Axwell ovoga puta na Zrću svira u novom ambijentu. Domaćin mu je klub Aquarius koji će ga ugostiti 22. srpnja. Predvodnik SHM-a oduvijek je imao svoj jedinstveni stil puštanja glazbe a što se tiče produciranja tu su nebrojeni hitovi poput "Sweet Disposition, In My Mind, Feel The Vibe, Watch The Sunrise, I Found You, Open Your Heart, Leave the World Behind" itd. {youtube}R4shwJBnYEM{/youtube}
Njemu se pridružuju i sunarodnjak Tiga, ruska producentica i DJ-ica Nina Kraviz sa stalnom adresom u Berlinu, a impresivan niz nastavlja trenutno iznimno popularan talijanski dvojac Tale Of Us. Možda najzvučnije ime jest ono Craiga Richardsa, glazbenog urednika i rezidenta glasovitog londonskog kluba Fabric, kojeg smo imali priliku nedavno slušati u Zagrebu. Od Engleza stižu još i veteran UK scene Justin Robertson, te cijela DJ brigada koju čine Trevor Jackson, Eskimo Twins, Renato Ratier, Joe Hart, Mike Jones i brojni drugi.
Što se pak tiče live actova, iz Londona dolaze četveročlani post-punk sastav The Horrors i izvrstan industrial bend Factory Floor čije nastupe nikako ne bi smjeli propustiti uživatelji mračnijeg zvukovlja. Tu su još i mlada soul pjevačica Lulu James, indie dvojac Jagwar Ma, elektronički kvartet Clean Bandit te mladi londonski umjetnik East India Youth pravim imenom William Doyle čiji se uratci odlikuju žanrovskom fuzijom.
Pridodamo li ovim imenima već otprije znana kao što su Four Tet, Ame, Dixon, DJ Koze, SBTRKT, Julio Bashmore, Floating Points, Moderat, Henrik Schwarz i niz drugih, rovinjski Amarin Resort od 10. do 14. rujna mjesto je za sve glazbene sladokusce.
MASSE je naziv nadolazećeg baleta, glazbu za njega potpisuje niz renomiranih producenata među kojima su i Marcel Dettmann i Henrik Schwarz, a krajnji će se rezultati izdati na CD-u na Ostgut Tonu. Berghain i ovaj put surađuje s Berlinskim državnim baletom, a sam se pak balet sastoji od 3 cjeline potpisane od strane troje koreografa – Nadje Sadaikove, Xenie Wiest i Tima Pleggea. Prvi dio, Balletsuite#1, glazbeno će biti popraćen šestotračnom suitom gitare, klavira i elektronike koju sklada Henrik Schwarz. Drugi je dio Menuett , kolaboracija Marcela Dettmanna i Franka Wiedemanna iz Amea, dok su za treći dio EVOLVE zajedničke snage unutar projekta DIN ujedinili Marcel Fengler i Phillip Sollmann aka Efdemin.
Premijerno će biti izveden 4. svibnja u Halle am Berghain, nekorištenome prostoru unutar berghainskog kompleksa, a scenski dizajn potpisuje Norbert Bisky, jedan od najznačajnijih slikara njemačkog novog realizma i postmoderne. Resident Advisor porazgovarao je o neobičnome projektu s Baumeckerom, jednim od glavnih ljudi berlinskog kluba, te mi donosimo najzanimljivije dijelove.
Tako se ideja o budućem baletu nametnula već 2007. godine, odmah nakon izvedbe već spomenutog Shut Up and Dance Updated!, kada je jedan od vlasnika Berghaina stojeći unutar velike kocke, koja je ogromna dvorana iza Berghaina, zamislio masu (njem. Masse) ljudi koja bi mogla stati u nju, ali i kako je u današnje ubrzano informatičko doba teško privući i zadržati tu istu masu. Spajajući pak suvremenu elektronsku i glazbu i vizualno iskustvo suvremenog baleta unutar projekta MASSE, Berghain želi pružiti stimulativno iskustvo koje će zaokupiti sva njihova osjetila istovremeno.
