Hï Ibiza, već četiri godine za redom proglašen najboljim klubom na svijetu prema DJ Magu, ovog je ljeta otišao korak dalje kada je prošlog tjedna otvorio prvu stalnu galeriju unutar noćnog kluba. U suradnji s londonskim kolektivom W1 Curates i grupom The Night League, na rooftop terasi sada se nalazi prostor u kojem se isprepliću glazba, digitalna umjetnost i interaktivna tehnologija.
foto: Hi Ibiza / Highxtar
Galerija donosi radove najpoznatijih suvremenih digitalnih umjetnika poput Beeplea, Mad Dog Jonesa, Ash Thorpa, Annibalea Siconolfija i Six N. Five, dok ulaz u klub obilježava mural britanskog umjetnika Mr Cenza koji oživljava kroz AR aplikaciju. Posjetitelji mogu naići i na monumentalnu skulpturu zelenog gummy beara autora WhIsBea, kao i nove radove KidEighta, poznatog po suradnjama s imenima poput Gucci Manea i 2Chainza.
Ova inicijativa predstavlja novi model kulturnog iskustva jer umjesto da umjetnost ostaje unutar zidova galerija, ona sada ulazi u prostore gdje se mlada publika prirodno okuplja.
Nedavno smo smo pisali o sličnoj tematici kroz priču s Doroteom Budić poznatijom kao 07:05, mladom multidisciplinarnom umjetnicom koja u svom radu također briše granice između kluba i galerije. Njezine instalacije, nastale često od recikliranih materijala, pretvaraju partyje u sinestezijska iskustva i potvrđuju da publika danas traži više od same glazbe, ona traži doživljaj.
Legendarni britanski DJ i producent cijelog ljeta u svojim setovima diljem Europe svira neobjavljene trake splitskog DJ-a, među kojima se posebno ističe “Flying High”.
Sve se nastavlja na trenutak s početka srpnja, kada jeCarl Coxpred više tisuća ljudi na Resistance pozornici Ultra Europea u Splitu zavrtio jednu od Jockovih neobjavljenih traka. Bio je to jedan od najupečatljivijih trenutaka festivala, a ujedno i najava onoga što će uslijediti da Jockovaglazba postane redoviti dio Coxovih setova ovog ljeta.
foto: Uno Malta / @etranter
Kako pokazuju brojni videi koje sam Carl Cox objavljuje na društvenim mrežama, Jockove produkcije pronašle su mjesto u njegovim set listama na festivalima diljem starog kontinenta pa sve do rezidencije u najvećem svjetskom klubu UNVRS na Ibizi. U više navrata Cox je posegnuo upravo za Jockovim radovima, potvrđujući njihovu snagu na plesnom podiju.
Kako zvuči “Flying High” možete poslušati na drugoj straniciCoxovih Instagram objava u nastavku.
Ovo predstavlja veliko priznanje za višestruko nagrađivanog splitskog DJ-a i producenta, čija se glazba već godinama nalazi u fokusu Coxa. Podsjetimo, njihova suradnja započela je prije deset godina, kada je Jock prvi put uspio doći do Coxa i podijeliti mu svoju glazbu, što je kasnije rezultiralo izdanjima na njegovoj etiketi Intec.
DJ Jock i Carl Cox prije gotovo deset godina / privatna arhiva: DJ Jock
Ako je suditi prema dosadašnjem ritmu, čini se da će legendarni Britanac nastaviti cijelo ljeto u setove uključivati Jockove trake, dok se domaća publika može nadati skorom službenom izdanju ovih neobjavljenih uradaka. Tu nadu je dodatno potpalio i Carl Cox, koji je nedavno i sam dao naslutiti da bi trake uskoro mogli izaći na Intecu, poručivši Jocku u komentarima na društvenim mrežama: „Sjajne trake, upravo razgovaram s Jonom o izdanju.“
Tri dana i tri noći, na pet prekrasnih, posebnih i do zadnjeg detalja osmišljenih stageva. Lovefest calling. Kako to obično bude pa se planovi uvijek mijenjaju u zadnji tren, tako sam na festival ove godine stigla sama.
