• 2.08.2022.

Possession noć u Ljubljani!

Uvijek sam mislila da je "Possession" samo cool naziv za evente, a onda sam prisustvovala jednom i shvatila da taj pojam znači puno više

Possession opisuje stanje u koje rejveri prelaze jednom kada maestri za pultom upale playere. Selekcija glazbe koju puštaju, energija koju time stvaraju širi se u sve kutove plesnog podija i nečujno, tiho preuzme kontrolu nad tvojim bićem.

Za zagrijavanje bio je zadužen DJ Markyyy kojeg nažalost nismo uspjeli uhvatiti. No svakako ga vrijedi istaknuti jer sa samo 18 godina ovaj mladi talent se već etablirao na sceni kao DJ, promotor i organizator događaja za UbiEvents i Project Slovenia.

Večer nam je započela s nevjerojatnom Sarom Landry. Unatoč tomu što je tek nekoliko godina na techno sceni ova samouka producentica i DJ-ica brzo se izdvojila kao jedno od intrigantnih novih lica na sceni. Iako je vrtila među prvima njezin brz tempo jasno nam je poručio da će ova večer biti sve samo ne lagana. Na meniju su bili neki od njezinih all-time-favorite hitova kao što je Daisy i Skate. No, svaka traka koju je ova čarobnica odabrala baciti iz svog deck-a bila je odlično prihvaćena od publike. Što su tvrđi i tamniji zvukovi odjekivali skladištem to je njezin osmijeh postajao veći, a i vrisak publike češći.

Dobro zagrijana publika svakako nije bila razočarana sljedećom DJ-icom. Naila Guiget, poznata pod umjetničkim imenom Parfait, uspjela je zatresti već istraumatiziran plesni podij. Osim što je resident Possession-a također je bila i njegova suosnivačica, a kao razlog osnivanja navodi kako više ne bi morala birati između muzike koju želi puštati i partija kakve želi pohađati. Imala sam priliku slušati ju na Exitu dva tjedna ranije i zaista je primjetna razlika između ta dva seta. Ovaj set koji je kreirala u Ljubljani je bio daleko moćniji, tvrđi, brži, ali i slobodniji. Nema ništa ljepše nego vidjeti DJ-a kako flowa. Baš se osjetilo da je na Possessionu komotna, radi što hoće i publika ju obožava radi toga.

Kao šećer na kraju njezinog energijom nabijenog seta bio je spontani b2b nje i Sare Landry koja je vibala i hype-upala Parfait cijelo vrijeme tijekom njezina seta. Kombinacija ova dva power housea rezultirala je vriskovima lijevo i desno. Čekići su padali na sve strane, prljavi basovi i acidofilne tenzije odzvanjale napuštenim skladištem, a tek je bilo 3 ujutro. Dame su izdominirale podijem i ljestvicu postavile visoko za nadolazeće glazbenike.

I Hate Models je veliko ime koje ne zahtijeva puno predstavljanja. Unatoč tome nije zadovoljio očekivanja koja tako veliko ime nosi. Iako je on sam bio jako nabrijan cijelo vrijeme tijekom svog seta njegova glazba baš i nije. Publika koja je cijelo vrijeme do sada plesala, vikala, davala DJ-icama znakove da su kreirale odličnu atmosferu je malo zastala, možda zbunjena IHM nepotrebno dugim stankama. Brutalno odlični dropovi popraćeni vriskovima i entuzijazmom u publici razrjeđeni su predugim melodičnim pauzama.

Činilo se kao da se IHM gubio u poruci koju je htio prenijeti. Nemojte me krivo shvatiti i ja obožavam kad ti DJ da predah, da malo dođeš na sebe i upiješ fantaziju koja se upravo zbila, ali nephodno je pogoditi kada. Za to je potrebno razumjet, čitati i ostvariti dobru povezanost s publikom. IHM-ove stalne oscilacije energije gore dole tebe, kao plesača, izbace iz takta i nakon petog puta mozak krene razmišljati. Kada si u flow-stateu misli su nepostojeće, nemoguće jer samo uživaš u tome da jesi.

Upravo to je postignuo zadnji izvođač na voznom redu. Kada je Shlømo stao za pult i otvorio svoj set s tako mračnim zvukom svaka dlaka na mom tijelu se naježila. Trebala mu je minuta da kreira ekstazu u publici. Čista party atmosfera. Vam se to ikada dogodilo? Kada osjetiš da je sreća svugdje oko tebe u zraku. Svi divljaju, smiju se, zabavljaju, rijetko tko snima jer ti je toliko dobro da se u tisuću godina ne bi sjetio uopće izvaditi mobitel.

S razlogom je Shlømo resident Possesiona. Sam njegov nastup za pultom zračio je samopouzdanjem, znanjem i stilom. Imao je i taj klasičan rejvam-već-godinama način plesanja za deckovima. Dinamičan, moćan set koji te cijelo vrijeme drži, čak i kada su dijelovi oduška. Prava avantura od seta. Ne znaš što očekivati, ali znaš da želiš još i još i još. Uistinu snažan set, išaran sa zaista unikatnim zvukovima i neviđenim prijelazima. Svjedočiti ovakvom majstoru na djelu bilo je prava privilegija.

wls 20 mobile
wls 20 desktop