Skip to main content

Solomun i Petar Dundov na kompilaciji za 20 godina Cocoona


Solomun sudjeluje sa pjesmom We Will Never Have Today Again, dok je s druge strane Overtone našeg Petra Dundova. Tu su još i trekovi Tige, Josh Winka, Gregor Treshera, Extrawelta, Planetary Assault System itd.



Cocoon je puno više od izdavačke kuće Sven Vätha. Bio je jednom i klub u Frankfurtu, a nastavilo se kroz klupske večeri na Ibizi i label. Kompilacija dolazi digitalno ili kao 6 komada 12" vinyla koji su posebno dizajnirani u florescentne bojee. Serija je ograničena na 700 komada.



Prednarudžbe su u tijeku, a digitalno izdanje dolazi 19. veljače na Bandcampu.

    Rampa – 2000
    Emanuel Satie – Departure
    Solomun – We Will Never Have Today Again
    Gregor Tresher – Nostalgia (Is The Enemy)
    Joseph Ashworth – Eavesdrop
    Pig and Dan – Trauma
    Josh Wink – Nuclei
    Ricardo Tobar – Eterna
    Tiga & Roman Flügel – Look To The Sky
    Planetary Assault Systems – Raww
    Jacek Sienkiewicz – Digitavi
    André Galluzzi & Daniel Stefanik – The Regulator
    Extrawelt – Murder Ballet
    Petar Dundov – Overtone
    15. Sebastian Mullaert – Kikaqu

Pereti – Jezgra 6.2 Mix


Glazba koju pušta varira od mjesta do mjesta, a kreće se kroz zvukove housea, deep house-a, nu-disca i techna.



Trenutnu nepovoljnu situaciju je odlučio iskoristiti za eksperimentiranje u studiju i radu na prvom EP-u kojeg producira uz mentorstvo jednog poznatog zagrebačkog DJ-a i producenta.

East Side Connection Podcast + Intervju: Stephen Mahoney


Projekt realizira Toni Bukić poznatiji kao Sub Effect, koji je nedavno pokrenuo i TV emisiju After Podcast.

Ova je godina poprilično izazovna za sve ljude, uključujući i glazbenike. Kako provodite svoje vrijeme u Dublinu, što radite dok traje ova neobična situacija u svijetu?

E, to je pitanje za milijun dolara. Po meni, bile su dvije faze. Početak pandemije bio je puno teži što se tiče moje kreativnosti i mentalnog zdravlja. Bilo mi je teško raditi glazbu, pa sam se najviše okupirao radom na labelu. Nakon izdanja, nekoliko podcasta i streamova, malo sam se bolje osjećao. Trudim se svakodnevno meditirati  i vježbati, makar samo na 20 minuta, jer se čini da to pomaže. Sretan sam što opet radim na trakama i nadam se da će nam cjepivo pomoći da se vratimo svojim normalnim životima.


Photo: Soundofphotography.com

S obzirom da ste dugo godina dio irske elektroničke scene i imate puno iskustva sviranja po klubovima i festivalima, posebno u Dublinu, možete li usporediti scenu kakva je bila prije I kakva je danas? Koje su glavne razlike?

Pa, moja generacija je bila dio baby boom-a koji se rodio oko 1979., 1980., dakle puno djece je napunilo 18 godina istovremeno i bilo je to poput vražjeg igrališta zabave te period pomicanja vlastitih  granica. U to vrijeme, nije bilo neobično partijati utorkom, Genius je puštao u U2'S klubu The Kitchen, te sam ja bio tamo gotovo svaki tjedan. Fridays je isto bilo odlično mjesto sa više internacionalnih umjetnika, tamo sam recimo vidio Sven Vatha, Surgeona, Mark Brooma, Carl Craiga, Dave Clarka, Robert Armania itd. Još jedan od takvih klubova je bio Switch, kao I Red Box I Pod Complex. Claude Young je znao ovdje dolaziti zajedno s Billy Nastyem koji je bio jako popularan. Ali Claude Young je bio toliko dobar, dok je scratchao glavom i laktovima, bio sam izvan sebe. Besplatni raveovi su se znali održavati jer ih je Creation puno radio, i bili su dobri.