RAW Stage – Foto: Alexsandar Milosavljević – AXM
Ni prvi, a ni posljednji put, i kao i na svakom festivalu do kraja trećeg dana srela sam brdo već poznatih “suboraca” s floora, i upoznala more novih prekrasnih ljudi. Ali ajde, redom.
Samo mjesto Vrnjačka Banja je predivno – prekrasna priroda, super ljudi. Odlična ideja je doći dan ranije i prošetati šetnicom, mostovima ljubavi i kulture, pojesti neku finu Karađorđevu u nekom od brojnih restorana za malo novaca. Uz to popiti koju rakiju od dunje jer #rakijaconnectingpeople, a i legalna je pa nema straha od plavaca.
U četvrtak, već u podne, krenuo je warm up na H2O Stageu
Olimpijski bazen, sunce, vruć dan, hladno pivo i odlični b2b setovi domaćih DJ-eva: Meli&Bebe, Boychevski&Mark Aasgier, Solence&Kacansky – više nego dobra uvertira Lovefest. Prvi dan krenuo je tvrdo i jako. Otvaranje Fire Stagea pripalo je mladom DJ Djanzi, a nakon njega su publiku dobro zagrijale jake snage domaće scene – Vahicabi i Bokee. Atmosfera je vec bila odlična kad je na stage stigla super raspoložena Anfisa Letyago koja je odradila odličan set i ugodno iznenadila izvrsnim izborom traka.
Nakon nje je stage preuzela Deborah De Luca ali nju sam već toliko puta slušala, a nije mi kalibar DJ-a koji će iznenaditi (bar ne pozitvno) da sam je preskočila. Krcat floor, ekipa super zadovoljna, ples i srećica ali eto, not my cup of tea. Fire Stage su prvi dan zatvarale popularne Devetke. Iako old school ekipa mahom hejta takvu glazbu i inzistiraju na onome “prije je bilo bolje”, atmosfera je bila odlična – floor krcat u 6 ujutro, uglavnom mlađe generacije partijanera oduševljene i rasplesane. Jasno je da svaka roba ima svog kupca, što god mi/vi o tome mislili.
Foto: Benny Gasi
Na RAW Stageu, “u kavezu”, su večer otvorile jake snage domaće scene – Amon&Berlaced, Satan Semberski&Rin, Saritazz te genijalni perpektivni DJ Acor. Nakon njih baš tešku artiljeriju izvukao je Oguz, jednako tvrdo nastavio CARV, a vrhunac ludila bio je Azyrov set —potpuna euforija do zadnje sekunde. Iako će baš puno ljudi to okarakterizirati kao sve samo ne dobru muziku – činjenica je ipak ta da su do samog kraja svi tamo plesali kao da sutra ne postoji, uživali, smijali se i dobro se proveli.
To i je smisao svega, zar ne? Mali je bio RAW stage za sve koji su tamo htjeli biti. Tko voli, nek izvoli – različiti smo i to je ok. Ok je sve osim hejtati nešto i inzistirati da je naša istina jedina prava i da smo svatko ponaosob neko mjerilo kvalitete. POŠTUJ tuđe izbore. To je ono R u PLUR, ako se zaboravilo.
99 stage je prve večeri ugostio Gorana Kovačevića – Zmixa, Lukavog, CVTKVC&Battric i Dj Lale – sve dobro poznata imena na domaćoj sceni.
Svoju sam noć uglavnom provela na Ultra Energy Stageu. Poznati Beogradski DJ Kid Kimi je otvorio večer, a Ryan Elliot je fino nastavio svojim neobičnim zvukom kojim vrlo uspješno balansira više različitih žanrova. Legendarni DVS1 je peglao duboki, mračni techno, po mom guštu, baš je odradio set bez greške. Nakon njega, institucija Luke Slater nas je svojim fenomenalnim zvukom odveo na finu vožnjicu. Plešući među drvećem i slušajući pravi, iskonski techno dočekali smo prve zrake sunca na najljepšem stageu Lovefesta. Makedonac Stojche je zatvarao “šumicu” prvog dana a ja sam, prašnjava od tjemena do stopala, odplesala na spavanac.
