S druge strane ako želite raditi duže od ponoći i imati veći kapacitet od 100 posjetitelja, onda na Vašem partiju mogu prisustvovati samo osobe sa EU digitalnom COVID potvrdom, a ona uključuje jednu od tri slijedeće varijante:
1. Da je posjetitelj cijepljen ili 2. Da je posjetitelj prebolio koronu u posljednjih 6 mjeseci ili 3. Da posjetitelj posjeduje važeći negativni test
Kako doznajemo za festivalsku i koncertnu industriju u pripremi su brzi antigenski testovi koji će se moći napraviti za 50 kn.
Organizatori javnih događanja na kojima će biti prisutne samo osobe koje posjeduju EU digitalnu COVID potvrdu obvezni su, najkasnije 7 dana prije održavanja, obavijest o namjeri organizacije takvog okupljanja, s naznakom mjesta i vremena održavanja te očekivanog broja prisutnih osoba, dostaviti stožeru jedinice lokalne samouprave na čijem području će se takvo javno događanje, odnosno okupljanje, održati te zatražiti prethodnu suglasnost za održavanje.
Nadležni stožer civilne zaštite obvezan je na zahtjev za izdavanjem prethodne suglasnosti odgovoriti u roku od 3 dana od njegovog zaprimanja. Prethodna suglasnost može se dati samo za javna događanja i okupljanja na kojima će svi sudionici posjedovati EU digitalnu COVID potvrdu.
Specifičan zvuk, odlična produkcija, zanimljiva estetika video spotova i profesionalan odnos porema onome što vole i stvaraju mnogima je The Siidse pozicionirao na visoko mjesto ljestvice izvođača čije novitete uvijek s nestrpljenjem iščekujemo.
Bok Stanislave, Bok Darko. Dobro nam došli u Scenin intervju stolac. Pa ravno na početak.
1. Kako ste se upoznali. Je li glazba uvijek bila centralni dio zajedničke priče i kako nastaje the Siids?
DARKO Stanislava sam upoznao u periodu srednje škole sada već davne 1996. godine, kada je njegov bend tražio gitaristu. Od tada glazbu stvaramo i sviramo zajedno cijelo ovo vrijeme kroz bendove Delusion, Tha B Inside, Morso i konačno The Siids. Naša priča krenula je spontano tako što nakon dugogodišnjeg rada grupe Morso s kojom imamo dva objavljena albuma te jedan EP dolazi do prekida. Pjevačica odlazi u Hamburg te ne želeći da njeno mjesto zauzme netko drugi odlučili smo pauzirati Morso na jedan neodređeni period.
I dalje smo svi prijatelji, rekao bih i obitelj jer se družimo zajedno preko 20, a neki i 25 godina. Nakon tog prekida 2016. godine u želji za promjenom sredine u kojoj živimo putujemo u Australiju gdje dolaskom u Sydney dolazi do ideje za novi bend koji će ovoga puta umjesto sedam ljudi sadržavati samo dvoje. Inspiriani novom kozmopolitskom i urbanom klupskom scenom gradova Sydney i Melbourne, te fascinantom prirodom, oceanom, plažama, koraljnim grebenom, beskonačnim cestama i šumama, vegetacijom na koju nismo navikli uvelike je utjecalo na ono što želimo ubuduće raditi u glazbi. Povratkom u Rijeku dovršavamo skice započete “Down Under” te vrlo brzo radimo ostatak materijala koji će 2019. godine dobiti naslov “Brutalist”.
2. Kako zvuči kada indie susretne synth pop i post punk i od kuda crpite najinspirativnije tonske linije? Čiji način izraza i onog posebnog zvučnog recepta cijenite na domaćoj sceni?
STANE Ovo što se naveli samo je dio onaga što slušamo i što smatramo svojim izričajem. Glazba ako nije rađena po nekakvom poslovnom modelu, a to u našem slučaju sigurno nije, miks je svega što si glazbeno upijao kroz godine uvaljano u nase osobnosti te u trenutak u kojem živimo. Na domaćoj sceni ima zaista puno ljudi koji nastoje živjeti glazbu na otvoren, iskren način. Od ljudi iz naseg grada koje moramo napomenuti svakako su Boris Stok, Jonathan, White On White… od Hr scene tu su Irena Žilić, Pocket Palma, a od nečega što je mainstream sigurno Nika Turković, uglavnom po svakom od žanrova se može istaknuti nekoliko imena koja rade glazbu na zaista visokom nivou. Festivali će sve vise mjenjati lineupove kroz naredne godine.
3. Gazite i u vizualno. Vidite li budućnost SIIDS-a više kao performativne nastupe u kojima je inovacija u vizualnom jednako ključni dio priče?
DARKO Hvala ti na gaženju. Trudimo se što vjernije vizualno predstaviti to što radimo. U tome su nam dosad pomogli dugogodišnji suradnik Kristijan Vučković i Vinkovčanka Stella Mešić prvenstveno u oficijalnoj video i foto produkciji, dok je za spotove uživo zaslužan prijatelj Bojan Kukuljan. Oko vizualnog riješenja omota albuma “Brutalist” pomogao nam je Mladen Stipanović najpoznatiji riječki rock dizajner u proteklih 20 godina. Trenutno smo uživo više orijentirani na samu rasvjetu, ali definitivno nam je u planu ubuduće koristiti i vizuale kao performativni nastup.
