Axwell nastavlja karijeru kao solo izvođač, ali se odlučio baviti promoviranjem novih mladih talenata i želi izgraditi nove zvijezde. Iako je svjestan da je tržište zasićeno i da je to ipak zahtjevno područje, Axwell ne namjerava samo tražiti nove producente za label Axtone već i stvarati nove R&B talente koji će vjerovati u svoj vokal i nositi pjesmu. Želi stvarati nove Gotye i nove Adele.
{youtube}RnDmZq8LNDY{/youtube}
Nije zainteresiran za suradnju s poznatim facama, svojedobno je odbio Sakiru i Chris Browna čisto “Nije da Sakira nije cool, ali trenutno mi nije takav trenutak i prioritet kao ni Chris Brown.” – objasnio je Axwell u posljednjem intervjuu koji je dao za Daily Record. Uživo Axwella u Hrvatskoj možete poslušati već 26.srpnja u Culture Clubu Revelin u Dubrovniku.
Alexis Cabreru na Vis 21. srpnja dovode predstavnici splitskog Acilectro labela za koji Cabrera uz lebele kao što su Jagoo, Minibus, Klectik Record, Bospherus, Underground, Vekton Music, Attary, Monique Music i SK Supreme također izdaje.
S obzirom da su izdanja Acilestro ekipe koju čine Pille, Lushi, Dj Feta, prepoznata od strane vrhunskih producenata i dj-eva koji suportaju i vrte njihove uratke poput: Richie Hawtina,Tyler Stadiusa, Nic Fanicullija, DJ Chusa, Eddie Richardsa, Dave Mothersolea, Nathan Colesa, Roberta Rodrigueza, Magde i drugih red je da „argentinski vrag“ kako je za ovu priliku okarakteriziran na plaži Kamenice pokaže o kakvom je zvuku riječ. {youtube}GJnoJsf3E6g{/youtube}
Cabrera je 2007. izdao i svoj prvi EP “Hidrobios” za Unlock Recording, a u nastavku poslušajte Cabrerin remix singla Petra Cvetkovića koji je nedavno za Acilectro singl „Sheeping“. Uz Alexis Cabreru nastupaju ovu subotu u Aquariusu na Komiži i DJ Pille te DJ Martinez.
Tom Rowlands je inače aktivni biciklist, dok je njegov partner Ed Simons izjavio da su željeli stvoriti komad glazbe koji će odražavati "Osjećaj brzine, ritma i drame", sporta, kao i "nevjerojatnu ljepotu" novog Velodroma u olimpijskom parku u istočnom Londonu. Grupa je napravila soundtrack za šest dana održavanja natjecanja na stazi za biciklizam na kojoj će biti dodijeljeno 10 zlatnih olimpijskih medalja.
Rowlands je rekao: "Volim biciklizam otkad sam bio dječak. Nekako sam uvijek vezao elektronsku glazbu i biciklizam, slobodu i osjećaj pokreta. Kraftwerk je očito zacementirao ovu vezu sa svojom Tour de France trakom. Velika nam je čast i zaista smo uzbuđeni što ćemo svoju glazbu čuti na stazi.“ Poslušajte.
Ne treba puno riječi ukoliko navedem da je line up za posljednji dan na Dance areni redom sastavljen od nastupa Knife Party, Laurent Garniera LBS, zatim Art Departmenta te Maceo Plexa nakon kojeg su kao i svake godine Exit zatvorili domaći DJ-i Marko Nastić i Dejan Miličević.
No vratimo se na početak posljednjeg dana, gdje smo ipak prije svega odlučili poslušati zvijezde Main stagea Guns' N' Roses koji su priredili pravi trosatni šou i napravili najveću gužvu u ova četiri dana te svakako namučili organizatore da prvi put u potpunosti preurede Main stage kako bi njihovih šest kamiona opreme stalo na pozornicu. Prerano nam je bilo uputiti se na australski bend Wolfmother kojeg su mi hvalili već prvog dana festivala, ali su zato debeljuškasti Axl Rose nekad veliki zavodnik i nova ekipa ispunili sva očekivanja fanova, osim naravno onih kojima ova uskrsnula postava nije smetala. Uz otpjevane hitove „Welcome to the jungle“, „Sweet child o’ mine“, „You Could be mine“, „November rain“, „Don’t cry“, „Patience“, „Paradise city“, „Another brick in the wall“ i „Knockin on heavens door“ tko bi se i bunio, bar iz poštovanja radi. Uz konfete i vatru ispraćeni su sa stagea, a mi smo se uputili tamo gdje šou tek počinje.
