Skip to main content

Stella Bossi ima ideju kako plesati u Berlinu dok ne rade klubovi

Prije 7 mjeseci pisali smo o njenim zanimljivim plesnim video isječcima na Instagramu s kojima promovira kulturu clubbinga i plesa uz izvanrednu glazbenu pozadinu.



Kako su u Berlinu ponovno zavladale strožije mjere zbog koronavirusa, saznali smo kako Stella Bossi provodi svoje vrijeme bez partijanja po klubovima i kakve poruke šalje svim fanovima elektroničke glazbe, pa pogledajte u nastavku.
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Stella Bossi (@stellabossi)





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Stella Bossi (@stellabossi)





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Stella Bossi (@stellabossi)





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Stella Bossi (@stellabossi)





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Stella Bossi (@stellabossi)

5 Rave himni Marushe


Sa izdavanjem najvećeg elektroničkog hita „Somewhere Over The Rainbow“, postaje planetarno popularna. Singl se prodao u preko 500.000 primjeraka, donio joj platinastu ploču i doslovno postao himna svih ravera!



Nikada prije jedna techno pjesma nije dosegla tako visoka mjesta na top-listama! Njezin sljedeći singl „It Takes Me Away“ ostvaruje isti uspjeh kao i prethodni single, a krajem 1994. izdaje i debi album „Raveland“ koji do danas ostaje jedan od najpopularnijih dance albuma svih vremena! Poslušajte 5 rave himni Marushe. U izboru nam je pomogao Noizephaser, a evo i zašto.

Marusha – Somewhere over the Rainbow



Marusha – It Takes Me Away



Marusha – Go Ahead



Marusha – Deep



Marusha – Raveland

Novi EP Mladena Tomića je snažan groove koji oslobađa dosta energije


Uspio je doći do broja 1 na ljestvicama Beatport Techno s remixom "Front Pocket" od Nicole Moudaber i broj 3 s originalnim miksom. Mladena Tomića podržali su Dubfire, Richie Hawtin, John Acquaviva, Monika Kruse, Umek, Popof, Adam Beyer, Stefano Noferini i drugi.



Opisuju ga kao osobu otvorenog uma i srca i vizije

Vrti techno i tech house s hipnotičkim tribal ritmovima. Ova se kvaliteta odnosi i na njegov novi EP "Ghost Town" za Trapez u kojem pokazuje svoje umijeće da stvori snažan groove koji oslobađa toliko energije da ne možete odoljeti da se nogama ne pomaknete na taj ritam … od početka do samog kraja.

TRACK LIST:
1. Order Of Chaos
2. Ghost Town
3. Beton
4. Turn Left





Regionalni Zoom: A Skitzo


Gledajući izvedbu A Skitza, njegova je strast zarazna i čini uzbudljivu i nezaboravnu predstavu. On je prije svega zaljubljenik u glazbu i iskreno obožavanje i uvažavanje nailazi na njegove kreativne setove.


Lingo Photographer

Strastveno miksa i stvara glazbu od 2000. godine, stječući znanje od oca skladatelja i brata, DJ Psychowsky. Tako se zaljubio u svijet glazbe. Prisjeća se svojih početaka sviranja i premotavanja audiokaseta, stvarajući zvuk koji je kasnije radikalno poboljšao svirajući ploče i glazbene instrumente.


Davne 2003. godine A Skitzo je bio domaćin emisije Truespin na lokalnoj radijskoj postaji eFM i od tada je nastavio s projektima poput Stylin 'Club Nights, Kontra Sessions, Sound Flaster. Nema sumnje da je ostavio ogroman utjecaj na lokalnu i regionalnu scenu. Svirao je na najpoznatijim festivalima, klubovima i događanjima, producirao brojne remikseve i ostvario brojne suradnje.



Vlasnik je i osnivač Modular DJ škole u Sarajevu

Uživa u prenošenju svojih vještina, znanja i iskustava u glazbi i glazbenoj produkciji na nadolazeću generaciju DJ-a. Među mnogim radionicama, u Bosni, Hrvatskoj i Sloveniji, A Skitzo je bio domaćin Master Classa zajedno s Joshom Winkom na Exit festivalu.



Svirao je na: Exit, Sonar, HideOut i mnogim drugim festivalima … Svirao je u Velikoj Britaniji, Brazilu, Španjolskoj, Italiji, Njemačkoj, Francuskoj, Nizozemskoj i mnogim drugim zemljama.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli A Skitzo (@askitzoaskitzo)

Medium movement: Zatvaranje Touch me festivala, kustoskog kolektiva Kontejner


Osim labirinta, koji predstavlja obrazac plesnog podija, u samoj izvedbi sveprisutan je maze koji tumačimo kao zagubilište koje diktira ritam i ponašanje samih plesača.

Labirint nudi jasno kretanje, početak i kraj te je materijaliziran kroz samu scenografiju, a maze zahtijeva reakciju plesačkog tijela, donošenje odluka u interakciji s drugim izvođačima, istraživanje i snalaženje u samim koreografsko-glazbenim materijalima.