99 Stage – Foto: Matija Borbelj
Dobro naspavana, jer sam preskočila popodnevno partijanje na H2O stageu gdje su u petak svirali Sole, Mirko&Mex, Milensi&Rossa, oko ponoći sam s ekipom koju sam upoznala dan ranije krenula u drugu noć Lovefesta.
Fire Stage je te večeri bio je pun pogodak. Večer su otvorili Dimitri&Un Padre, a nakon njih ga je preuzela nova zvijezda britanske house scene Alisha. Kad smo stigli, odlični Folamour nas je dobro ugrijao svojom finom disco-house voznjicom koja tjera na ples. Najbolji mogući izbor nakon njega za nastavak noći bio je upravo Green Velvet, koji je svojim setom objasnio zašto je legenda house glazbe.
Za zatvaranje druge noći na fire stageu Chris Stussy je servirao možda svoj najbolji set uopće ikad. 3 odlična dj-a koja se savršeno nastavljaju jedan na drugog, a svo troje u odličnim izdanjima. 10/10, jedna od onih noći kad ti je žao skoknut po pivu i na wc jer je sve wow, i što dalje noć odmiče – sve je bolje. Na RAW stage sam druge noći samo bacila uho u prolazu – bio je opet dupkom pun ljubiteljima hard mjuze koji su tamo plesali uz Talijana Lucu Agnellia, danskog Šveđanina Don Woezika i domaće cure Micyvid x lvv.lmtd poznatije kao Turbo Bunnies.
Foto: Benny Gasi
Stage 99 je svoj dj pult druge večeri rezervirao za DJ Drill, Sinusoidl, Densel, Taron X, DJ 1985. Moram priznati da je baš svaki put kad sam prošla pored tog stagea svirala baš jako dobra mjuza, ali ne može se biti na 2 mjesta odjednom. Nažalost.
Ultra Energy je drugog dana otvarao dobro poznati Miličević, a uslijedio je b2b Alexis Le-tan i Dj Sacha. Žao mi je što sam propustila Chaos in The CBD ali sam nakon Stussya, stigla poslušati b2b Tomoki Tamura i Satoshi Tomiie. Japanci su odradili četverosatni b2b techno-house masterclass, to je bila gotovo pa terapija. Savršene tranzicije, hipnotički ritmovi, međusobna energija, način na koji se razumiju, nadopunjuju i stvaraju, a uz to šumica, izlazak sunca, enormna količina pozitive i sretnih ljudi. Evo, malo je reć da je bilo savršeno.
Atmosfera je bila onakva kakvu samo Djoko zna napraviti…
Treći dan smo otišli na H20 stage oko 15h. Dj Dee smo propustili ali smo ulovili kraj b2b seta Miličevića i Milosavljevića koji su bili očekivano odlični. Nakon njih, dobro poznato lice, čest gost i miljenik srpske publike – William Djoko. Dan je bio ekstremno vruć, pa smo u pauzama od plesanja spas tražili u hladnom bazenu. Atmosfera je bila onakva kakvu samo Djoko zna napraviti – onaj feeling “samo nek traje i nikad ne prestane”. Prestalo je ali punih sat vremena nakon planiranog jer Djoko. Nakon kratkog predaha u apartmanu, zadnju večer festivala krenuli smo ranije da iskoristimo ostatak vremena na max.
Mason Maynard je zadnje večeri otvorio Fire Stage i svojim finim house setom rasplesao nešto ljudi što se lagano skupljalo ali kad je u ponoć krenuo Enrico Sanguliano glavni stage je bio dupkom pun. Enrico je nadmašio sva očekivanja, donio je tvrđi zvuk nego što smo od njega navikli i baš oduševio sve prisutne, nismo stali puna dva sata. Ludi laser show, vizuali na glavnom stageu, vatra, šareni dim i nikad bolji Enrico – ma baš set za pamćenje. Nakon njega na redu je bio KiNK sa svojim hybrid setom.
Foto: Benny Gasi
Prvih sat vremena je puštao nešto laganiji house, ali je u drugom satu prebacio na malo jači i tvrđi djir. Odličan, bez greške i bez zamjerke, jedino što mislim da bi bolji dojam i flow dobili da je prvo svirao KiNK pa onda Sanguliano ali i ovako je bilo više nego odlično. Fire stage je za ovu godinu zatvarao Stephan Jolk, i blago rečeno – to nije bio najsretniji odabir. U usporedbi s prošlim godinama, kad su isti stage zatvarali Carola, Capriati, Kölsch, Jamie Jones, ovo je bilo – u najmanju ruku – mlako i promašeno. Događa se i najboljima.