Imali smo i festivala, ali u začecima, poput Homelands i Cream festivala. O Homelandsu se i danas priča zajedno s Daveom Clarkeovim nastupom na Euro Danceu koji je za puno ljudi i dan danas, omiljeni mix . Razlika od danas je što se puno klubova zatvorilo i prenamjenilo u hotele u centru grada tako da se District 8 preselio izvan grada u Jam Park. Što zapravo vidim danas, jednako kao i kad sam ja bio 18, je veliki entuzijazam prema techno, house, breaks, electro, drum&bass glazbi u gradu, jer mislim da puno djece to voli. Bilo nam je teže za vrijeme financijske krize jer je puno mladih napustilo Irsku, ali osjećam da smo sada u boljoj poziciji.


Upoznat sam s problematičnim radnim vremenom klubova koji rade do 3 sata ujutro i peticijom pod nazivom Give Us The Night koja je pokrenuta za borbu za produženje radnog vremena klubova. Je li ovo relativno kratko vrijeme rada klubova problem za organizatore događaja I promotore? Ili se ljudi uvijek pomire s time i odlaze na ilegalne after partyje :)?

Drago mi je što si spomenuo GiveUsTheNight kampanju. Pokret je uzeo veliki zamah i mislim da je samo pitanje vremena i trenutka kada će COVID proći pa će se moći vidjeti stvarne promjene. Sunil ima plan za popravak našeg stvarno zastarjelog sustava licenciranja u korist pravednijeg sustava i provedbe Night Szars-a kao I uključivanje vijeća kako bismo poboljšali našu noćnu ekonomiju. Iskreno se nadam da je ćemo uspjeti nakon Covida. Što se tiče ilegalnih after partyja, neki su organizirani vrlo profesionalno, ali nadam se da neće biti potrebni nakon Covida.



Vlasnik ste Delinquent Delivery labela, gdje ste ugostili neke od velikih  umjetnika u svijetu techna (Lars Huismann, Mary Velo, Nathan Jones itd.) Koliko je zapravo teško pokrenuti label i biti aktivan u svijetu glazbe i redovito objavljivati? Kako odabirete izvođače koje želite na svom labelu?

Glavno je pitanje prikupiti kvalitetnu glazbu i imati barem godišnji plan, pa kad kontaktirate distributera, da su vam vidljivi dugoročni planovi. Na labelu obično radim s ljudima koje znam i imam njihove ploče, te bi ih i puštao. Nekima pristupim ja, a neki pošalju svoje demo snimke. Volim davati šansu ljudima, Lars je tek počinjao kada je potpisao za mene, a sada je netko i nešto. Mary Velo je poslala demo snimku i ta ploča je eksplodirala. Nastavak za Stretching Ohms je sada u produkcijskoj fazi. Više je u Dublin stilu na zadnjih nekoliko ploča, na što sam izuzetno ponosan s obzirom da imamo puno talentiranih producenata u gradu.


Nastupili ste u kultnom klubu Tresor, zajedno sa svojim prijateljem Jamiejem Behanom, aka Flexure. Kakva su Vaša sjećanja na tu svirku i recite nam više o projektu Flexure.

Sve je u magli , krenuli smo, osjećao sam u potpunosti kao kod kuće i uspješno odsvirali gažu sa četiri Cdj-a, Tr8 i Tb3. Jamie trenutno živi u Berlinu pa nije izvjesno što će biti s projektom Flexure.


Kada biste morali izdvojiti dvije trake iz vremena kada ste počeli svirati techno i dvije trake iz današnjeg vremena, koje biste izdvojio?

