• 25.08.2022.

SHDW predvodio noć Sonusa: -Intenzitet sreće se osjetio u zraku-

Line-up trećeg dana Sonusa nagovještavao je jako dobar provod

Napad je trebala predvoditi poljska kustosica VTSS aka Martyna Maja koja svoj relativno brz uspon na globalnu razinu duguje svojim oštrim produkcijama i neustrašivo intenzivnim DJ setovima. No zbog otežanih opcija putovanja ipak nije uspjela ostvariti svoj debi u Hrvatskoj.

Na njezino mjesto ustupio je neustrašiv SHDW koji je apsolutno izdominirao. Otvorio je set u nešto sporijem tonu, lagano se zagrijavajući. No nakon prvog kontakta s publikom uvidio je da ga publika traži tvrđe i nije se usprotivio. Naprotiv, maestro je dao publici  upravo ono što je htjela. Čini se svjestan neophodnosti ostvarivanja dobre komunikacije s publikom i stvaranja nečega višeg od udarnih nota. Energija između njega i publike bila je opipljiva, stvarno pozitivna i motivirajuća. Od brzih, a opet laganih tonova pa sve do mračnih i žestokih. Intenzitet sreće se osjetio u zraku. SHDW je izmiksao publiku u jednu divljačku cjelinu. Majstorski tečaj ubojitog i brzog, ali dinamičnog i zaigranog DJ-inga.

Richie Hawtin izgradio je tridesetogodišnju karijeru na neutaživoj gladi za eksperimentiranjem, uvijek tražeći novu tehnologiju i nove načine interpretacije techna. Hawtin je uvijek gurao elektroničku glazbu u novim smjerovima. Njegov electro house, vrlo je minimalan, ali duboki basovi ga čine isto tako vrlo plesnim. Richie Hawtin je uistinu original tehnološke avangarde. Kao umjetnik i/ili izvođač, poznat je po tome što neprestano pomiče konceptualne granice techna i podržava ljude s novim idejama i iskustvima koja su se na početku njegove karijere činila čistom znanstvenom fantastikom. Istu inovativnost iznio je tijekom svog seta za Sonus. U izvorne trake je utkao nove stvari tako neprimjetno da se osjeća kao da su oduvijek bili tu. Glazba je samim time bila lakša, pitkija široj publici.

Dax J raspakirao je svoj sirovi zvuk servirajući nam popis tvrdih pjesama i zakucavajući party atmosferu bolesnim dropovima. Techno u posljednje vrijeme postaje brži, tvrđi i zabavniji, a taj utjecaj se definitivno mogao primijetiti u njegovom setu. Takav set je zaista teško slijediti, tako da je sasvim jasno zašto je bio posljednji na line upu za Papayu. Britanski DJ i producent iz Londona odveo nas je pravu pustolovinu. Dax J ostaje vjeran undergroundu sa svojim individualnim stilom. Njegova tehnička vještina bila je očita tijekom samog seta. Zračio je samopouzdanje i točno znao u kojem smjeru ide. Precizna selekcija traka koje pušta rezultirala je odjecima majstorskih zvukova diljem Papaye.

*Stavovi izneseni u tekstu su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Klubska scena