4. Vaše stvari nisu samo izolirane trake za podij već žive stvari koje se dotiču i šire slike socijalne stvarnosti i društvenog komentara, kako vidimo na iznimno dobro prihvaćenom albumu Brutalist. Koliko dugo je nastajao Brutalist, o čemu govori i koja traka je svakome od vas najviše prirasla srcu?
DARKO Album je nastajao praktički od samog putovanja u Australiju gdje smo recimo napravili prvi demo za kasniji singl “Feeling”. Ostatak je pjesama je nastao u relativno kratkom roku od nekih pola godine. Zadnja pjesma koju smo napravili “Meaningless/Weightless” bila je ujedno i prvi singl koji nas je najavio kao bend. Zatim izbacujemo još par singlova od kojih ćemo istaknuti pjesmu “Lovers” na koju smo izrazito ponosni što je našla svoje mjesto u samom serijalu i odjavnoj špici hvaljenih Matanićevih “Novina”. Riječ je o serijalu u kojem se radnja odvija baš u našem rodnom gradu Rijeci i koji se prikazuje i na streaming gigantu “Netflixu”. S tih prvih par singlova krenule su i svirke, te su i one djelomično krivac za odugvlačenje izdanja.
U prve tri godine postojanja svirali smo dosta po regiji. Nakon što smo zaokružili priču i zgotovili album, nakon pregovaranja s nekoliko indie labela, odlučili smo se za Dallas Records s kojim smo radili za vrijeme Morsa. U studenome 2019. izbacili smo “Brutalist”. Sam naziv metafora je međuljudskih odnosa i svijeta koji nas okružuje. Također, sam zvuk albuma povezali smo s brutalističkom arihetkturom prošlog stoljeća koja ostavlja taj sirovi i grubi dojam no istovremeno vrlo kompaktan, smisaon i topao u svojoj samoj srži. Pjesma s albuma za koju možemo jednoglasno reći da nam je najdraža nosi naziv “Freedom”. Radi se o suradnji našeg dragog prijatelja Marka Rogića aka White on White koji je i napisao tekst za pjesmu. Ta pjesma je posebna i po tome što nije ograničena minutažom, određenim žanrom, pomodnim ili retro stilom. Jednostavno se po svojoj prirodi nametnula kao takva i ljudi su je prepoznali. Uživo pogotovo ima svoj poseban status.
5. Kako vidite funkciju jedne ovakve inicijative poput Ambasadora za dodjelu nagrada akterima elektroničke glazbe i kulture iz svih raznolikih zakutaka domaće scene?
STANE Ambasador je vrlo bitna nagrada jer je njome obuhvaćena cijela jedna glazbena struja koja je jako živa i aktivna, ali ne dobiva gotovo nikakav medijski prostor te je čak i od strane glazbene struke stavljena u drugi plan. Nama je izuzetno drago da smo dio i te priče te samim time što smo bili u nominacijama te dobili priliku nastupati na samoj dodjeli daje nam vjetar u leđa i poticaj da u još većem dijelu svog zvuka promišljamo kroz elektroniku.
Foto: Nastup na Ambasadoru (Impala Studio)
6. Wild Card Pitanje: Što bi bilo ostvarenje najvećeg sna ikada da realnost nije nikakav sputavajući faktor AKA sve je moguće?
STANE Trenutno je realnost sputavajući faktor u mjeri da je to do prije koju godinu bilo nezamislivo, ali ako sve to skupa stavimo na stranu mislim da je nama jedan san konstanta, a to je da imamo prilku raditi glazbu na način na koji mi želimo te da imamo priliku živjeti za nju i od nje.
Oduvijek te privlačio novinarski posao, imaš smisao za nanjušiti priču, oko za dobru fotografiju,kreiranje video sadržaja, želiš raditi intervjue s glazbenim facama, znaš odabrati sugovornike, voliš glazbu, pratiš zbivanja i novitete na glazbenoj sceni ili tek nešto o njoj želiš naučiti?
Klubska scena te zove da se ovoga ljeta priključiš "Festival Squadu" koji partija i izvještava s festivala. Koji god bio tvoj glazbeni đir imamo festival za tebe!
Klubska scena izvještava s najboljih festivala, ali i partija koji se održavaju uzduž i poprijeko jadranske obale i kontinenta u Hrvatskoj.
Pusti mašti na volju, na festivalima možeš raditi intervjue s poznatim glazbenicima, fotkati, snimati, napisati zanimljiv festivalski izvještaj ili samo kraću vijest. Priključi se našoj veseloj redakciji koja te ovoga ljeta vodi na nezaboravno putovanje na kojem ćeš naučiti više o novinarstvu i doživjeti nezaboravan provod na festivalima te open air partijima po tvom izboru.
