'Razgovaramo zajedno i zahtijevamo pravdu, dostojanstvo i pravo na samoodređenje palestinskog naroda i svih koji se bore protiv kolonijalnog oduzimanja vlasništva i nasilja širom planeta'
Otvoreno pismo s naslovom #MusiciansForPalestinepodijeljeno je online 27. svibnja, u znak solidarnosti s narodom Palestine. Potpisnici pisma "odbijaju nastup u izraelskim suradničkim kulturnim institucijama" i "čvrsto stoje u podršci palestinskom narodu i njegovom ljudskom pravu na suverenitet i slobodu".
"Kao glazbenici ne možemo šutjeti." navodi se u pismu. "Pozivamo naše vršnjake da javno potvrde svoju solidarnost s palestinskim narodom".
Među umjetnicima koji su potpisali pismo su A-Trak, Cypress Hill, DJ Snake, Juliana Huxtable, LSDXOXO, Marie Davidson i VTSS, zatim palestinska DJica Sama 'Abdulhadi, India Jordan, KMRU i Run The Jewels.
Ovaj najnoviji pokušaj organizirao je talijanski TIM S.p.A. u Rimu, koristeći robota Alpha 1S koji je visok nešto manje od 40 cm i izrađen je od aluminijske legure s plastičnom oblogom.
Najviše robota koji istovremeno plešu je 1.372, a ostvaren je 1. veljače 2018. upravo od ovog tima. Do toga datuma rekord su držali Kinezi sa brojkom od 1007 robota koji istovremeno plešu.
Određene pjesme imaju sposobnost otključati duboko zakopane osjećaje, gotovo trenutno mijenjajući vaše raspoloženje i način razmišljanja. Evo pogleda nekih otkrića, zajedno s tim kako tvrtke koriste ovo znanje u svoju korist.
Glazba i raspoloženje
Većina se ljudi povremeno okrenula glazbi kako bi podigla raspoloženje, slušajući omiljenu pjesmu kako bi se razveselila. Iako nemaju svi detaljna razumijevanja temeljnog psihološkog procesa, znaju da glazba može utjecati na to kako se osjećaju.
I nisu u krivu. Slušanje glazbe oslobađa neurotransmitere koji emitiraju zadovoljstvo, poput dopamina. Budući da se obrađuje u istom dijelu mozga koji se bavi drugim vrstama užitka poput hrane i seksa, glazba cilja dopaminske sustave kako bi stvorila pojačavajuće i pozitivno iskustvo.
Glazba također može utjecati na percepciju vremena, mijenjajući način prolaska vremena. Zbog toga se čini da večer provedena plešući uz sjajne melodije prolazi! To je također razlog zašto trgovine često puštaju glazbu, jer kupce može nagovoriti da se zadrže.
Nije teško povjerovati da glazba proizvodi psihološki efekt, ali što je s nečim osnovnijim, poput bas zvukova?
Istraživanja su pokazala da bas kod slušatelja stvara osjećaj moći i povjerenja, stvarajući osjećaj nepobjedivosti. Tijekom studija puštane su pjesme s jakim basovskim zvukovima, a rezultati su uspoređivani s pjesmama s vrlo laganim basovima. Kad su izloženi jakim basovima, ispitanici su se osjećali dominantno, moćno i kontrolirano.
Uzbudljivi dio ovog istraživanja jest da je ljudski mozak predisponiran da pokupi basove, jer ih može interpretirati i obraditi mnogo brže od visokih zvukova. A tihi, zvučni glasovi tipično su više povezani s alfa osobnostima, ljudima koji bi u hijerarhijskom društvu prirodno poštovali.
Kad su istraživači promatrali ponašanje ispitanika koji su slušali bas, otkrili su da je vjerojatnije da će se ponašati kao alfa. Njihova sposobnost da naprave prvi potez u natjecateljskim okolnostima, pristupe apstraktnom razmišljanju i preuzmu kontrolu bile su znatno različite nakon slušanja basa.
