David Morales je nastupio 11. kolovoza 2005. pred nekoliko tisuća partijanera u primoštenskoj Aurori.
Osim techno scene koja je 90-tih i 2000-ih bujala pod organizacijom Omegaritma Pere-Fulllhousea, ljetne zore na terasi tada najpopularnijeg dalmatinskog kluba dočekivale su se i uz house partye s Moralesom.
Kako je bilo prije nepunih 20 godina donosimo u nastavku (preuzeto iz naše arhive.)
Tajnim glasanjem odlučeno je zadržati postojeća ograničenja buke kako bi se očuvala kvaliteta života stanovnika i spriječile negativne posljedice prekomjerne buke.
Rossov prijedlog predviđao je povećanje dopuštene razine buke na cijelom području grada Hvara, uključujući Paklene otoke jačine do 85 dB.
Vijećnici HDZ-a predložili su amandman kojim bi se buka ograničila na 80 decibela, ali isključivo u zatvorenim prostorima, što Rosso nije prihvatio.
Prema mišljenju Ministarstva zdravstva, lokalna samouprava nema ovlasti određivati razinu buke unutar ugostiteljskih objekata, već samo na javnim površinama tijekom manifestacija. Grad Hvar zauzeo je isti stav, ocijenivši da bi izglasavanje Rossova prijedloga bilo nezakonito.
Sjednica Gradskog vijeća privukla je velik broj građana i ugostitelja, posebno onih čije bi poslovanje bilo izravno pogođeno ovom odlukom. Među prisutnima bili su i predstavnici popularnog hvarskog kluba Carpe Diem, čije bi poslovanje bilo značajno pogođeno predloženom regulativom.
Odbijanje prijedloga rezultiralo je podijeljenim reakcijama među ugostiteljima i građanima
Vijećnik Rosso tijekom sjednice otvoreno je komunicirao s predstavnicima Carpe Diema, što je izazvalo sumnje dijela javnosti u njegove stvarne motive.
Vijećnica Nada Jeličić istaknula je da je ovo prvi put da se na vijeću glasovalo tajno, što je, prema njezinim riječima, omogućilo vijećnicima da slobodnije izraze svoje mišljenje pod pritiskom javnosti.
Odbijanje prijedloga rezultiralo je podijeljenim reakcijama među ugostiteljima i građanima.
Dok neki smatraju da će zadržavanje postojećih ograničenja buke očuvati kvalitetu života stanovnika i spriječiti negativne posljedice prekomjerne buke, drugi vjeruju da će to negativno utjecati na turističku ponudu i prihode ugostitelja, piše Gabrijela Radanović za Dalmatinski portal.
Ova unikatna lokacija, pretvorena u intimni klupski ambijent, savršeno je upotpunila melodic techno zvuk ovog talentiranog dua.
Luka Vujić i Maj Štrukelj, koji čine North Collision, preuzeli su kompletnu produkciju i postprodukciju seta, uključujući scenski dizajn i vizualni identitet događaja. U svom 90-minutnom nastupu, osim već poznatih traka, predstavili su i neobjavljene materijale, kao i selekciju pjesama renomiranih producenata poput Estive, Khainza, Inner Sensea i Alphadoga.
North Collision su posljednjih godina stekli prepoznatljivost na slovenskoj elektroničkoj sceni, zahvaljujući unikatnoj fuziji melodic techna i progressive housea. Njihov zvuk inspiriran je velikanima kao što su Tinlicker, Massano, Estiva i Ben Böhmer, a karakteriziraju ga bogate atmosfere, slojevite melodije i energični ritmovi.
Do sada su objavili pet autorskih pjesama, uključujući Crystal Echoes, suradnju s pjevačicom Valentinom, koja je postala favorit publike. Nakon nastupa u slovenskim klubovima Cvetličarna i Klub K4, sada žele proširiti svoj utjecaj na međunarodnu scenu i donijeti svoj prepoznatljivi zvuk široj publici.
Greg Wilson je ušao povijest 25. veljače 1983., odnosno prije više od 40 godina kada je postao prvi britanski DJ koji je miksao uživo na nacionalnoj televiziji (Channel 4).
Foto: Greg Wilson Facebook
Znameniti klub Hacienda u Manchesteru angažirao je Wilsona još 1983. kao prvog specijalista za plesnu glazbu. Njegov Essential Mix za BBC Radio 1 iz 2009. ima mitski status jednog od najuspjelijih izdanja te dugogodišnje serije mikseva.
Greg Wilson nosi i titulu jednog od najboljih remixera svih vremena, a njegov pečat dobila su brojna izdanja velikih izvođača kao što su Grace Jones, The XX, Groove Armada, Bryan Ferry, Talking Heads i Missy Elliot, ali i našeg Ilije Rudmana. 2015. osvaja nagradu kao ikona scene od strane The Best of British Awards.
U osmom desetljeću života Günther Krabbenhoft i dalje živi punim plućima posjećujući urbane događaje na kojima se uvijek stvore prilike i za ples. Tako je nedavno podijelio video sa jednog mini rejva iz Münchena.
Foto: Henry Balaszeskul
“Da zaokružim svoje malo putovanje u München, brzo sam otišao na buvljak na mjestu Bahnwärter-Thiel. Nisam našao ništa, čak ni inspiraciju za cool outfit. Sve je to bilo pomalo razočaravajuće!
No, onda sam odjednom sam čuo povik: “Hej, što Berlin radi ovdje u Münchenu?” Veliki pozdrav, i vau, odmah sam bačen u mini rave box, ispunjen masnim ritmovima i posljednjim neumornim plesačima te večeri!
I što mi opet život kaže? Kaže: Günthere, zapamti ovo: Uvijek budi znatiželjan, spontan i hrabar, jer to može, kao što sam upravo iskusio, završiti stvarno super iznenađenjem. Kako kaže izreka, a ja uvijek dodajem: “Najbolje avanture uvijek dolaze u kasnijim godinama života“.”
Sloveniju je zatresao najmoćniji hard techno i industrial događaj do sada. Fantasm, SNTS, CLTX, Karah i DJ Gumja su protresli ljubljanski Media Centar do temelja.
Sljedeći događaj u organizaciji HardBeatsa je već 4. travnja kad se sprema Old Kitchen party uz Marka Nastića u Cvetličarni, za koji su ulaznice dostupne na Entrio.si
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.