{youtube}TWOweT9kyn0{/youtube}
Na upit kako su odabrali troje koreografa, Baumecker odgovara kako je riječ o trima snažnim individualcima koji se ne boje izazova, a poznati su po tome da u svojim koreografijama postavljaju nove granice i ne obaziru se na žanrovske odrednice. Spoj glazbe i pokreta, odnosno producenta i koreografa, prema Baumeckeru, desio se posve spontano, bez ikakvih nametanja, već na inicijalnim sastancima. Probe su odmah započele te su glazbenici sudjelovali u plesnim probama, a plesači su ulazili i u studije za vrijeme snimanja. Kako je od samih početaka projekta prisutna ideja o samostalnome CD izdanju, producenti su morali imati na umu i činjenicu kako skladaju i za scenu, ali i za izdanje jer iako će skladbe biti slične one neće biti identične.
I premda bi bilo izvrsno čuti petoricu vrsnih producenata kako sviraju uživo tijekom baletne izvedbe, Baumecker otkriva kako to nije moguće jer u žarištu pažnje jest sam balet koji će osim premijerne izvedbe doživjeti još deset izvedbi tijekom svibnja što je i više nego dovoljno za organizaciju puta do njemačke prijestolnice, a ukoliko novčana situacija to ne dopušta uvijek nam preostaje CD izdanje s čak 16 kompozicija.
Zajedništvo je lijepo, ali je ljepše kad imaš mjesta za neki helić ili špagu na sred podija osim ako se i ovaj tulum ne pretvori u klanje. CTF!Cro se seli u veliki pogon Tvornice kulture. Scenarij je ovaj: milijarda vas, Chew The Fat! Croatia crew u sastavu Yesh!, DMT, MC Tone Tuoro, VJ -polygon i...kakav bi to prvi veliki Chew The Fat! bio da nemaju gosta koji će vam preroštat unutarnje organe, udove i razbarušit vam frizuru da vas rođena majka neće prepoznat kad se vratite doma? Gost zadužen za sve to je DC Breaks, a vrijeme za nestašluk je 19.4. od 23.30.
DC BREAKS Dan Havers i Chris Page su trenutno vruća roba na d'n'b sceni, počeli su sada već davne 2005., djeluju pod zajedničkim imenom DC Breaks, a kao predstavnik dua u goste nam dolazi Chris. Odmah si zabilježite 19.4. na kalendarčiću jer ovako nešto se ne propušta ni s temperaturom 40, ni kad ti otpada ruka, ni kad te ostavi cura, ni….uglavnom, shvatili ste, DC breaks su zakon. Zašto? Pa recimo da su 2010. potpisali za label Andy C-a, Ram Records, a ako Andy C kaže da su dobri i ako za taj label izdaju Noisia, Sub Focus, Calyx & TeeBee i dr., tu prestaje svaka priča. Radili su remixeve za I blame Coco, Examplea, Tinie Tempu i druge, a ako vam još kažemo da su prošlog mjeseca imali čak 3 trake u Drum'n'Bass top 10 na Beatportu, mislimo da znate kakav bolesni party vas očekuje. Chew The Fat! Croatia je radost, Chew The Fat! Croatia je mekani mačić, Chew The Fat! Croatia je bolji nego petica u imeniku ili indexu, povišica, sunčan dan i torta od sira. Chew The Fat! Croatia ti je tatica.
CHEW THE FAT! Croatia pres. DC BREAKS (RAM Rec.,Viper, UK) + YESH, DMT, MC Tone Tuoro, VJ -polygon
Petak – 19.04.2013. @ Tvornica (Veliki pogon) Start: 23:30 Upad: 30kn do 00:30, 40kn iza
Ircima koji su prisutni na sceni već punih 22 godine te koji su ove godine izdali hvaljeni album „m b v“ pridružit će se i pioniri americane i ljubimci zagrebačke publike Calexico, multiinstrumentalni sastav čiju jezgru čini dvojac Joey Burns i John Convertino, potpisnici nekih od najljepših ostvarenja unutra američke glazbe unatrag nekoliko desetljeća.