Kako se glazba komercijalno koristi
Tvrtke i trgovci vrlo su svjesni utjecaja koje glazba može imati i koriste je u potpunosti. To može biti tijekom reklama kako bi vam privukli pažnju ili tijekom igre ili filma kako biste zadržali svoj interes. PartyCasino je proučio kako se glazba koristi u industriji kasina i utjecaj koji ima na igrače. Nije svaka igra usmjerena na postizanje istog rezultata, a pažljiv odabir tempa i stila može pomoći u stvaranju prave vibracije.
U naravi, radi se o eventima koji spajaju elektroničku glazbu i egzotične, mračne lokacije. Dokumentiraju se, a na svakome od događaja uživo ima manje od 25 ljudi, kako bi zadovoljili epidemiološku formu. U prvom filmu na tvrđavi Nutjak u kanjonu Cetine pored Trilja predstavljen je c_bastard, splitski glazbeni producent i multimedijalni umjetnik, član hrvatskog elektro banda "zidar betonsky" od 1997. do danas, kazališni režiser, likovni umjetnik, magarac.
U skoroj budućnosti planiraju predstaviti još lokalnih underground umjetnika koji se bave elektroničkom glazbom, kao i nekoliko gostujućih hrvatskih umjetnika koji njeguju mračniji i konceptualniji pristup ovoj glazbi – Skeptik, Zarkoff, Ruzina Frankulin, Symbol One…
Kako sada stvari stoje u epidemiološkom smislu, moguće je bez ikakvih testova i dokaza cijepljenja imati manje eventove do 100 ljudi, tako da za idućih nekoliko "darklandsa" planiraju pustiti po 80 ulaznica za slobodnu prodaju, po svakom od eventu. Za ni jednu od ulaznica neće biti prihvaćeno službeno monetarno sredstvo plaćanja trenutne republike, već isključivo robno-uslužna razmjena, dogovorena osobno ili elektroničko verificiranim dokumentom, ponaosob sa svakim od posjetitelja.
"we shall never surender, we shall surely die, so lets dance…"
Činili su ga tada mnogi poznati svjetski DJ-i i Live Actovi kao npr Franky Jones,Fly, Westbam, Marusha, DJ Dick, Mario De Bellis, Sonic, Stefan Vandenberghe, Hardsequencer, Panic, T.P. Heckman, Axel Stephenson, Cherry Moon…
Ovaj ekskluzivni 30 min video sadrži snimke iz Top DJ Maga kao i do sada još neobjavljene kadrove iz Doma Sportova gdje je 3.lipnja 1995. održan ovaj veliki rave. [Cortousy Of TOP DJ MAG 1995]
DJ-ingom se bavi od 2015. godine i osnivač je kolektiva Princip.ba. Kao dijete zanimala ga je glazba i prve note svirao je na gitari. S prethodnim glazbenim iskustvom, profinjenim ukusom i željom za kvalitetom, uputio se u vode elektroničke glazbe.
Njegov stil, iako uvijek isti, nikada nije isti. Najviše ga karakteriziraju brzi ritmovi prošarani šarenim perkusijama, melodijama i vokalima koji dovode do ekstaze. Općenito je to mješavina hard techna, hard groovea, hard trancea sa ljubavlju prema old schoolu, ali velikom znatiželjom za novim stilovima i žanrovima. Također voli eksperimentirati s sample-ovima i vokalima iz lokalne i etno glazbe koje ubacuje u svoj nastup. Vazdaisti je ime koje se čulo na underground rave sceni u BiH i koji pravi svoj put.
Rezident je Princip.ba, a svirao je na eventima na Techno Culture, Electro Den, Gonza, Depo klubu, Paromlin klubu i drugim eventima u Mostaru, Sarajevu, Zagrebu, Vitezu i drugim gradovima. Dijelio je pult s imenima kao što su Alen Milivojević, Palac, Alen Merdan, Plogen, NRCSRD, Lumar, Filip, Luigy Brusto, Dami, Mana, Noks, Alias, Cabritta Vechiarelli, La Kardinale itd.
2018. postavio je temelje s Princip.ba koji se postupno pretvorio iz operacije jednog čovjeka u pokret koji širi svoje korijene i veze po cijelom Balkanu. Princip.ba djeluje kroz organizaciju evenata, seriju podcasta i radijsku emisiju na kojima gostuju talentirana imena s ovog područja. Može se reći da je još uvijek na početku glazbene karijere i da njegovo vrijeme tek dolazi.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.