Skip to main content

Intervju i mix Antonove za United We Stream platformu

Uz podcast koji možete čuti u nastavku pročitajte i kraći intervju koji je Antonova dala za United We Stream.


Foto: Mara Prpić

Što ti najviše nedostaje od ožujka 2020.?

Fali mi sviranje pred publikom i za publiku, puni plesni podiji, energija kluba ili lokacije na kojoj je party. Fali mi i ona pozitivna trema, leptirići u želucu koji se stvore 15-tak minuta prije samog nastupa. U travnju 2020. imala sam prvo “veliko” izdanje za poznatu diskografsku kuću “Get Physical” i njihovu EP seriju “Croatia Gets Physical”, običaj je ranije bio napraviti party promocije, na kojem bi sudjelovali artisti sa izdanja, kao i sam vlasnik etikete Roland Leesker. Bila sam poprilično tužna kad sam shvatila da se to neće desiti, nego da je i svaki sljedeći party upitan obzirom na nastalu situaciju. To je bio trenutak kada sam shvatila da su nas zadesila neka nova vremena. Svakako, i dalje se nadam da će se sve vrlo brzo vratiti na staro.



Da li se tvoj pristup stvaranju glazbe promijenio za vrijeme trajanja pandemije i da li je možda to utjecalo na tvoj stil/zvuk?

Prije pandemije uvijek sam svirala energične setove u klubovima, a na festivalima čak i  malo tvrđi zvuk, bilo je deep-a, progresiva, često su setovi graničili i sa tehnom nešto nižeg bpm-a, ali uvijek sa puno gruva i iznenađenja u samom mixu i dropovima. Glazba koju radim od ožujka 2020. do danas je puno mirnija, možda primjerenija nekakvim afterhour svirkama, ili uvodu u večer, nego peak-u večeri. Otišla sam skroz u neku drugu stranu:  minimal, ro-minimal, čak i micro-house. Dobar primjer je moja traka “Extragalactic” – završna stvar na mixu koji sam napravila za vas (UWS Podcast).

Moram vam priznati da često razmišljam o budućim gigovima za koje sam bookirana ovo ljeto, što ću svirati, da li ću se vratiti svom tipičnom zvuku ispred flora punog rejvera. Hoću li zvučati isto kao i prije?


Opiši nam svoju konekciju s glazbom, a posebno DJ-ingom?

Završila sam glazbenu školu klasične gitare, moj djed je bio kompozitor i dirigent, cijela obitelj je involvirana u glazbu kao kompozitori, aranžeri, solo umjetnici, voditelji zborova, profesori u glazbenim školama i slično.. Glazba je oduvijek bila veliki dio mog (naših) života. Uvijek me interesiralo selektiranje glazbe, “uništavala” sam stare kazete presnimavajući na njih novu glazbu. Znala sam svojim prijateljima za neke specijalne prilike slagati mixtape-ove. Onda sam otkrila da možeš puštati glazbu sa 2 različita medija i sve to zajedno spajati kroz mixer. Dok sam ja bila teenager investiranje u DJ opremu bio je poprilični zalogaj za obiteljski buđet, pa sam odlučila pričekati par godina s tom investicijom. Kad sam uspjela skupiti novce radeći tipične ljetne poslove, napokon kupujem prvi par playera CDJ500, ali nisam imala novaca za mixer. Posudila sam ga od vlasnika jednog kafića koji je zatvoren preko zime. Sjećam se da sam došla kući i prvo ga temeljito očistila, kad sam ga vraćala sljedeće proljeće, nisu ga prepoznali, bili su uvjereni da to nije njihov mixer.

Uzimajući u obzir da živim na jednom od većih hrvatskih otoka: Krku, pronaći ljetnu rezidenciju i nije neki problem, počinjem svirati u ljeto 2005. Imala sam veću pauzu od 2008. do 2013. godine, kad počinjem ponovo svirati, ali moj zvuk se izmijenio, zvučim više underground. 2015. pobjeđujem na newcomer natjecanju u sklopu “ILLECTRICITY” Festivala u Zagrebu i dobivam šansu da otvorim glavni floor za Emiku (Ema Jolly). Nakon tog “osvajanja” i svirke na velikoj pozornici, shvatila sam da je elektronička glazba dio mene i odlučila da je nikad neću više zanemariti.

