Na labelu izdaje i poznati Rumunj Mihai Popoviciu u svojstvu remiksera. Prva Sit Down kompilacija izašla je nakon 10. izdanja, a ova koju danas možete čuti je presjek od 10. do 30. izdanja. Čeka Vas obilje Deep tech, minimal, deep house, tech-house zvukova.
Nakon prošlogodišnjeg online izdanja, organizatori, stručna služba ZAMP Hrvatskog društva skladatelja i Hrvatsko društvo za autorsko pravo, odlučili su se na povratak „živom“ formatu konferencije, uz prisustvo publike u skladu s epidemiološkim mjerama te istovremeni streaming programa za sve koji neće moći prisustvovati. (prošlogodišnje izdanje pogledajte u video isječcima u nastavku)
Ovogodišnji MAKK donosi mnogo ekskluzivnih sadržaja, prezentacija i panela
Stručnjaci s Ekonomskog instituta u Zagrebu predstavit će prve rezultate provedene studije „Kulturne i kreativne industrije u Republici Hrvatskoj prije i nakon Covid-19“, koju je financiralo Ministarstvo kulture RH. Govornici MAKK-a osvrnut će se na protekli period i učinke pandemije na kreativni i kulturni sektor, ali i novosti koje za kreativnu zajednicu donosi novi Zakon o autorskom i srodnim pravima. Kako se (kreativni) svijet promijenio tijekom posljednjih godinu i pol, koja su nova digitalna pravila i alati za „novo normalno“ poslovanje te zbog čega su kolektivna autorska prava i dalje snažan stup egzistencije kreativaca u Hrvatskoj i svijetu – to su glavne teme ovogodišnje konferencije.
Prvi put od donošenja novog Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima, na jednom mjestu okupit će se predstavnici nadležnih institucija, ali i kreativaca – glazbenih autora, izvođača i diskografa te filmaša i novinskih izdavača. U panel diskusiji oni će iz vlastitih perspektiva ocijeniti odredbe novog zakona i njegove učinke za cjelokupnu kreativnu zajednicu. U prezentaciji svog rada HDS ZAMP će predstaviti svoje aktivnosti pomoći autorima i članovima tijekom pandemije, koje je nedavno u svom globalnom izvješću istaknula i krovna autorska udruga CISAC.
Gost predavač iz Velike Britanije u svom će predavanju „What’s next in music?“ ponuditi predviđanje glazbenog pejzaža u 2022. i ubuduće što će, pak, poslužiti kao uvod u panel diskusiju s domaćim mladim kreativcima i (digitalnom) dobačaju njihovog stvaralaštva izvan granica Hrvatske. Pozornica MAKK-a poslužit će i za ekskluzivno predstavljanje velikih glazbenih projekata: novog portala HDS-a nazvanog Glazba.hr i projekta Rap School, koji je u suradnji HDS ZAMP-a s 24 sata i platformom Joomboos financiran od strane EUIPO-a, Ureda EU za intelektualno vlasništvo.
Zanimljive teme, događanja te zbilja posebni glazbeni nastupi u organizaciji HDS ZAMP-a obilježit će prvi dan konferencije, dok će drugi dan MAKK-a u organizaciji Hrvatskog društva za autorsko pravo, otvoriti teme i angažirati vodeće stručnjake, pravnike i analitičare iz područja intelektualnog vlasništva. Vrućih i važnih razloga za predstavljanje i raspravu ove godine sigurno ne nedostaje.
MAK konferencija već je tradicionalno mjesto susreta kulturne i kreativne industrije s pravnom branšom i sektorom čije je poslovanje vezano za prava intelektualnog vlasništva. Ove godine dolazi u nikad izazovnijem trenutku za kreativce i kreativnu zajednicu. Zato su 2. i 3. prosinca obavezni termini za dvodnevni networking, upoznavanje s aktualnim pravnim i tržišnim trendovima te pogled u kreativnu budućnost! Program i govornici će biti uskoro objavljeni na webu MAKK-a.
Kao član ili vođa brojnih sastava (Mangroove, At Ease, Chui, Punk Data, Beat Busters, Edo Maajka, Tomislav Goluban, Josipa Lisac, Je Veux…) kaže da je album nastao kao najnužnija potreba za preživljavanjem duha, uma pa samim time i tijela.
"Pandemija mi je kao i svim glazbenicima u zadnje dvije godine dosta skučila prostor djelovanja, nakon početne navale snimanja videa u vlastitom domu u prvi prvi plan su došli namjenski projekti koji su ipak osigurali egzistenciju u ovim neizvjesnim vremenima i na čemu sam neizmjerno zahvalan, ali onaj iskreni "ja" se ipak morao još malo strpjeti. U jednom trenutku je postalo dosta teško odgađati sebe, pa sam pričao kolegama da se osjećam kao već poprilično nabreknuti prišt koji negdje mora puknuti. I napokon je puknuo, otvorilo se i praktički u tjedan dana je nastao album koji sad imate prilike i čuti.
Koncept stvaranja albuma bi se mogao svesti na „otvori neki zvuk na synthu koji još nisi nikad svirao pa kamo te ponese“. Dok je prošli album bio temeljen na soundtracku dokumentarnog serijala Nesreća, u ovom se pojavljuju tek mali djelovi iz druge sezone Nesreće i u tom smislu je puno neovisniji i naslovom albuma sam htio zaokružiti jednu širu sliku koja uključuje i trenutnu situaciju koju živimo. A pošto Arsen snima i treću sezonu siguran sam da će pronaći materijala za soundtrack i u ovom albumu. Htio bih se puno zahvaliti kolegama i prijateljima koji su uskočili i pomogli sa svojim neizmjernim talentom i kreativnošću, učinili su me još sretnijim čovjekom. Hvala i Menartu što rado objavljuje ovakve čudne stvari."