Na RAW stageu zadnje večeri redom su peglali odlični domaći DJ-evi: Imhotep&Juno, mladi DAD4&Vibrain, Rigid&Paragon. Nakon njih najtvrđi stage Lovefesta je preuzeo Lucid, mladi perspektivni DJ iz Irske. Britanka Rebekah koja je preuzela stage od Lucida bila je, za moj ukus, previše u svakom smislu, ali su zato Asarri b2b Deeda bili, pa malo je reći – fenomenalni. Hard techno at its finest! Nismo mogli prestati plesati, kakvo zatvaranje u 06, pržili su još punih sat vremena. Po meni – najbolji set RAW stagea ikad. Bravo, bravo, bravo.
Na Stageu 99 se sva tri dana festivala servirala jako dobra glazba u organizaciji Dvica22 i Mindless kolektiva. Zadnje večeri tamo su puštali redom Tomae, Benjamin&7OGI, Gerun. U top 3 svih setova na festivalu uopće su po mom mišljenju sigurno Gostoja i Dakman. Dečki su rasturili. Bravo za vajb, trake i energiju, naklon do poda. Odlični su bili i Gard i ZZira koji su 99 i zatvarali. Super je kad odeš na set DJ-a kojeg znaš i ne razočara te, ali kad prvi put slušaš nekoga za koga nisi čuo da postoji a on te izuje iz cipela koliko je dobar — to je level up.
10/10 dojam za stage 99 – od izbora glazbe, energije, dekoracije, izgleda, ljudi koji su tamo plesali, vajba – sve je bilo super. Top stage.
Ultra Energy Stage je zadnje večeri bio rezerviran za b2b Oliver(Akioki) i DJP, a nakon njih još jedan domaći b2b Marko Milosavljević i Nikola Vemić. Nikad dosta Williama Djoke pa je tako i on dobio svoje vrijeme na ovom stageu i rasplesao nas za Patrice Scotta. Ipak, apsolutni spektakl priuštio nam je Lil’ Louis. Tata house glazbe nas je za kraj odfurao na 2 i pol sata terapeutske vožnjice kroz druge dimenzije. Bilo je prekrasno i magično. Onako kako treba.
Taj closing set je zapravo sve ono što Lovefest predstavlja: kvalitetna glazba, šumica, izlazak sunca, balončići od sapunice u zraku, zagrljeni i politikom neopterećeni Srbi i Hrvati, rasplesani William Djoko među publikom, more umornih ali sretnih lica, satranih tijela koja su odštancala po 50k+ koraka dnevno ali i dalje plešu, svi u prašini od glave do pete, ali nikog za to nije briga.
I kad dođe kraj i kreneš prema izlazu, znaš da si dio nečeg većeg od sebe. Osjećaš onu posebnu mješavinu tuge i euforije koja dolazi samo na kraju festivala. Lovefest nije samo glazba, to je osjećaj zajedništva, mjesto gdje nestaju granice i etikete, gdje si samo čovjek koji pleše pored drugog čovjeka.
Lovefest je ljubav, a ljubav uvijek nađe način da te vrati kući. Do iduće godine, volite se i imajte se rad. #samoljubav <3
Netom završeni Balance Croatia festival oduševio je u svom prvom izdanju. Posjetitelji iz cijelog svijeta, a naročito oni iz Australije, od kuda i dolazi ovaj glazbeni brend, najavili su povratak i u ljetu 2026. godine.
The Garden Resort postao je epicentar globalne progressive house zajednice, dok je Balance Music proslavio 25 godina ikonične Balance Series svojim prvim festivalom. Ono što se odvilo bilo je više od događaja, bila je to duboko osobna proslava glazbe, umjetnika i zajednice koji su obilježili Balance tijekom četvrt stoljeća.