Četvrto izdanje istarskog festivala Escape the city


Festival se održava u Barbarigi od 21. do 25. srpnja 2021. godine u organizaciji Udruge Sub movements.



Bogati program festivala namijenjen je svim generacijama, osobito mladima te obiteljima s djecom, a u suradnji ga provode lokalne udruge; Zelena Istra, Unity together we grow, Ekomuzej Istrian de Dignan, Cirkultura, Loligo ronilački klub i ekološka udruga Kopriva.



Escape the city od samih početaka promovira sound system kulturu te cirkuske i akrobatske vještine koje uključuju slackline, ples na svili i cirkuske predstave. Festival je koncipiran kao ekološki osviješten jer promovira ekološke principe poput smanjenja otpada i ne koristi jednokratnu plastiku. Jedan od glavnih ciljeva festivala je umrežavanje udruga, organizacija i pojedinaca kako bi zajedničkim djelovanjem osnažili lokalnu zajednicu utemeljenu na solidarnosti, uzajamnosti i prijateljstvu.  




Posjetitelji organizaciju festivala mogu podržati sudjelovanjem u kampanji skupnog financiranja i na taj način odmah osigurati festivalsku ulaznicu po povoljnijoj cijeni. Ovakav model financiranja festivalima i udrugama omogućava neovisno kreiranje programa i samoodrživost.



U Barbarigi posjetitelje festivala očekuje pet dana čarolije uz more s bogatim glazbenim programom u sklopu kojega nastupaju međunarodne i domaće reggae-dub glazbene legende te raznolikim dnevnim programom koji uključuje; cirkuske izvedbe, veliki broj raznovrsnih radionica i poučnih predavanja, kino pod otvorenim nebom te zabavni i edukativni programi za djecu.

Cristian Varela predstavlja tehnike Live nastupa koristeći Roland MC-707 i TR-6S


Njegov nemiran karakter i njegova samouka sposobnost postavili su ga kao jednog od rijetkih beta testera brandova kao što su Pioneer DJ i Roland, koji se oslanjaju na njegove napredne kriterije – isti onaj koji pruža u nastavi i tutorijalima koje podučava od 1996. u školama kao i profesionalna događanja poput Sónar + D, Eumes, Universidad Complutense de Madrid i CEV i drugih.



Tijekom masterclassa uživo, Varela demonstrira kako izraditi techno pjesmu od nule pomoću MC-707, kako ugraditi raznoliku paletu softverskih uzoraka Roland Cloud u hardver i kako možete koristiti dio tehnologije live settingu. Za kraj, prikazuje kako koristi TR-6S za snimanje nekih svojih novih pjesama koje će se koristiti u setu  bez potrebe za prijenosnim računalom.

Solomun objavio dugo isčekivani album Nobody Is Not Loved


Album je izašao na vlastitoj etiketi NINL, a došao je više od desetljeća nakon njegovog albuma prvijenca Dance Baby. "Nobody Is Not Loved" hrabri je album koji se svira poput DJ seta, postupno povećavajući tempo na svojih dvanaest pjesama prije nego što se u posljednjim fazama ublažava kako bi osigurao meki završetak. Sadrži mnoštvo pjesama sa cijenjenim gostujućim suradnicima.



"Naslov albuma ‘‘Nobody Is Not Loved’’ govori o ideji da glazba voli sve, bez obzira na to tko ste, kako izgledate ili u što vjerujete", objašnjava Solomun. "Nadam se da ćete uživati ​​slušajući album, koliko sam ja uživao u njemu stvarajući ga." – Solomun



Album započinje s "Ocean", nevjerojatnom melodic house pjesmom koja sadrži svilenkasto glatke vokale nikoga drugog do holivudske ikone i Grammy-jeve R&B zvijezde Jamie Foxx. Sljedeća je "Home", bogato atmosferska pjesma koja vidi kako maestro uključuje mračne plemenske tonove i eterične nadogradnje za transcendentno iskustvo slušanja.