Survival Kit – Toni Starešinić 1. Escape Route 2. Digital Traffic Jam 3. Sanctuary 4. Conqueror Worm 5. Fat Is Good 6. Nothing Lasts Forever
Glazbeni gosti Silvio Bočić – bubnjevi 1., 3., & 4. Vojkan Jocić – tenor & alt saksofon 2., 5., & 6. Luka Čapeta – električna gitara 4. & 5. Leo Beslać – Kawai & Waldorf synth 3.
"Electro, techno, acid, spoken word, field recording atmosfere, sve skupa upakirano manje više u klupske aranžmane, rekao bih da se vrlo logično nastavlja na sve ovo što sam radio prije", ističe Zarkoff.
Izdavač je talijanski Out Of Tune, a distributer Chat Noir. A ako želite kupiti vinil, Chat Noir store ih ima na lageru ovdje. Uskoro i u drugim shopovima. Uskoro će podijeliti s nama vijesti oko EP-a za Tripalium Corp.
Beatport slovi kao najpoznatija digitalna trgovina na kojoj se mogu pronaći, poslušati i kupiti izdanja elektroničkih glazbenika iz cijelog svijeta. Naše istraživanje prati kretanja kroz posljednja 3 i 12 mjeseci prema slijedećim parametrima:
– Koliko izvođač ima svojih traka na Beatport Top #100 Chartu – Koliko ukupno dana su sve produkcije bile na Beatport Top #100 Chartu
Krenimo redom!
Top 10 HR i regija (3 mjeseca) – po broju traka na Beatport Top #100 Chartu
01. Matroda 14 traka 02. Stanny Abram 11 03. Space Motion 9 04. Petar Dundov 6 05. Stiven Rivić 6 06. Umek 4 07. Mass Digital 4 08. Eleven Sins 4 09. ovu poziciju s 3 trake dijele: Zyce Coeus Vlada Asanin Solar Kid Darko De Jan Tebra Herzel I-K-O
Eleven Sins dolazi iz BiH, a njegova produkcija seže u melodic house, progressive house, pop house. Izdaje za Selador, Manual Music, Outta Limits, Transpecta i Lowbit. Trake mu podržavaju Âme, Above and Beyond, BUTCH, Sasha, Black Coffee, Kölsch, ARTBAT, Nicole Moudaber, Joris Voorn, John Digweed, Petar Dundov, Hernan Cattaneo. Dosta radi remikse i bootlege.
Top 10 HR i regija (12 mjeseci) – po broju traka na Beatport Top #100 Chartu
01. Space Motion 26 traka 02. Matroda 21 03. Stanny Abram 18 04. Mass Digital 17 05. Umek 16 06. Vlada Asanin 13 07. Petar Dundov 12 08. Coeus 11 09. Smooth 10 10. Lydia 9
Coeus je srpski producent koji stalno raste i napreduje posebno otkada su svjetsku pozornost zaokupirala njegova izdanja za etiketu Afterlife dvojca Tale of Us. Trake mu vrte Tale of us, Oliver Koletzki, Adriatique i mnogi drugi. Coeus vrti melodic techno sa dosta disco elemenata. Njegova glazba izašla je i na Afterlife godišnjoj kompilaciji uz vrsna imena elektronike
Top 10 HR i regija (3 mjeseca) – koliko su im trake bile ukupno po zbroju dana na Beatport Top #100
01. Space Motion 565 dana 02. Umek 370 03. Matroda 303 04. Stanny Abram 234 05. Coeus 128 06. Tebra 92 07. Valentino Kanzyani 89 08. Mark Funk 80 09. I-K-O 80 10. Danny Cruz 76
I-K-O je hard techno producent iz Slovenije čija izdanja potpisuju Ganzer Takt, Red Eclipse, THR Records, Ushuaia Music i DSR Digital. Njegov uspon kreće nakon što su mu trake počele osvajati Beatport hard techno chartove
Top 10 HR i regija (12 mjeseci) – koliko su im trake bile ukupno po zbroju dana na Beatport Top #100
01. Space Motion 1321 dana 02. Umek 1280 03. Matroda 1276 04. Mass Digital 509 05. Stanny Abram 435 06. Milos Pesovic 373 07. Coeus 355 08. Lydia 281 09. Relativ 228 10. Flegma Live 210
Lydia je producentica, kompozitorica, pijanistica, vokal, tekstopisac i DJ-ica iz Beograda. Radi uplifting/vocal trance, chill-out i ambient glazbu. U elektronici se pronašla od 2014., a uzor joj je Robert Miles…
Ove mlade žene odlučile su bojkotirati ova mjesta koja su za njih postala preopasna.
Bojkot je način da ih se čuje
A ono što traže jest da postoji svijest – na političkoj razini, ali i na razini odgovornih za te institucije. Smatraju da se žrtve prečesto ne uzimaju u obzir.
Credit: Belga
Na sinoćnjim demonstracijama uglavnom su bile žene
S dobrim razlogom: na drugim skupovima ove vrste, žene su nailazile na počinitelje seksualnog nasilja protiv kojeg upravo prosvjeduju. __
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.