FOTO: Vizuali Monika Milas

Predstava površinski propitkuje jednostavnu postavku početka i kraja i repetitivnost tog procesa, a u svom narativu postavlja mladog čovjeka koji, u kapitalističkom društvu u kojem se njeguje pojedinac, traga za kolektivom i supostojanjem s drugim.


FOTO: Vizuali Monika Milas

U koreografsko dramaturškom smislu je to jasno postavljeno kroz strukturu predstave, svaki plesač ulazi kao individua u labirint unutar kojeg nastaje kolektiv kroz uspostavljanje i produbljivanje odnosa. Centralni dio predstave prikazuje zajednički događaj clubbinga koji je sastavljen od dokumentarnog materijala autorskog tima. Uzimanjem stvarnog prostora u koji je autorski tim izlazio posezati za materijalom, promatrao funkcioniranje jedne zajednice, a zatim uzimao segmente clubbing subkulture i izmjestio ih u instituciju, pokušavamo što bliže prikazati proživljeno iskustvo.


FOTO: Skulpture noga od Roberta Fenricha

Pozivanjem na sudjelovanje i rad na predstavi osoba koje nisu isključivo/ili uopće trenirani plesači potenciramo ideju da se plesom iskustveno može baviti svaka osoba koja to želi i osjeća. Clubbing nudi mogućnost spiritualnog čišćenja, povezivanja tijelom s drugim, kroz čistu tjelesnu komunikaciju koja je nametnuta prostorom, glasnom glazbom i automatskim kretanjem unutar zajednice koja ima svoje zadatosti, pravila i nasljeđe.



Što se događa kad sve te zadatosti, pravila i nasljeđe institucionaliziramo i postavimo unutar određenog vremena i prostora? Koliko je moguće prenijeti to iskustvo clubbinga izvan kluba? Kako plesač/recipijent osjeća ono što radi/promatra, poseže li njegovo tijelo za automatskim kretanjem/uključivanjem?


FOTO: Skulpture noga od Roberta Fenricha

Maze – ing

Izvedba plesne predstave

Producentica: Lada Brnetić

Plesači:
Lucija Miletić
Mario Nebosenko
Mateja Miković
Patrik Kovačić
Petra Krušelj
Robert Fenrich


FOTO: laser DIY od Dominika Gadže; vizuali Monika Milas

Koreografkinja: Mateja Miković, 1. god. preddiplomskog studija Plesa
Dramaturg: Espi Tomičić, 2. god. diplomskog studija Dramaturgije
Scenograf: Vanja Magić
Kostimograf: Filip Renić
Oblikovateljica svjetla: Dina Marijanović
Glazba: DF Tram i Lucijan Luka Hančić
Oblikovatelj zvuka: Filip Kelemen
Autorica vizualnog identiteta: Petra Salarić
Fotograf i autor trailera: Timy Šarec
Fotograf: Luka Dubroja
Autor filma: Luka Galešić, 3. godina preddiplomskog studija FTV režije

Zahvale: Štefica Bartolin, Luka Mijalković, Monika Almaši, Martina Granić, Ivan Pavlić, Bruna Trze


FOTO: laser DIY od Dominika Gadže, glazbu vrti Monika Klier

Na partyu su nastupali Lucylyu, Monika Klier i Viduka (rezident mediummovementa)

MediumMovement
umjetnički je kolektiv oformljen krajem 2018. godine. Kolektiv se bavi eksperimentiranjem unutar raznih medija umjetničkog stvaranja, čime istražuju granice ambijenta, zvuka i slike.  U svojem radu često koriste reciklirane materijale, kojima daju novi kontekst i svrhu.

Ideja za formiranje kolektiva i novih hibridnih formi kulturnog i društvenog/zabavnog sadržaja stvorila se iz ljubavi prema elektroničkoj glazbi i potrebi za kreiranjem dijaloga između medija i prostora. Izvedbe nastaju kao produkt istraživanja članova kolektiva u kojoj svatko doprinosi cjelini. 

Zajednički gradimo, stvaramo odnose između vizualnog i auditivnog iskustva, te na taj način atmosferom imamo interakciju s publikom u prostoru.  S obzirom da je sve proizašlo iz samostalnih radova članova, unutar kolektiva  pronalazimo zajednički jezik u kojem imamo slobodu izražavanja. Kroz taj dijalog napredujemo i učimo.


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli 1313 (@mediummovement)


 

Izvrstan film – I Was There When House Took Over the World


Nile Rodgers, Marshall Jefferson, Honey Dijon i ostali govore više o tome kako je smrt disco glazbe rodila najpoznatiji zvuk za ples. Kako su socijalni nemiri i underground gay klubovi u Chicagu doveli do globalnog plesnog pokreta.

Kako su mladi crni poduzetnici stvorili glazbeno carstvo koje je na kraju zauzelo prvo mjesto na britanskim ljestvicama. Film možete pogledati na Youtube ovdje.