Knife Party su već bi pri zadnjem dijelu svog seta i koliko sam mogla uočiti trenutno ovaj njihov projekt nailazi na dobar feedback publike stoga je donekle jasno zašto su sad Pendulum ostavili po strani. Ima tu svega u njihovom setu, bassa i dubstepa po ukusu mnogih, a i odradili su dobar uvod za Laurent Garniera kojeg smo čekali. Klasična priča s početkom, zapletom i raspletom, klasično dobro, jer drugačije ne može, svatko tko ga je propustio na Exitu stigne još na Harteru, nema tu polemike i dalje je najbolji.
{youtube}LUeOejs5dCg{/youtube}
Dok se zora lagano približavala Art Department su kao kormilo preuzeli Dance Arenu te trenutno kao najnapredniji underground producenti Sjeverne Amerike usmjerili brod ka Maceo Plexu koji je publikom upravljao u savršenom plesnom ritmu sa svih strana Dance arene. Vidjelo se da i sam uživa u onome što bira za samu završnicu sretnog 13. Exit festivala. Maceo Plex je definitivno sami vrh.
{youtube}XXZCcLCQTM8{/youtube}
Još jednu godinu i još jedno jutro zatvaranja u veselom su ritmu priveli kraju Marko Nastić i Dejan Miličević, dok su se preostali Egitaši, backstage, plesačice i performeri, tribine i Vip ujedinili u jedan veliki osmjeh na licu. Bilo je dobro. Idemo opet!
Osoba pod korisničkim imenom "miharek" na You Tubeu napravila je i odličan kratki video pregled događanaj na tvrđavi. Pogledajte! {youtube}nyGKK2nc-7A{/youtube}
Paul Van Dyk, kojeg je „DJ Magazin“ čak dva puta proglasio brojem jedan među 100 najboljih DJ-a na svijetu nastupit će u Culture Clubu Revelin u petak, 20. srpnja.
Jedan od prvih superstar DJ-eva danas je jedan od najbitnijih ljudi u povijesti elektronske plesne muzike sa šest studijskih albuma prodanih u više od 4,5 milijuna primjeraka. U Revelinu će predstaviti „Evolution“, live izvedbu čudesne multižanrovske plesne glazbe.
Ovaj iznimno talentirani glazbenik, ali i borac protiv siromaštva i istaknuti aktivist na sceni je prisutan više od 20 godina tijekom kojih je postigao nebrojene uspjehe. Njegov album iz 2004. „Reflections“ bio je prvi nominirani album u novouvedenoj Grammyjevoj kategoriji Najbolji plesni/elektronski album. Surađivao je s mnogim velikim imenima poput Depeche Modea, Britney Spears, Davida Byrnea i Justina Timberlakea. Dugogodišnji je radijski voditelj i autor glazbe za mnogobrojne video igre i filmove (primjerice „The Dark Night“). Aktualni album „Evolution“ objavljen je 3. travnja i dosad su s njega skinuta 4 singla: „Verano“, „Eternity“, „The Ocean“ i „Everywhere“.
{youtube}2AuZLYkU9AY{/youtube}
Ulaznice za nastup Paula van Dyka u prodaji su po cijeni od 149 kn, odnosno 199 kn na dan nastupa 20. srpnja.
Ulaznice se mogu kupiti putem sitea i prodajnih mjesta na ticketpro.hr i gigstix.com.
Mi krećemo s još jednom nagradnom igrom u ovom slučaju dijelimo 3×1 ulaznicu, nema pitanja samo nas jednom rečenicom uvjerite da ulaznica ide u prave ruke. Najdalje u četvrtak objavljujemo dobitnike. Sretno!!
Službena prodajna mjesta u Dubrovniku: Caffe “BRAZIL” – DOC Sport caffe “BALUN” – Mokošica Caffe Bar “PARADISO” Caffe Bar “AFRIKA” Caffe Bar “CASABLANCA” Caffe Bar “MICRO” Caffe Bar “DIX” Caffe Bar “LAUS” (TC MERCANTE) Lounge Bar “CULTO” Pizzeria “TABASCO” Club “23” Caffe Bar “Zino”
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.