Ako smo te zainteresirali javi nam se s par rečenica na [email protected] i napiši zašto si baš ti idealan kandidat za naš festival squad i postani dio vesele ekipe portala Klubska scena.
Kao DJ radio je po Zagrebu u mnogim klubovima već od početka 80-ih te je još 1989. među prvima u tada bivšoj državi u sklopu tjednika TOP izdao singlicu na kojoj se nalazio house remix Prljavog kazališta i pjesme “Mojoj Majci”, što je za to vrijeme, uz Dinu Dvornika bila svojevrsna prekretnica u domaćoj klupskoj glazbi i produkciji.
Njegov moto je: „Deejay posao je užitak, a užitak je potpun kad i publika uživa sa mnom”. Omiljena glazba mu je House & Funk te njegov mix probranih i najdražih mu stvari slušate u Jezgri.
Uz Alenove trekove Decay i Sustain, na vinylu su i remiksi za prvospomenutu koje potpisuju Franco Rossi i Steel Force. Evo što nam je poručio Ertax:
EP Decay koji je nastao početkom 2021. godine potaknuo mi je poseban način izrade i izdavanja glazbe u modernom vremenu elektroničke glazbe. Kroz duži niz godina produciranja s vremenom sam odlučio raditi izdanja na pločama gdje je jedan malo drugačiji koncept kreiranja techno glazbe od onog digitalnog.
Većina današnjih produkcija sastoji se od vrlo malo groovea popraćenim običnim bass linijama što sa dužim vremenskim periodom slušanja ne zvuči više zabavno, dok starija glazba odnosno većina techno glazbe izdana na pločama zvuči kao da da je više i također je više prirodna i punija u tom dijelu skladbe, a to je groove.
Originalnost prati to doba elektroničke glazbe dok se danas gleda više prodaja i reklama. Imati svoja izdanja na vinylu u modernom vremenu smatram jako vrijednim postignućem i nastojim raditi u budućnosti još mnogo takvih izdanja. Ertax-ov EP možete kupiti i na Beatportu.
Ostalo je svega još nešto manje od dva mjeseca do najiščekivanijeg festivala ovog ljeta! LMF Festival očekuje se s velikim nestrpljenjem, a svoju premijeru u Hrvatskoj imat će 21. kolovoza na jednoj od najatraktivnijih lokacija u metropoli – jezeru Jarun – koji će se te subote pretvoriti u golemu pozornicu na otvorenom za preko 40 DJ-eva iz cijelog svijeta, kao i za tisuće partijanera željnih dobre muzike i još boljeg provoda.
LMF Festival zamišljen je kao cjelodnevni party, koji počinje u 12 sati, a traje do ranih jutarnjih sati. Po uzoru na najpoznatije svjetske parade, tijekom trajanja festivala oko jezera će kružiti 6 pokretnih pozornica – party kamiona, na kojima će se izmjenjivati DJ-evi i plesači, a posjetitelji će moći birati žele li ostati na istoj lokaciji i vidjeti sve izvođače ili u povorci pratiti svog omiljenog DJ-a.
Sa zalaskom sunca party kamioni-pozornice se zaustavljaju, a provod se nastavlja na najvećoj pozornici nastupima nekih od najvećih DJ imena današnjice. Glavni headlineri festivala nesumnjivo su pionir techno glazbe Marco Carola, majstor latino-elektro fuzije Luciano i berlinski prodigy Claptone, koji će svojim zaraznim ritmovima dovesti atmosferu do usijanja.
No, pored spomenute trojice, tu je još cijeli niz sjajnih, mladi i talentiranih DJ-eva, poput Wankelmuta, široj publici poznatog po plesnom hitu Emmom Louise „My Head Is a Jungle“, zatim Audiojack, dvojac iz Leedsa, koji je svoju desetogodišnju karijeru izgradio sjajnim setovima na Ibizi i Eli Brown, istaknuti house DJ, porijeklom iz Velike Britanije. Izdvajaju se još i Technasia, poznat i kao Charles Siegling, sjajni DJ iz Pariza i Eelke Kleijn, svestrani glazbenik iz Rotterdama, čija se karijera, pored DJ-inga, proteže na čitav niz područja, poput filmskih najava, produkcije i skladateljstva.
Priča LMF festivala krenula je još krajem 2019. godine u najpoznatijem party gradu na svijetu – Las Vegasu – kada je ekipa iz zagrebačke event agencije Playbox organizirala Vegas Electric Parade, kojem je tada prisustvovalo preko 80.000 ljudi. Nakon što je pandemija korona virusa odgodila planove daljnjeg održavanja festivala u Las Vegasu, organizatori su odlučili priču zakotrljati u potpunom drugom smjeru, u vlastitom gradu, čime su postavili Zagreb na ekskluzivnu ljestvicu svjetskih party destinacija.
Prvi kontingent karata (early bird) rasprodan je nedugo nakon puštanja u prodaju, trenutno se karte mogu kupiti po cijeni od 240 kn preko Eventima, stoga ne propustite na vrijeme nabaviti svoju na vrijeme, kako bi se na miru mogli pripremiti na ovaj feel-good festival, koji slavi istinsku slobodu muzike i plesa.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.