Skip to main content

Lilly Palmer svojim melosima i bass linijama pretvorila Boogaloo u party oazu


Objavili smo prve video materijale na Instagramu sa sinoćnjeg partija uz tech-house, techno DJ-icu i producenticu Lilly Palmer kojoj su se na velikom flooru pridružili DJ Jock, Shipe, Toni Juranović i Lalita Kali.



Na drugom NoGuestlist flooru ekipa BSH okupila je rezidente svog novog projekta Alda Morra i Pabla Pandu uz gostujuće Damiana Lebossa u b2b setu s Neroom.

Iduća Future Scope družilica je 14.4. u Stellu Bossi, a nikako ne zaboravite i rođendanski festival 12. i 13. svibnja sa Paul Kalkbrennerom i Jeff Millsom na Jarunu.

Greg Wilson: Zanima me vibe pa ne znam u kojem smjeru ću krenuti dok ne dođem u klub


– Jedan si od veterana na plesnoj sceni. Što te privlači ovom poslu već 47 godina?

47 godina zvuči pomalo ludo, no rastavljam to na dva razdoblja, uzimajući u obzir da sam prestao DJ-irati između 1984. i 2003. godine. Recimo da sam 26 godina u ovom poslu. Čak i kada nisam radio kao DJ, uvijek sam se bavio glazbom – bilo da se radi o produkciji, remiksiranju, menadžmentu, vođenju diskografske kuće, tiska i promocije, svim vrstama uloga. Nisam baš kvalificiran za bilo što drugo, to je sve što sam ikada znao.


Foto: www.nickmizen.com

– Svojedobno si izjavio kako imaš fobiju od tehnologije. Kako se danas snalažiš u digitalnom svijetu koji je gotovo potpuno okupirao područje glazbe?

Nekako se uvijek snađem. Nema druge opcije osim naučiti koje tipke pritisnuti ako želiš ići ukorak s vremenom, ali meni to nije nešto prirodno. Na kraju naučim ono što moram, ali nisam jedan od tipova koji koriste priručnike, pa općenito malo teturam u mraku dok ne izgradim vještinu.



– No zadržao si korištenje magnetofona. Kako ih danas koristiš u nastupima i možemo li tu tehniku očekivati i u Petom Kupeu?

Da, bit će sa mnom kao i uvijek. Imam puno unaprijed snimljenih zvukova na vrpci koje nasumično preslušavam slušalicama i kad čujem nešto što dobro zvuči, kombiniram s pjesmom koja svira. Također, vraćanjem vrpce mogu stvoriti dub efekte u pravom jamajčanskom stilu.



– Kakvu selekciju trenutačno sviraš? Što nam donosiš u Peti Kupe?

Iako uvijek postoje aktualne pjesme koje se uklapaju u ono što me zanima, temelj onoga što sviram vrti se oko remixeva, posebno iz mog izvornog razdoblja kao DJ, i to u žanrovima kao što su disco, jazz-funk i electro-funk. Zanima me „vibra“ pa ne znam u kojem smjeru ću krenuti dok ne dođem u klub i dobijem osjećaj. Sretan sam što mogu zaroniti u cijelu povijest glazbe, ali predstaviti je na danas relevantan način.

-Volta je nastala željom da pokrenemo klupske evente s drugačijim pristupom glazbi-


Volta slavi svoju jubilarnu obljetnicu, u svojih pet godina djelovanja konstantno donose nešto drugačiji zvuk na scenu, a jedan od najznačajnijih trenutaka u njihovom postojanju je dolazak Boiler Rooma u Zagreb s kojim su eksperimentalni zvuk prezentirali široj publici.

Ususret rođendanskom partyju, razgovaramo s Oberanom iz Volte koji se prisjetio značaja Boiler Rooma, ali dotaknuo i još nekih pitanja.

Pozdrav, prije svega čestitke na jubilarnih 5 godina. Vratimo se na sami početak priče, kako je došlo do formiranja VOLTE i s kojim ciljem ste udružili snage?

Do formiranja je došlo zajedničkom željom da pokrenemo seriju klupskih evenata s drugačijim pristupom glazbi, odnosno stvoriti mjesto gdje možemo puštati ono što najviše želimo – to je ujedno i glavni cilj koji nas je sve spojio i pod kojim je kasnije u naše redove došao i ASU.

