 10 tisuća funti svaki pojedinačno. Zapljenjena je i značajna količina opreme koja uključuje i razglas.
Foto: South Gloucestershire Pictures: SWNS
Neka od tzv. ilegalnih okupljališta u Hackney Wicku, Stratfordu, Roseberry Places pokraj Londona također su bila poprišta zabava, a i ti su događaji prekinuti od strane policije. Bristolski YATE warehouse rave s kojeg donosimo snimku okupio je 700 ljudi počevši u subotu 31.10. oko 22.30h, a završio je sutradan poslijepodne.
Manchesterska policija je pronašla 300 ljudi na partiju pokraj jedne farme u Wiganu, također se navodi u izvješću.
Zagrepčanin, Matroda munjevitom brzinom niže uspjeh za uspjehom u producentskom i DJ svijetu elektroničke glazbe, te je sa prošlogodišnjeg 76. mjesta, ove godine dospio na 25. mjesto najboljih producenata.
Matroda se ovogodišnjim rangiranjem na 25. poziciju približio još više društvu velikana poput Tiesta, David Guette, Armin Van Buurena i Dipla. U vrijeme najveće globalne krize za glazbenu industriju, mladi hrvatski producent i DJ ovim uspjehom pokazuje da osim sportskih dostignuća, Hrvatska se može ponositi i glazbenim talentima koji neumorno kroče svjetskom scenom.
Nastupi na svjetskim pozornicama i podrška onome što najbolje radi dolazi od najvećih svjetskih glazbenih ikona poput Dipla, Idrisa Elbe, Tiesta, Calvina Harrisa, DJ Snake-a i brojnih drugih, samo su odraz njegove kvalitete koja je rezultirala tituli 25. najboljeg producenta na svijetu prema poznatojljestvici 1001 Tracklist.
Da na domaćoj glazbenoj sceni postoje oni pojedinci koji žare i pale svjetskim glazbenim ljestvicama, dokaz je Matija Rodić. Naime, ovaj mladi DJ upisao se u povijest kao prvi Hrvat koji je potpisao za svjetski renomiran Spinnin Records. Tijekom svoje kratkogodišnje, ali iznimno uspješne karijere, ponajviše se opredijelio za house – bass zvuk.
U svega nekoliko godina, Matija Rodić, poznatiji pod umjetničkim imenom Matroda, ostvario je ono o čemu mnogi tek sanjaju. Njegove stvari, koje na internetu broje više od 50 milijuna pregleda, pune su žive energije, te se savršeno poklapaju s potražnjom masovnih plesnih podija. On je kombinacija nekoliko glazbenih žanrova i stilova koji su ubrzo postali prepoznati kao njegov glazbeni potpis. Matrodin uzlet dogodio se 2015. godine kroz suradnju s Chrisom Lakeom, pri kreiranju remixa “California”, koji je dosegnuo prvo mjesto na Beatportovoj ljestvici.
Matrodino posljednje izdanje iz lipnja 2020. godine, album “Jack the House” ponovno ga plasira u sam vrh top lista te mu ponovno donosi titulu jednog od najboljih producenata.
Rođen je u Barceloni u Španjolskoj, a na Ibizu se preselio 1975. godine, gdje je 1991. dobio rezidenciju u Café del Maru.
Što je zapravo ambijentalna glazba? Padilla je definirao "kao glazbu dizajniranu da potakne smirenost i prostor za razmišljanje. Koncept ambijenta je glazba koja se može aktivno slušati ili koristiti kao pozadina, ovisno o tome odlučuje li slušatelj obratiti pažnju ili ne.“
Padilla je jednom prilikom naveo: “Uvijek biste trebali cijeniti stvari u životu, a posebno ljude koji su pozitivni i pozitivnije se nalazite u svakodnevnim okruženjima, što više dugoročno ostvarite više od sebe. Biti pozitivan znači raditi stvari na dobre načine, i kada ste tužni, a nemate razloga za pozitivnost“.
Glumio je u filmu Queen of the Chantecler i nominiran je za nagradu Latin Grammy za najbolji pop instrumentalni album. Žanrovi za koje se specijalizirao su: Chill-out, Ambient i Balearic, a najpoznatije trake od njega su: “Walking on Air”, “Day One”, “La Mickey-danza”, “Bosaxi”, "Que Bonito", “Adios Ayer”, "El Sueno de Ibiza"…
Također je producirao pjesme i albume kao: “So Many Colors”, “Navigator”, “Souvenir”, "Cafe Mambo", “Café del Mar, "Jose Padilla's House Party"…
„I svi znaju da je zdravo tijelo ispunjeno ljubavlju, čišćenjem i seksualnim odnosima. Pitanje bi trebalo biti što vam je u glavi u određenom trenutku i zašto!“
Od kada su na snagu stupile mjere radi pandemije uzrokovane korona virusom ,ilegalni rave-ovi postaju sve popularniji. Događaji na otvorenom za stotine – u nekim slučajevima i tisuće – koji se organiziraju putem društvenih mreža i aplikacija u punom su jeku svakog vikenda, što policijskim snagama i vlastima izaziva glavobolje.
U SAD-u, Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj mladi i stari izbjegavaju vladine propise nametnute za zaustavljanje širenja koronavirusa i zabavljaju se u velikom broju u gluho doba noći. Partijanerica po imenu Nic za Insider, prisjećajući se partija održanog 17. sprnja, izjavila je "Uživam u zabavi sada više nego prije. Toliko je nova, uzbudljiva, svježa, ne previše predvidljiva i puno raznovrsnija", rekla je dodajući da je bila na najmanje desetak drugih raveova od mjera lockdowna bili su nametnuti u ožujku.
17. srpnja 2020. u Bathu, zapadna Engleska, 3.000 ljudi se okupilo u napuštenoj bazi Kraljevskog zrakoplovstva u gluho doba noći.
"Bilo je to poput mini-festivala. Bilo je nekoliko floorova, na šest ili sedam floorova puštala se glazba.“ Dodaje Nic, koja je na rave-u partijala do 16 sati idućeg dana, kada je policija na silu prekinula tulum.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.