Intervjuiran je veliki broj mladih partijanera tada uzavrele techno scene koji opisuju svoje osjećaje i energiju koja ih prožima na partijima.
Između ostaloga vidjet će i kako je tada mladahni pionir scene Ivo Montina aka Cortex Thrill producirao glazbu, te što kaže o samoj sceni u Hrvatskoj u usporedbi sa npr Njemačkom.
Mix uključuje i jos neobjavljenu verziju singla “Years” koji je poharao regionalne top ljestvice, tjednima bio jedna od najtraženijih pjesma na Shazamu.
Za ovu pjesmu dobio je podršku globalnih DJ velikana kao što su Gorgon City, Tiesto, Fedde Le Grand, Lost Frequencies i mnogih drugih.
Energičan, melodičan i pomalo mračan techno zvuk karakteriziraju "Last Horn" izdanje koje je dospjelo i na Beatportovih Top 10 techno izdanja.
"Obje trake su nastale prošloga prosinca, cilj mi je bio da budu melodične, plesne, dinamične i pomalo mračnijeg karaktera zvuka. Nadam se da će vam se svidjeti trake i da se će biti prilike da ih pustim na nekom partyu nadolazećeg ljeta".
"Bowie je bio moj omiljeni glazbenik svih vremena", čuje se Moby kako govori u isječku. “Možda 2000. ili 2001. godine, preselio se preko puta mene i nisam mogao vjerovati. Sprijateljio sam se s Davidom Bowiejem. Neke trenutke koje smo on i ja imali zajedno, gotovo osjećam kao da je kvazi stariji brat imao svoje prijateljstvo sa mnom.
Photo: Matt Fried / Gradient Magazine
"Zajedno smo roštiljali, išli u slastičarnu, zajedno smo pili čaj, zajedno smo radili na glazbi, zajedno smo radili na glazbi, zajedno smo ljetovali i zajedno večeravali."
U novom dokumentarnom filmu Moby je također otkrio kako patio od depresije na vrhuncu svoje karijere. Prisjećajući se svog boravka u hotelu Barcelona's Arts večer prije dodjele nagrada, Moby je rekao: „Noć prije sam stigao u svoj hotel i bio sam na vrhu jednog od najelegantnijih hotela u kojima sam ikad bio.
“Na vrhu ovog hotela nalaze se četiri ogromna apartmana. Moji susjedi su bili Bon Jovi, P Diddy i Madonna. Te sam se noći na kraju jako napio. Sve je bilo savršeno. Sve što sam ikad želio bilo mi je dato, čak i više … Prodao sam 10 ili 20 milijuna ploča … i bio sam tako malodušan."
Izvještaj sugerira da je rizik od prijenosa koronavirusa na događajima bez maske jednak posjećivanju glavne gradske ulice ili objedovanju, pod uvjetom da postoje odgovarajuća ventilacija i testiranje.
Nalazi, o kojima je prvi put izvijestio The Times, prate niz velikih okupljanja u Engleskoj tijekom ovog mjeseca, uključujući BRIT nagrade, finale FA kupa na stadionu Wembley i dva klupska događaja od 3000 ljudi. Sudionici ovih događaja morali su po dolasku pokazati svoj negativni test i pet dana nakon toga izvršiti daljnji PCR test.
Vladin izvor rekao je Timesu: "Još uvijek čekamo konačne podatke, ali dosadašnji rezultati bili su vrlo ohrabrujući … Pomoći će da se utvrdi da ti veliki događaji u osnovi nisu rizičniji od ostalih dijelova ugostiteljskog sektora. To pokazuje da postoje stvari koje možete učiniti kako biste ove postavke učinili sigurnima kao i ostale svakodnevne aktivnosti."
"Istina je da neće biti 100 posto sigurni, ali rizik možete smanjiti na razumnu razinu."
Naime, skupina ugostitelja koji drže lanac skupocjenih i velikih restorana i hotela lobiraju prema institucijama da se zabrani održavanje masovnih i velikih festivala i open air partya ovoga ljeta jer smatraju da će na tim događajima doći do velike transmisije koronavirusa.
Ako se to dogodi i sami su svjesni da će Hrvatska biti stavljena vrlo brzo na crvenu listu i da je moguće da njihovi gosti sa dubljim džepom moraju napustiti našu prelijepu zemlju tijekom svog odmora jer će im njihove matične zemlje uvesti rigorozne mjere pri povratku kući (dvotjedne karantene). Prošle godine smo to doživili u drugoj polovici kolovoza, a ove godine EU zemlje će biti puno opreznije s brojkama koje dolaze ih Hrvatske.