Zvuk kojeg vi njegujete na vašim partyjima je nešto drugačiji od tradicionalnog klupskog zvuka kojeg se može čuti po našim prostorima…

Jednako pratimo svježe releaseove kao i svjetske lineupove – danas postoji sve više festivala elektroničke glazbekoji su hibridni, odnosno uz klupsku glazbu pokrivaju i širok spektar raznih eksperimentalnih manifestacija, također i diskurzivni program, pa tu onda uvijek nalazimo i najzanimljiviju novu klupsku glazbu. Drugi festivali, poput Dekmantela i Dimensionsa, još su uvijek fokusirani isključivo na rejv, ali svi gosti koje dovodimo nastupaju i na jednom i na drugom tipu evenata, stvarajući neki presjek zajedničkog zvuka.

Mi samo pratimo najnovija strujanja u clubbingu jer smo i sami DJ-evi, a takva inovativna muzika nam je zanimljiva, tako da je to nama potpuni home ground.

Kako je došlo do vašeg prijateljstva s ljubljanskim i beogradskim kolektivima, USTANOVA I SUTRA?

Počelo je sve dvosmjerno, N/OBE je 2018. dosta hodočastio u Ljubljanu i upoznavao se s tamošnjim akterima marginalizirane klupske muzike, a Kornet je 2019. otkrio beogradski kolektiv SUTRA preko njihove radijske emisije. Iste te godine SUTRA je bukirala N/OBE-a na svom drugom po redu eventu, godinu dana nakon toga i Korneta, a u međuvremenu se razvila velika ljubav i prijateljstvo. Grounded festival 2019. godine, kojegje organizirala USTANOVA, simbolično je uokvirio taj ljubavni trokut gdje su uz N/OBE-a nastupilii SAUD i UBICA iz kolektiva SUTRA, kao i Warrego Valles, odnosno Nine koje vode USTANOVU. Tamo su po prvi puta naša tri kolektiva fizički bila na istom mjestu i pucali smo od sreće jer smo napokon našli istomišljenike. Od tada radimo skupa na bukinzima te planiramo ostale oblike suradnje za budućnost.

U sklopu turneje istočnom Europom, Boiler Room vas je pronašao i došao u Zagreb. Koliko vam je ta suradnja pomogla za dalje?

Doslovno nas je jednog dana našao mail u kojem je stajala ponudu za suradnju na eventu u sklopu njihove turneje, što je bilo lijepo vidjeti jer je to isto neka vrsta prepoznavanja nas kao promoterskog kolektiva izvan Hrvatske.
 

Najznačajniji party kojeg ste organizirali? Što vam je ostalo u sjećanju kroz ovih pet godina?

Mislim da se svi slažemo da je u pitanju upravo Boiler Room, te je večeri eksperimentala postala mainstream, Medikin Attack je bio krcat, atmosfera besprijekorna i doista smo se osjećali kao da imamo snažan community oko sebe.

Kroz ovih pet godina je li se u Zagrebu stvorio novi naraštaj partijanera koji posjećuju vaše partyje?

Mislimo da je i to najbolje, vidimo u publici na našim događanjima, u zadnje dvije godine viđamo neka nova, mlađa lica koja uvijek podižu hype na eventu.
 

Pet godina slavite u AKC-u uz gosta iz Ujedinjenog Kraljevstva, otkrij nam malo više o partyju, i zašto baš tog DJ-a dovodite.

Rođendanski event je u planu skoro 6 mjeseci, tada smo se i odlučili za i bukirali LCY – definitivno jedan od najimpresivnijih DJ-eva koje smo imali priliku čuti. LCY je savršen primjer slučaja gdje se talent i rad prenosi na sve aspekte muzike koja ih okružuje, od produkcije do DJ-inga. Jedan veliki bonus za party je to što smo iznajmili cijeli Kordoom Hifi sound system koji će biti savršen za bass-heavy muziku koju mi i naš gost planiramo vrtiti..

Planovi za dalje, što možemo očekivati od vas u budućnosti?

Ove godine imamo planirana pokoja gostovanja na hrvatskim ljetnim festivalima gdje nastupamo u b2b2b2b izdanju, dakle svi članovi. Osim toga pripremamo suradnje s nekim festivalima, kao i novo gostovanje na jesen. O tome detaljnije nešto kasnije!
 