Rođena 1999. godine, Balance Series oduvijek je slavila elektroničku glazbu, ističući revolucionarne talente, odajući počast etabliranim umjetnicima i ostajući vjerna underground duhu progresivne glazbe. Tijekom 25 godina, Balance je gradio pokret obožavatelja za obožavatelje, ujedinjene zajedničkom ljubavlju prema dubokim, emotivnim i bezvremenskim zvukovima.
“Ideja o festivalu bila je hrabar iskorak, ne samo da obilježi obljetnicu, već i da stvori jedinstveno okupljanje u životu. The Garden Resort prigrlio je tu viziju, dočekavši Balance obitelj vrhunskim gostoprimstvom i atmosferom savršenom za četiri dana i noći neprekidne glazbene čarolije!” – izjavio je osnivač Balance festivala Tom Pandžić te dodao: “Naš lineup iz snova DJ-a pružio je nezaboravne trenutke: od izlazaka sunca do vrhunaca noći, svaki set pričao je svoju priču i nadahnjivao sljedeći. No srce svega? Vi. Obožavatelji iz svih krajeva svijeta donijeli su neusporedivu energiju, ispunivši plesni podij osmijesima, zagrljajima i suzama radosnicama!“
Na radost brojnih ljubitelja house glazbe na Festivalu su nastupile brojne DJ zvijezde i glazbenici kao što su Deep Dish, Nick Waren, Sasha i John Digweed, James Zabiela, Danny Howells, neponovljivi Hernan Cattaneo te brojni drugi. Na radost brojne hrvatske publike, domaće DJ snage Petar Dundov, DJ Tom Bug i brend Dobar House pokazali su se kao izvrsni domaćini.
Četiri dana i noći, umjetnici i publika kretali su se zajedno kao jedno. To je bio Balance u savršenoj harmoniji.
Iza projekta stoje Ivan Čipčić, Kelly i Ivana Glavinić, a ideja je jasna: stvoriti prostor u kojem profit nije važniji od zajednice, već mjesto za istraživanje, kreativnost i inkluziju. „Laički rečeno, mi smo radio bez reklama koji slušaš na našem webu i aplikaciji, a ne na frekvenciji. Volimo naglasiti taj community aspekt jer je posebnost community radija upravo ta što smo sadržajem i načelima fokusirani na zajednicu i opušteni pristup,“ objašnjavaju osnivači.
Naziv Zabrij radio nastao je spontano, gotovo u šali. „Zabrij imat radio. Pa da, Zabrij! Tako nek se zove.“ Iako surađuju s kreativcima iz cijelog svijeta, ime su htjeli zadržati domaće i prepoznatljivo, povezano s gradom u kojem je projekt nastao.
Pokretanje radija proizašlo je iz nezadovoljstva stanjem na eteru. „Dosadilo nam je da je eter pun reklama i Billboard glazbe, a da se sve kreativne grupe drže za sebe i ne puštaju nikog novog unutra. Htjeli smo nešto svoje, mjesto gdje se stvarno kopaju ploče, otkrivaju novi zvukovi i gradi zajednica ljudi otvorenog uma i friških ideja. Zabrij radio je naš odgovor na dosadu, algoritme i klike.“
Upravo zato žele ponuditi glazbu kakvu slušatelji ne mogu pronaći na drugim radijskim postajama. „Cilj je da upališ Zabrij jer želiš otkriti novu glazbu i novi najdraži bend, da guglaš ime artista i upadneš u cijeli rabbit hole njihove diskografije.“
Osnivačima su važne vrijednosti koje stalno naglašavaju, a to su inkluzivnost, pluralizam i propitivanje statusa quo. Smatraju da svatko treba imati pravo pustiti svoj glas i glazbu, bez obzira koliko bila niche ili nepopularna. „Bilo kakva kreativna i društvena diskriminacija nije dobrodošla u našim krugovima. Radio mora biti šaren – različiti žanrovi, ideje, perspektive i ljudi. A propitivanje statusa quo je naš default. Ne želimo biti još jedan kanal koji samo odrađuje program, nego prostor koji se stalno pita: Zašto je ovako? Može li drugačije? Može li iskrenije?“
Ivana Glavinić, Ivan Čipčić i Kelly Glavinić – foto: privatna arhiva
Zabrij radio od samog početka stavlja publiku u centar priče. „Naši slušatelji i suradnici nisu samo publika, nego selektori i graditelji cijele priče. Bez njih nema ni radija – oni su motor, mi smo samo platforma koja to vozi dalje.“
Osnivači provode sate i sate kopajući po SoundCloudu i Bandcampu, tražeći umjetnike iz cijelog svijeta, a onda im pokušavaju pružiti maksimalnu podršku. Osim online prisutnosti, trude se uživo upoznati što više ljudi koji im se jave, popiti piće s njima ili organizirati okupljanja volontera svako nekoliko mjeseci.