Šibensku pozornicu zasigurno će zapaliti mlada američka reperica Azealia Banks podrijetlom iz Harlema koja je svoju karijeru započela 2009. pod pseudonimom Miss Bank$ objavljujući na internetu. Debitantski singl „212“ objavila je 2011. godine, a ove godine izašao je njen debitantski album „Broke Witx Expensive Taste“.
S Novog kontinenta stiže i bend iz Los Angelesa The Bots, koji čine osamnaestogodišnji Mikaiah Lei i tri godine mlađi brat Anaiah Lei, a njihova je glazba nerijetko opisivana kao mješavina The White Stripesa i The Black Keysa. Momci trenutno rade na svome četvrtome albumu u šest godina postojanja, a nastup na Terraneu prvi im je nastup u ovom dijelu Europe. {youtube}QYaNhUAah2w{/youtube}
Regionalne boje u prvom dijelu lineupa brane svima znana zadarska grupa Postolar Tripper koja je ove godine velikim koncertom u zagrebačkoj Tvornici obilježila 10 godina postojanja na sceni, a njima se pridružuje i zagrebačka punk grupa Kawasali 3p koja iza sebe ima čak dva desetljeća sviranja, ali tek dva studijska albuma.
Iz susjedne Srbije stiže beogradski electro-pop "Svi na pod" čiji scenski nastup zasigurno nikog neće ostaviti ravnodušnim budući da se nerijetko opisuje kao urnebesan i ekstatičan. Iz Slovenije u Šibenik dolaze Icarus Down, peteročlana skupina čiji se glazbeni izričaj opisuje kao mješavina alternativnog rocka, punka, hardcorea i grungea, a scenski su prisutni od 2004. godine. Uz najavu izvođača u prvom dijelu lineupa, od 16. travnja u prodaju je pušten i novi paket ulaznica po cijeni od 359 kuna koja vrijedi do sljedeće objave izvođača početkom svibnja. {youtube}JxUSD5tEVgo{/youtube}
„Veoma je uzbudljivo imati glavnu riječ na mome debitantskome albumu“, otkriva dvadesetopetogodišnja Coles. "Kobalt mi je dao posvemašnju kreativnu slobodu, a to je nužnost za mene kao umjetnicu. Tu je i infrastruktura koja promovira moju glazbu međunarodno te se radujem odazivu i nadam se kako će drugi voljeti album onoliko koliko sam ja voljela raditi na njemu.“
Najavljen za izlazak u srpnju ove godine, „Comfort“ je produciran, miksan i izveden od strane same Maye s nekoliko gostujućih vokalnih dionica. Maya već sada ima datume za promociju svog albuma u 30 zemalja tijekom 2013. godine, među kojima su i nastupi u visokoprofiliranim klubovima diljem Ibize uključujući Ushuaia opening party, a tu je i festivalski raspored na kojem se nalazi svaki veći festival u svijetu od engleskog Glastonburyja preko Fuji Rocksa u Japanu do netom održane Coachelle u Kaliforniji.
„Smatram kako se radi o uzbudljivome modelu suradnje i za umjetnika i za menadžment jer omogućava menadžmentu da istinski pomogne umjetniku i njegovoj viziji“, otkriva Steven Braines, menadžer mlade producentice, obrazlažući kako Kobalt nudi sve resurse potrebne pojedincu kako bi stvari funkcionirale i na domaćoj i na međunarodnoj razini kombinirajući ih s komercijalnim modelom koji je u potpunosti usklađen s interesima umjetnika.
„Maya je upravo ona vrst umjetnika s kakvom želimo raditi“, kaže Paul Hitchman, glavni direktor Kobalt Label Services. „Ona ima izniman talent spojen s jasnom vizijom onoga što želi postići i nadahnjujuću neovisnost duha“,dodaje Hitchman koji je istaknuo kako su svi veoma uzbuđeni zbog suradnje s Mayom i njezinim timom.
Kako pod svojim pravim imenom, tako i pod aliasevima She is Danger i Nocturnal Sunshine, Maya je dosad remiksirala umjetnike kao što su Massive Attack, Little Dragon, Florence & The Machine, Gorillaz, Tricky, 2:54 i Lianne La Havas, te je surađivala s labelima kao što su Leftroom, Crosstown Rebels, i Get Physical.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.