Skip to main content
  • 17.11.2023.

Luton plijeni pažnju svojom karizmom za DJ pultom i ekscentričnim košuljama

O perspektivnom srpskom DJ-u njegovoj glazbi i nastupima smo pisali već proljetos zbog kojih je zavrijedio i nominaciju za nagradu Ambasador, no sad je na red došao njegov “vizualni identitet”

Piše: 

 
U privatnom životu poznat kao Luka Šćepanović, a u glazbenom kao Luton na sceni je aktivan već neko vrijeme, a pažnju publike plijeni posljednjih godina sa svojom karizmom, plesnim pokretima i neodoljivim košuljama s kojima dolazi za DJ pultom.

Lutonove neodoljive, ekscentrične košulje su krajem kolovoza došle u prvi plan, kada se odlučio na pokretanje vlastite modne linije unikatnih košulja za “žurku” – “Luton Shirts”.

U jednom razgovoru gdje je predstavljao svoj brend košulja, Luton je ispričao kako voli modu, a u posljednje vrijeme sve više i više. Oduvijek se volio igrati s odjećom, spajati razne dezene, a na svojim nastupima često nosi upravo košulje. Te šarene, zanimljive i primamljive košulje su praktički postale njegov zaštitni znak, toliko da su ga ljudi ispitivali odakle ih više vadi.


@elpistolero__

Luton Shirts” su nastale u suradnji sa Ko_Shuljom, lokalnim srpskim brendom, koji ručno radi košulje od najfinijih materijala proizvedenih u malim serijama. Košulje su unisex i oversized, jer se većina može uklopiti u tako nešto.

Kako sam Luton tvrdi košulje su “party approved” i njihova namjena je prilično jasna “Ove košulje su namijenjene za izlaske, za provod. Ono kad ne znate što obući, ovo bi vas trebalo iščupati iz tih muka”


Foto @elpistolero__

 

U prvih par mjeseci, Luton Shirts su izašle s devet dizajnova, kratkih i dugih rukava, šarenih boja i unikatnih dezena, a s obzirom na to da je dobar dio njih već rasprodano, može se zaključiti da su reakcije partijanera itekako pozitivne.

Luton sa svojim ludim košuljama uskoro dolazi u Zagreb i to na naš Endorphin festival gdje će 1. prosinca u Boogaloo na Oksitocin flooru zavrtjeti svoje house ritmove uz DJ-eve iz Greenlight kolektiva (Grenco b2b Andreas), MYUZa (Yakka b2b Hudi), Sarajevo Matinee (2odd, Coem, Alain), Sinergie (Jerpa b2b Animula),  Marcel b2b Marin Biočić, Stephanie Prekalie b2b Einfakinn.

Festival ima 3 floora koja su posvećena hormonima sreće – Dopamin, Oksitocin i Serotonin.

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio, a u prodaji su dostupne i grupne ulaznice (kupi 4, plati 3).

sonus 2
promo clubs
Snimljen na Burning Manu 2012., ovaj dokumentarac prkosi stereotipima o poznatom festivalu prateći nevjerojatnu avanturu dvoje 60-godišnjih roditelja.
sonus 1
Snimljen na Burning Manu 2012., ovaj dokumentarac prkosi stereotipima o poznatom festivalu prateći nevjerojatnu avanturu dvoje 60-godišnjih roditelja.