Iako se na prvu može činiti da je Zabrij radio usko vezan uz elektroničku glazbu, to je zapravo više slučajnost nego namjera. Kad su krenuli, upravo su DJ-evi bili najbrži i najspremniji podijeliti svoj rad. Mnogi od njih danas su im i bliski prijatelji. No cilj nikada nije bio ostati samo na DJ sceni, već otvoriti prostor i za izvođače koje nećete čuti u klubovima ili na plaži. „Više smo tu za kopanje i traženje manjih umjetnika. Želimo dati platformu ekipi van mainstreama i pokušavamo pronaći umjetnike koje ne možeš kategorizirati i ‘uhvatit za rep’.“
Odabir selektora i producenata temelji se na instinktu, ali i na znatiželji. „Dok ne dođeš do razine NTS-a ili Kiosk radija, moraš se javljati ekipi i stvarno vrijedi biblijska: Tko kuca, otvorit će mu se. Počeli smo uočavati uzorak da oni s cool profilnom i vizualno zanimljivim društvenim mrežama često imaju i zanimljive stvari za reći kroz glazbu.“ Taj spoj zvuka i vizualnog identiteta ono je što ih privlači i potiče da nekome pruže priliku.
Iako je glazba središnji sadržaj, Zabrij radio planira širiti program i drugim formatima. „Veselimo se imati više podcasta, intervjua i razgovornih emisija kroz nadolazećih par mjeseci,“ otkrivaju. Za sada im je važno da glazba ostane univerzalni jezik kojim komuniciraju sa slušateljima iz cijelog svijeta.
Kratko vrijeme su djelovali u Centru kulture na Peščenici, gdje su dobili priliku razvijati program i upoznati se s publikom. Ipak, sve više osjećaju da imaju vlastitu viziju i sanjaju o samostalnom prostoru u kojem neće morati raditi kreativne kompromise. Inspiraciju za budućnost pronašli su u Bruxellesu, na Kiosk radiju. „Taj cijeli vibe i ekipa koja se okuplja tamo je nešto što želimo dovesti u Zagreb. Podsjeća na Krivi put terasu, s selektorima koji se izmjenjuju cijeli dan usred parka. Sličnu priču želimo ostvariti i ovdje, pa nam držite fige da pravi ljudi daju zeleno svjetlo.“
Iako je radio star medij, pokretači Zabrij radija vjeruju da community pristup ima budućnost i u Hrvatskoj. Promatrajući primjer splitskog KLFM-a, kažu da je najvažnije imati vjerne ljude koji vole ono što radiš. „Najbitniji su ljudi koji te vole i cijene, a brojke možeš objesiti mačku o rep. Mišljenja smo da nema veće boljke nego ovisiti o brojkama i gledati tko će u njih investirati. Želimo okupiti ljude koje smatramo prijateljima, a ne brojke koje prezentiramo firmama za reklamu.“
Zabrij radio tako se pozicionira kao nova točka okupljanja zagrebačke i šire kreativne zajednice, ali i kao alternativa algoritmima i sterilnim eterima. Ideja o prostoru koji će biti njihov stalni dom tek je pred njima, ali već sada jasno daju do znanja da im je cilj stvarati drugačiji radio koji je otvoren, slobodan i živ.
Zabrij radio možete slušati na web stranici radija ili kroz Radio Cult aplikaciju.
*Članak je sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske
Foto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Tom DielemanFoto: Tom DielemanFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Tom DielemanFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Tom DielemanFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Tom DielemanFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Brada MediaFoto: Tom DielemanFoto: Brada Media
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.