Neke riječi, poruka za kraj našim čitateljima…

Vidimo se u Attacku, stay hydrated i ponesite čepiće za uši!!!!!!

FB EVENT: 5 years of VOLTA w/ LCY (UK)

Kwaaka Afrobeat – istraživanje afričke kulture stvarajući plesnu glazbu


Kwaaka Afrobeat je prvi hrvatski afrobeat sastav osnovan 2020. koji je inspiriran afrobeat glazbom koju izvode u izvornom stilu, baš kako su je stvarali njegovi tvorci. Kolektiv trenutno broji 17 istaknutih glazbenika sa zagrebačke scene koje spaja zajednički cilj – istraživanje afričke kulture stvarajući plesnu glazbu.



Glazbeni repertoar Kwaaka Afrobeata obuhvaća skladbe Fele Kutija, Tonyja Allena, Fatoumate Diawarre, Seana Kutija i mnogih drugih. Koncerti benda donose izvornu afričku glazbu koju spajaju s raznim world music utjecajima što rezultira energičnim i plesnim performansom.

Prije i poslije svakog Kwaaka Afrobeats koncerta glazbu vrte DJ-evi koji se pronalaze u world, afrobeat i funk zvuku. Jedno ime koje se često može uhvatiti uz Kwaaka Afrobeats je Leo Hekman poznatiji kao DJ D-Gree koji je i sam član kolektiva.

Afrobeat je kombinacija tradicionalne afričke glazbe, jazza i funka. Žanr se razvio u kasnim 1960-ima u Nigeriji od strane Fele Kutija i bubnjara Tonyja Allena koji su u to vrijeme eksperimentirali s tadašnjom različitom suvremenom glazbom. Najpoznatiji afrobeat umjetnik je jedan od njegovih tvoraca Fela Kuti, koji je i sam skovao termin afrobeat te definirao glazbene odrednice žanra. Karakteristike afrobeata su veliki bendovi, energija, ponavljanje, improvizacija i kombinacija žanrova.

Članovi Kwaaka Afrobeata su:

Marino Vinja – bas

Danijel Kadijević – bubnjevi

Krešimir Oreški – udaraljke

Mario Penton Hernandez – udaraljke

Davor Zanoški – klavijature

Luka Čapeta – gitara

Erol Zejnilović – gitara

Zvonimir Bajević – truba

Igor Pavlica – truba

Mak Murtić – saksofon

Vojkan Jocić – saksofon

Ana Kovačić – saksofon

Ivan Marincel – trombon

Jurica Rukljić – trombon, tuba

Nancy Abdel Sakhi – vokal

Jelena Galić – vokal

Biljana Butković – vokal, udaraljke

Večeras od 22h u sklopu rođendanskog vikenda Petog Kupea poslušajte Kwaaka Afrobeat. Prije i poslije koncerta glazbu vrte naši poznati world/afrobeat/funk selektori D-Gree i Hvala Sven.

Dino Dvornik i premijera spota -Udri jače manijače- u emisiji DJ is so Hot na HTV 3


Bila je to prva glazbena TV emisija sa ovih prostora posvećena DJ-ima, dance i hip hop glazbi (preteča kasnijeg Top DJ Maga) emitirana isprva na legendarnoj Z3 televiziji, a kasnije i na HTV3.


Foto Instagram

Ovo je raritetna i do sad neobjavljena snimka iz 1990. u kojoj Dino najavljuje svoj prvi veliki koncert u Domu Sportova i TV premijeru video spota “Udri jače manijače” koji potpisuju Dinko Cepak i Tomislav Hleb.

Hrvatski virtuoz Petar Dundov nastupa s orkestrom klasične glazbe u Švicarskoj


Uskoro će legendarni format tonhalleLATE, izumljen prije 20 godina, dobiti novu dimenziju. Alpska turneja noću? Upravo tome služi Straussova “Alpska simfonija” kojom će dirigirati Paavo Järvi.


Foto: Gaetan Bally

Strauss je i sam bio strastveni planinar, a ovdje je komponirao sve što je doživio u prirodi: izlazak sunca i vodopad, sreću na vrhu i grmljavinu pri spuštanju. Jedino što nedostaje je opuštanje nakon napora.



Za to su u drugom dijelu večeri zaslužni glazbenici Tonhalle-Orchester Zürich i hrvatski techno-producent Petar Dundov – uz legendarnu fuziju klasične i elektronske glazbe.