Svi znamo kako je prošle godine broj zaraženih padao uoči izbora; a ljeti vrlo polako rastao; premijer je izjavljivao da smo pobjedili koronu; festivali i open air partiji su se održavali kako u kojoj županiji, da bi koncem ljeta neki to platili masno dolaskom inspekcija koje su naplaćivale kazne zbog nepridržavanja "mjera" fizičke distance. Ako se ispostavi da ovoga ljeta festivalska i klupska scena budu ograničene brojem posjetitelja to je upravo zbog onih spomenutih spodoba s početka članka koji gledaju samo svoje interese i imaju jak lobi.
Ustvrdili smo također na Simpoziju Ambasadora da državne, kulturne, glazbene i strukovne institucije već 30 godina nije uopće briga za elektroničku glazbu ni za DJe (to su posebno pokazali u ovim kriznim vremenima), a jedan od živih dokaza je i nagrada Porin kojoj je trebalo 28 godina da uvrsti elektroničku glazbu kao kategoriju. Za sve te institucije mi smo samo slučajni prolaznici na kojima sakupljaju političke poene kiteći se imenom "novi oblik selektivnog turizma" i "festivalska destinacija".
Elektronička glazba je priznat ćemo još uvijek tabu tema na većini TV, radio postaja i u tisku, dok je ta ista pop-kultura u daleko naprednijoj Njemačkoj dobila zaštićeni status visoke kulture, dok je u Francuskoj recimo Jack Lang, osnivač Technoparadea postao Ministar kulture još 1996.
Za državne, kulturne, glazbene i strukovne institucije elektronička glazba u Hrvatskoj je još uvijek persona non-grata.
Ustvrdili smo to još davno kada su lokalni šerifi i dežurni pendreci prekidali partye koje danas možemo zvati svojim kulturnim naslijeđem (Aquatica, Zagreb Tribes, upad u Up & Down, Shakespeare, Vortex Tisno itd). Kad smo iz subkulture smo došli do globalno popularne kulture, ni tada nacionalna dalekovidnica pod palicom hvarskog zeta za koju plaćaš 80 kn mjesečno nije kadra stvoriti jednu emisiju vlastite produkcije o glazbi koju Njono ili vitez nazivaju "novi oblik selektivnog turizma".
Nismo zaboravili kada je Gradonačelnik Splita prekinuo telefonskim pozivom karnevalski party za mlade (za koji je sam potpisao dozvolu) u centru jer je nekom konzervatoru techno zasmetao nakon dobrog ručka; ili kada je jedna nazovimo ju fiktivno "strukovna", a pravim imenom DJ sekcija koju predvode Arszenik (voditelj), Blacksoul (zamjenik voditelja) i Yesh (tajnik) u suradnji s kumovima Zero i Funk Guru, pokazala kako u tim foteljamasjede ljudi bez statusa sa nenahranjenim egom iz kojih izlazi samo ogroman "hate".
Oni su se pak iskazali netaktičnom, sasvim glupom, nepromišljenom jednoglasnom Odlukom dan uoči Badnjaka 2020. kada nas je tresla golema kriza, aktivirajući svoju rafalnu paljbu po društvenim mrežama, te nešto kasnije sproveli u djelo i terorističku newsletter kampanju s ciljem rušenja i obezvređivanja nagrade Ambasador. To su naglašavamo sposobne činiti samo naše državne, kulturne, glazbene i strukovne institucije koje bi trebale poticati kulturui kreativce!
GRADITI MOSTOVE, A NE RUŠITI POSTOJEĆE!
REZULTATI PO EU ZA LJETO 2021. SU OBEĆAVAJUĆI
HRVATSKA ČEKA PILOT PARTYE NA OTVORENOM I U ZATVORENOM
Ako će netko zdravom logikom razmišljati (ima li uopće takvih na pozicijama koje odlučuju o ovakvim pitanjima), a ne dubinom džepa, poznati su rezultati istraživanja na pilot događajima diljem Europe koji ukazuju na to da je transmisija virusa na otvorenom, pa čak i u zatvorenom prostoru vrlo mala i nikakva. To dokazuju i prošlogodišnje brojke na obali i kontinentu (Zagreb, Rijeka i Šibenik) koji nisu imali nikakvih zaraza (s obzirom da su svi vodili evidencije), što hoće reći da su stvoreni svi preduvjeti da se našoj festivalskoj, koncertnoj i klupskoj sceni otvore vrata krajem svibnja i da se izbjegne nestanak ove kulturne i kreativne industrije kojoj je ugrožen rad.
Pretpostavljamo da će Radna skupina za event industriju pri Glasu poduzetnika uspjeti isposlovati dobre uvjete za početak vraćanja clubbinga.
Svi skupa vjerujemo u pozitivan scenarij, a svim kreativcima s naše scene poručujemo da se što više udružuju u formalne pravne organizacije jer samo kroz takav legitiman način mogu predstavljati svoje interese i poboljšati položaj pred institucijama u ovim zaista teškim vremenima.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.