Ben Sims – Manipulated ( Adam Beyer Mix )
Technasia- Force
Rommek – Grindstone
Planetary Assault Systems – Future Modular


Hvala Vam Stephane na odgovorima, kada se vidimo, popit ćemo pivo zajedno i nastavit naš razgovor. Slušamo Vaš mix kao poklon svim techno fanovima od tebe I nas.

Techno DJ iz Detroita spašava najstariji američki akvarij

Drummer B je snimio techno set unutar akvarija koji će se prikazati u video streamu preko Twitcha Movement festivala u četvrtak 28. siječnja od 18h po lokalnom vremenu. Akvarij otvoren 18. kolovoza 1904. piše Washington Post Njegov album “Age of Aquarius” i ova manifestacija dolaze kao prilika za povećanje broja donacija za spašavanje najstarijeg nacionalnog akvarija koji je zatvoren zbog koronavirusa.

390 tisuća eura donacija za povratak Love Paradea u Berlinu


Rave The Planet već je uspješno primio preko 390 tisuća eura donacija od preko 24 tisuće ljudi iz cijelog svijeta. Cilj je realizirati novu paradu u Berlinu u duhu originalog Love Paradea.


Photo: Sebastian Wischmann

Međutim, ponekad nije dovoljno dati sve od sebe jer okolnosti poput koronavirusa učinile su da najavljeni datum "Rave The Planet parade" 10. srpnja 2021. godine bude odgođen za 2022.

Novi datum 09. srpnja 2022.

Prema informacijama od organizatora datumi sljedeće godine su osigurani i registrirani kod vlasti. Nadamo se da ništa neće stati na put ovom događaju.

Kako bi promovirao techno kulturu i skratio vrijeme čekanja, Rave The Planet je pokrenuo tjedni prijenos uživo "Instant Rave" s nastupima kao što su Bebetta, Christian Smith, Felix Kröcher, Gabriel Ananda, Mathew Jonson, Oliver Huntemann, Terranova, Tiefschwarz, Nakadia i Westbam.



Neprofitna organizacija, koja uključuje techno legendu dr. Mottea, fokusira se na tri glavna cilja.

1. Zaštititi, promovirati i razvijati kulturu elektroničke plesne glazbe u svim njezinim oblicima. Promovirati vlastitu kao i druge dobrotvorne organizacije dugoročno.

2. Klasificirati kulturu elektroničke plesne glazbe kao nematerijalnu kulturnu baštinu pod UNESCO-om.

3. Uspostaviti službenu proslavu elektroničke plesne kulture, uz godišnji događaj: Nova parada, u duhu berlinske Love Parade, utemeljena na izvornim vrijednostima, progresivno dizajnirana za 21. stoljeće.

Aklea Neon u vatrenom izdanju izvela novi hit Shika Shika


U sklopu novih [35mm] Sessions, čiji je idejni i izvedbeni pokretač Mislav Mesek, ova autentična osječanka opet iznenađuje – ovaj put bljuvačima vatre i vatrenim nimfama.



«Već sam nekoliko puta zinula pred genijalnim performansom Vodoriga. Obožavam kad me netko svojom umjetnošću tako dječje oduševi», izjavljuje Aklea za koju je već na prošlogodišnjoj Dori bilo jasno da je predvodnica jednog novog plemena.



Njezin svježi afro-futuristički hit Shika Shika nemoguće je žanrovski svrstati, dok iz zvučnika izlazi bombastična elektronička magija s afro motivima.  



Posebnost osječke vile ritma i beata je to što nastupa kao one-girl-bend, no u ovom sessionu ju na basu podržava Klaada, producent elektroničke glazbe i akademski kontrabasist koji je zaslužan za produkciju Akleine pjesme kao i eko himne “Zovi ju mama”.



Aklea je dobitnica nagrade za kantautoricu 2020. – nagrada Zlatka Turkalja