Bright Sparks je dokumentarni film iz 2015. godine, koji je prije bio dostupan samo kao preuzimanje uz naplatu na Vimeo Rental, a koji istražuje priče o osam inovatora koji su zauvijek promijenili glazbu sa svojim synth kreacijama.
U filmu su dokumentirane strasti i nagoni Roberta Mooga (Moog), Alana R Pearlmana (ARP), Don Buchle (Buchla), Harrya Chamberlina (Chamberlin), braće Bradley (Mellotronics), Adriana Wagnera (Electronic Plant Plant), Petera Zinovieffa (EMS) i Ken Freeman (Freeman String Symphonizer).
A Side, je priča koja istražuje američke izumitelje instrumenata, a B Side bit će na online od 18. veljače.
Nakon što su izdali glazbu za kultni talijanski label Minus Habens Records njihovo partnerstvo je nažalost prekinuto smrću Očuršćaka 1997. Rajaković je 2010. oživio projekt te s istim žarom 2017. objavljuje CD album "Distored Information" za francusku kuću Unknown Pleasures Records.
Foto: Ana Friganović
Mini LP "Re-Information" dolazi u ograničenoj seriji od 200 komada na španjolskom Frigio Recordsu izašao je 2020., a dolazi kao svojevrsni nastavak ove priče. Stil koji se proteže kroz ovih sedam 12" produkcija je nešto između industrijskog dark electra i apstraktne elektronike.
"Industrijski mračno, klupski plesno i ambijentalno privlačno", zaključuje u svojoj recenziji Dubravko Jagatić za Nacional.
Tracklist: A1. Eliminate Programing (05:55) A2. My Known Pleasures (04:32) A3. Neuronautics (04:05) A4. Transmitter (03:55) B1. Distorted Information (Aspirin For Oslo Remix) (05:20) B2. Distorted Information (Alert Command Remix) (05:49) B3. Distorted Information (Red Sector A Remix) (06:44)
Dizajniran je s četiri različita načina slušanja – umirujućim, osvježavajućim, slatkim i gorko-slatkim koji se podešavanju po visini.
Gramofon "levitirajućih" ploča omogućen je uz levitirajući tanjur koji lebdi i vrti se na osnovu elekromagnetskog polja odnosno magnetnog odbijanja. Više pročitajte ovdje, a prije bacite oko na video ispod.
Proučili smo najzanimljivija istraživanja o fizičkim, sociološkim i kulturnim aspektima rave kulture. Mnoga će istraživanja razotkriti široko rasprostranjene mitove, a istovremeno će vam dati malo razmišljanja.
Beatrice Aaronson: "Dancing our way out of class through funk, techno or rave"
Aaronson sugerira da su, za razliku od noćnih klubova, koji su elitne institucije, plesni podiji na rave partijima otvoreni za sve i uklanjaju hijerarhiju između rase i klase. "Ovi plesni podiji postali su sekularni ritualni lokus emancipacije i oslobađanja od sve većeg zagušivanja u društvu", sugerira Aaronson. „Plesni podij stvara osjećaj zajedništva koji gotovo zadovoljava osjećaj izolacije i ograničenja koje društvo stvara zbog svoje perkusivne i repetitivne prirode koja podsjeća na frenetične bubnjeve afričkih plemenskih plesova. Zbog izvantjelesnog iskustva koje ples može stvoriti, sugerira se da netko tko pleše na techno, i giba se na perkusivne ritmove i ponavljajuću glazbu ima snagu da se "oslobodi od društvenih normi".
Što je zajedničko Jamesu Brownu, Henriju Bergsonu, Technu i Raveu?
Ritam, tijelo, intuicija i sloboda. Ne mogu sasvim zamisliti kako je Henri Bergson premjestio svoje krhko tijelo u ritmu Jamesa Browna, ali njegova filozofija elana vitalnosti bavi se ritmom, tijelom, intuicijom i slobodom u stalnoj svijesti o pokretu koja je srž njegova djela. Kako ritam, ples i trans uspijevaju srušiti barijere identiteta, olakšavajući tako uklanjanje socijalnih, kulturnih i rodnih granica? Funk i njegova djeca Techno i Rave daju nam glazbu koja se osjeća koliko se čuje i čija perkusijska i repetitivna priroda podsjeća na frenetične bubnjeve afričkih plemenskih plesova. Bez obzira nalaze li se u ogromnim skladištima u kojima se događaju plesna iskustva Techno i Rave scene, ovi plesni podiji postali su sekularni ritualni lokus emancipacije i oslobađanja od sve većeg zagušenja društva.
Uhićena je, a narod je bio podijeljen oko samog događaja. Nakon prosvjeda ipak je puštena da se brani sa slobode uz jamčevinu i zabranu napuštanja Palestine. Sada čeka suđenje, a mogla bi dobiti do dvije godine zatvora zbog kršenja mjera o koronavirusu i što se navodno točio alkohol na svetom mjestu proroka Mosesa.
Iako je imala dozvolu Ministra turizma, političari su oprali ruke odbacivši takve insinuacije, a nešto slično već je viđeno na našim prostorima stoga ne čudi što će umjetnica postati žrtveno janje političkih obračuna.
Palestinka je predvodnica underground scene svoje regije koja je posljednjih nekoliko godina s prebivalištem u Londonu osvojila srca partijanera diljem svijeta. Sami početci su joj bili 2006., a u krugovima se počinje vrtiti nakon što je u Velikoj Britaniji diplomirala audio inženjering i glazbenu produkciju.
Potom seli u Kairo i radi na dizajnu zvuka za filmove kroz vlastitu tvrtku. Ima etiketu Awyav koja predstavlja neovisne umjetnike iz arapskog svijeta. Svakako valja istaknuti njen nastup za Boiler Room 2018. i dokumentarac snimljen o palestinskoj underground sceni sa istom ekipom. Bila je i rado viđen gost villa partya na Ibizi tijekom IMS Summita. Zadnje vrijeme koristila je za produkciju svog studijskog albuma.
U veoma kratkom vremenu Olēka se etablirao kao nova i vrlo važna karika techno scene producirajući za etikete Planet Rhythm, Genesa, Power Vacuum, Mindcut, Dakfloor i Newrhythmic.
Pod ovim aliasom njegova glazba predstavlja industrijsku i iskrivljenu stranu techna. Prepoznatljiv po originalnosti i stilu, Olēka je svijetla budućnost žanra. Prije mjesec dana izbacio je album "Ktenology" na 12" vinylu sa 6 pjesama za KR/LF i kao digitalni album.
Tracklist: A1. Bloody Rivers of Saigon A2. Ethernal War B1. Helplessness In The Face of Fate B2. Terraforming D1. Ktenology D2. Yonderly
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.