Tempo se dramatično mijenja u drugoj polovici albuma. Dvojac ÄTNA iz Dresdena surađuju na pjesmama uz house ritmove s hipnotičkim vokalima "Tuk Tuk" prije "Never Sleep Again".



"Wadim", obojen emocijama, skladba koja vidi kako Solomun stručno izrađuje onu vrstu melodične techno vibracije s kojom je postao sinonim, te zaustavlja energiju prethodne četiri pjesme.





Još je introspektivniji "Prospect", koji još jednom surađuje s ÄTNA, prije nego što bogata, potresna atmosfera "Night Travel", u kojoj su robotizirajući glasovi od Toma Smitha iz Editorsa, čime osigurava da graciozno završava album. Na albumu surađuju još i Anne Clark, Isolation Berlin, Zoot Woman, Planningtorock.





Završava još jedna uspješna godina za Solomuna, lansiranjem izdavačke kuće NINL, objavljujući niz kritički hvaljenih singlova i remiksirajući pjesme Boba Mosesa, ZHU-a i Perryja Farrella. Utvrdio se tako kao jedan od najboljih elektroničkih umjetnika na planeti u posljednjih nekoliko godina, osvajajući višestruke DJ nagrade za 'Najboljeg međunarodnog DJ-a' i remiksirajući bezbroj značajnih djela, uključujući Foals, Editors, Lana Del Rey, Paul Kalkbrenner, Jamiroquai, Depeche Mode, Aparat, Jon Hopkins i Leonard Cohen.

Nobody Is Not Loved, tek je njegov drugi studijski album!

Počele prijave za šibenski Record Store Day – Longplay Day #9


Svi koji žele sudjelovati u izlagačkom dijelu programa moraju se javiti do 8. lipnja na e-mail [email protected] s naznakom 'za LP Day 2021'.

'Poziv, naravno, vrijedi za cijelu Hrvatsku jer je Longplay day od svoje prve godine održavanja manifestacija koja je privlačila kolekcionare ploča iz svih djelova zemlje. Savjetujemo svima koji bi sudjelovali na LP dayju da požure s prijavama ako su zainteresirani za izlaganje, prodaju, razmjenu ploča i stripova jer mjesta se brzo popune, a već sad imamo nekoliko zvučnih imena koja su najavila svoj dolazak, poručili su organizatori.



Svoje sudjelovanje i ove godine potvrdila je izdavačka kuća PDV, koja potpisuje hrpu zanimljivih autora i to baš na vinilima, a na čelu s Vedranom Menigom, čovjekom koji stoji iza covid free festivalske oaze nedaleko Šibenika.

'Važno je napomenuti da je sudjelovanje besplatno', ističu organizatori, a ove godine u potpisu organizatora stoji Udruga Kolektiv 4B koja se pobrinula da šibenska inačica svjetski popularnog Record store daya ima svog glazbenog ambasadora – ovog 12. lipnja to je nagrađivana hrvatska glazbenica čiji lik i djelo volimo – Je Veux.



Pa ponovimo još jednom – Longplay day 2021. bit će održan 12. lipnja, u dva dijela – jutarnji je izlagački ispred Azimuta od 11 do 14 sati kad će se moći razgledati kolekcije vinila, stripova, a ovisno o raspoloženju vlasnika iste će se moći kupiti ili razmjeniti. Dok je večernji dio programa rezerviran za glazbu i to onu koncertnu kada, također ispred Azimuta, nastupa ambasadorica eventa, Željka Veverec, točnije Je Veux.  

'Sve je besplatno uz potrebnu dozu opreza zbog virusa!', poručuju iz Fotopoetika i Kolektiva.