• 11.02.2019.

Bass Couture reportaža sa gostovanja Rak3te

U četvrtak 31.01. u podrumu „Klein“, podzemnom i intimnom okruženju klupskog prostora Pločnika, održao se prvi ovogodišnji, te četvrti ovosezonski party Bass MultiMedia (BMM) kolektiva Bass Couture.

Program koji fizički manifestira misao vodilju kolektiva, a koja je zajedništvo i uživanje u bass muzici, pod nazivom „Bass Couture presents“ predstavili su nam je još jedno jako svježe, ali zato nimalo neiskusno ime slovenske Drum and Bass scene, te po našem skromnom mišljenju jedna od najboljih mladih Liquid/Dancefloor/Roller umjetnica koja izvodi svoju viziju DnBa, već svoje ime i živi i prikazuje u svojoj selekciji. Velika zaljubljenica u rollerskating, imenom Rak3ta, doslovno opravdava svoje ime neumorno njišući se uz zvukove svoje selekcije na starim 4×4 svjetlećim rolama koje ne skida niti prije seta, a kamoli daleko nakon njega.

Noć je započela nekih desetak minuta ranije setom našeg rezidenta i osnivača DJ FrenkyBoya uz zvukove liquida, specifično sa Etherwoodovim in Stillnesom, čiji album ga kaže progoni u snovima posljednjih tjedana. Kroz set se moglo čuti sve od najpjevnijeg i laganog skoro uspavljujućeg liquida, preko deepa, pa sve do povremenog neura, jumpupa, te povremenih rap i pop/rnb remixeva iz 90ih kojim je jako sklon posljednje vrijeme kako u svojim setovima, tako i kroz podcaste na vlastitim kanalima, te regionalnom koji objavljuje za Klubsku Scenu na njihovom mixcloud kanalu svaka dva mjeseca.

Nakon Frenkya kormilo preuzima Rak3ta, sasvim samopouzdano kreće u lagano ritmičko putovanje koje kulminira ritmički raznolikim i dubokim izmjenama, te povremenim umetanjem elemenata pojedinih traka koje daju utisak da je djevojka trenutno na 4 decka, a ne na svega dva. Selekcija, mix i vibra koju nam je pružila mlada Rak3ta, kao što smo već i napomenuli stvarno opravdava ime Rak3ta jer osjećaj koji proživljavamo je lagani uzlet sve dok nas pod svojom dirigentskom palicom ne lansira u orbite gdje nastavljamo ploviti bespućima nježnih melodija i elegantnog „rolling style“ ritma.

Za kraj večeri nam je za deckove ponovo sjeo naš rezident BMJ i svom stilu na natjerao da izglancamo plesni podij do vrhunskog sjaja svojim plesnim cipelicama, te ne u samo jednom trenu natjerao da se glasno zaderemo „Oi, mate, FUCK OFF“. BMJ je kao i uvijek zadržao ekipu do samoga kraja i nakon paljenja svjetala kluba, no ovaj put je odlučio ipak dati nam svima predah za nastavak vikenda sa epskim krajem jedne od starih „Dancefloor Anthema“ kakve samo naš Jay može se sjetiti i iskopati.

Ako vas zanima kakve sve dragulje još BMJ sakriva u svojoj bogatoj glazbenoj arhivi, te kojim sve  drugim glazbenim formatima i brzinama barata može uskoro ćuti na njegovom novom glazbenom programu „Get Involved“ koji je posvećen nešto pravilnijem obliku bass glazbe, a koji se održava dan nakon našeg sljedećeg  druženja koje je zakazano za 28.02. u Pločniku na kojem ćete imati priliku čuti iznimno talentiranog producenta i DJa iz susjedne nam Mađarske.

Gergő Feitser je jedan od dvoje kreativnih producenata koji stoje iza imena Dead Stare, te će vas uz ritmove latino, dub, trap, moombasa, techno, bass house, dupstep i ponekih traka koje kako kaže jednostavno voli. Biti će tu mnogih drugih glazbenih žanrova i podžanrova  bass glazbe i srodnih glazbenih pravaca, te moramo napomenuti u kompletno vlastitoj produkciji koju nam u Zagrebu premijerno izvodi, te drugi put u Hrvatskoj nakon prošlogodišnjeg nastupa na Membrain Festivalu u Šibeniku.

Za sve bass glave željne raznih oblika niskih frekvencija uz našeg FrenkyBoya možete plesati već za dva tjedna na sljedećem Mad Tingu gdje će izvesti Grime inspired DnB set.

Mad Ting program posvećenome Grime/Bass muzici koji organizira Ivan Vedak aka DJ Rofellos, a na kojem će dijeliti pult po prvi puta ne samo sa Mad Ting ekipom već sa pokretačem i voditeljem „Contrast Radio“ emisije na radiju 101 (petkom u 21-23h), DJ Yeshom, koji je također svoje prve prave korake prema organizaciji i izvođenju muzike (Jabaton, Chew the Fat! CRO,…) započeo upravo gdje i naš DJ FrenkyBoy (BiPieM), a to je u Zagrebačkom KSETu.

Fotografije:

Rak3ta
Theejay