• 17.10.2019.

Koncert koji ćemo zauvijek pamtiti – The Chemical Brothers u Domu sportova

Naša reporterka nam je prenijela kako je to doživjeti svoj dječački san i otići na koncert 'kemijske braće' u zagrebačkom Domu sportova.

Prije otprilike 15 godina, jednog dana sa maturalca se vratila moja starija sestra i donijela novi CD koji je slušala sa svojim cool prijateljima.  Kako sam ja 5 godina mlađa, uvijek bih pratila sve što radi, pa tako i glazbu koju sluša. Naime, na CD u su bili hitovi kao npr. ‘Setting Sun’, ‘Chemical Beats’,’ Out Of Control’… Iskoristila sam vrijeme kad je sestra bila odsutna i potajno uživala plešući u svojoj tada punk-rock fazi.

Nakon godina čekanja konačno sam otišla na koncert. U sklopu svjetske turneje, The Chemical Brothers su 12. listopada pokorili zagrebački Dom sportova. Tom Rowlands i Edward Simons zajedno pune dvorane i stadione već 25 godina, i smatraju se najvažnijim autorima i izvođačima elektroničke glazbe. Po prvi puta u Zagrebu, svojim nastupom pokazali su nam zašto su na tronu već četvrt stoljeća.

Koncert su otvorili pjesmom ‘GO’ sa osmog studijskog albuma ‘Born in Echoes’ iz 2015. Nakon nekoliko minuta nastupa, kada se na projekcijskom platnu pojavio ogroman lik sa maskom i krunom na glavi, te počeo ponavljati stih “I ain’t gonna take it no more” nove pjesme MAH, na nogama je bio i dio publike na mjestu predviđenom za sjedenje. Kasnije su obradom pjesme ‘Temptation’ benda New Order savršeno napravili prijelaz u ‘Star guitar’ sa albuma ‘Come with us’ iz 2002.

No, kada sam na platnu ugledala sliku “govorećih” naočala, uzbuđenje je bilo na vrhuncu! Ostvarila mi se dugogodišnja želja, kada sam na MTV-u gledala djevojčicu koja  zbog rendgendske slike prijeloma zgloba podlaktice, sve ljude vidi kao kosture. Spot i pjesma ‘Hey Girl, Hey Boy’ zaslužni su za moju ljubav prema elektroničkoj glazbi i oduvijek sam htjela čuti to uživo.
Psihodelični segment koncerta slijepio je ‘Escape velocity’ i ‘Electronic Battle Weapon 6’, a onda prešao na ‘Dig Your Own Hole’, naslovnu skladbu albuma prvijenca iz 1997.

‘Under The Influence’ sa albuma ‘Surrender’ iz 1999. popraćena sa dva ogromna robota iznad pozornice izazvala je potpuno ludilo, a naglo usporenim ritmom i stihom “Don’t hold back’ usljedio je hit ‘Galvanize’ čime su kemijska “braća” dobila najveće ovacije publike.

Grammy-em nagrađenom ‘Block Rockin Beats’  završio je program, no skoro popunjena dvorana odlično raspoloženih posjetitelja navela je manchesterski duo na dodatnih 20 minuta koncerta.

Kumovi moderne elektronike u Zagreb su nam donijeli pozornicu sa svjetskim sadržajem i psihodeličnom pričom koja prenosi poruke putem posebno osmišljenih vizuala. Spektakl je mala riječ za proživljenu noć koja će se po mojem mišljenju, pamtiti zauvijek.