Skip to main content

Belvedere u Dubrovniku: Ekskluzivni hotel, pa istočna crta obrane u ratu, potom pozornica za svjetske partye

U posjedu smo fotografija amfiteatra hotela Belvedere koje potpisuje Iris Čimić sa partyja 14. kolovoza 2006. koje možete vidjeti u nastavku. Materijale nam je nabavio producent i DJ Haris Čustović, koji je nastupao na tom partyu, te objavio i snimke.

Amfiteatar hotela Belvedere – Foto: Iris Čimić

Nedavno smo u našoj stalnoj rubrici feljton objavili i fotografije Stereo Studio partya u amfiteatru hotela 10. kolovoza 2002. kada su nastupali Gideon Jackson, Pure Science, Nathan Coles, Debbie Carter, Liz Edwards, dok su domaće snage predvodili Felver, Omar, Topa, Jeff i Misch.

Inače, hotel je od otvaranja radio samo šest sezona, a već 1991. pretvara se istočnu crtu obrane tijekom Domovinskog rata, te je potom ostao napušten. Premda mnogi od novinara hrvatskih medija vjerojatno ni ne znaju, pa pišu da od 1995. hotel propada, što donekle jest točno, ali ipak je poslužio i za glazbene događaje.

To u neku ruku nije istina budući da je amfiteatar hotela pretvoren u svjetsku glazbenu pozornicu pa su se tamo organizirali partyji elektroničke glazbe od 2002. do 2009. uz brojna gostovanja: Craig Walsh, Silicone Soul, Toni Rios, Valentino Kanzyani, Slam Smokin Jo, Stuart Paterson. Tamo su partye radili Electronic Beats, Ministry of Sound, te je uz sve to nastupala i jaka lokalna scena poput Torresa, Harisa, Tina, Jogardea, Felvera, Lane, Matise, Mony i drugi.

Haris se prisjetio ovog hotela i pozornice na svojstven način i objavio set sa tog partya kao i posvetu:

Još 2006. godine odsvirao sam jedan od svojih najnezaboravnijih setova — u danas napuštenom, nekad luksuznom Hotelu Belvedere u svom rodnom gradu Dubrovniku.

Izgrađen 1985., Belvedere je nekad bio pravi biser dubrovačke obale — hotel s pet zvjezdica, 460 soba, privatnom plažom, vrhunskim restoranima, noćnim klubovima i posjetima državnih delegacija i predsjednika.

Čak je i moj oćuh koji je bio glazbenik, tamo svirao sa svojim bendom. No već nakon samo šest sezona, rat 1991. pretvorio ga je u prvu liniju borbe… i od tada stoji razrušen, u tišini, izložen vremenu i povijesti.

Hotel se raspadao, ali energija? Potpuno električna

Te večeri vratio sam glazbu u njegov napušteni amfiteatar — ali ne sa pločama, već uz pomoć tada novog programa, Ableton Live-a. Nije to bio samo DJ set — bio je to moj umjetnički statement.

Mashup nastup uživo, spajanje raznih pjesama i traka, dokaz da je digitalna tehnologija stigla i da mijenja način na koji stvaramo i nastupamo, bez obzira svidjalo se to nama ili ne.

Hotel se raspadao, ali energija? Potpuno električna. Više od 500 ljudi ispunilo je prostor, plešući kao da je vrijeme stalo. Publika je tražila još — čak su i policajci, koji su došli zatvoriti zabavu, pustili da odsviram cijeli set i zadnju stvar do kraja.

Ovo nije bila samo zabava.
Bila je to povijest koja odjekuje kroz glazbu.
Zaboravljen simbol.
Zvuk koji gleda u budućnost.

DJ Carlita po prvi put nastupa u Hrvatskoj na Gates of Agartha

Carlita, jedna od najuzbudljivijih DJ-ica i producentica današnjice, po prvi će put nastupiti u Hrvatskoj i to na jedinstvenoj pozornici festivala Gates of Agartha, koji se 6. i 7. lipnja održava u mističnom ambijentu kamenoloma Cave Romane u Vinkuranu.

Sve je spremno za festival Gates of Agartha! Dnevne ulaznice u prodaji

Glazbenica turskih korijena Carlita, sa sjedištem u New Yorku, poznata je po svom eklektičnom zvuku koji spaja organsku elektroniku, elemente world music scene, psihodelične tonove i nenametljivu ali moćnu ritmičnost. Njezini setovi nisu samo glazbeni, oni su emotivna i kulturna putovanja.

U subotu, 7. lipnja, Carlita će stati uz rame velikanima poput Jamieja Jonesa, Âmea x Jimi Julesa i AMÉMÉ-a, donoseći svoju prepoznatljivu sinergiju zvuka, stila i energije publici iz cijelog svijeta. Od nastupa na najprestižnijim svjetskim pozornicama – od Burning Mana i Coachelle do Cercle i Fabric Londona – do osnivanja vlastite glazbene etikete “Señorita”, Carlita nastavlja širiti horizonte suvremene elektroničke glazbe, gradeći mostove između kultura, emocija i ritmova.

Njezini radosni i žanrovski raznoliki nastupi ističu se na festivalima i lokacijama poput Circoloca, Burning Mana, otvaranja Tesline Giga tvornice te čarobnog seta za Cercle u Cinecittà studijima u Rimu. Carlitine suradnje s vrhunskim modnim brendovima poput Attica, Fendija, Jimmyja Chooa, Louisa Vuittona, Paca Rabannea i Rimowe dovele su do nastanka njezine multiosjetilne modne party-koncept serije – Senza Fine. Svako okupljanje u sklopu Senza Fine ima za cilj zamagliti granice između glazbe, osobnosti i dizajna.

Nastup na Gates of Agartha za nju ima i simboličnu vrijednost. Festival Gates Of Agartha i Carlita dijele istu viziju; stvaranje prostora gdje glazba transcendira prostor i vrijeme, gdje publika ne dolazi samo plesati, već i osjećati, istraživati i pripadati.

Dan ranije, u petak, 6. lipnja na impozantnoj pozornici u Cave Romane nastupit će Joseph Capriati, Blondish, Adam Ten x Mita Gami, MENE i hrvatska DJ-ica Elena Mikac. Ulaznice za festival brzo nestaju, a Carlitin nastup obećava biti jedan od vrhunaca ove nezaboravne glazbene priče uklesane među drevne stijene Istre.

Treće izdanje Festivala u organizaciji je hrvatskog glazbenog brenda BSH i američkog Gate Experience. Festival se održava u suradnji s Općinom Medulin i Turističkom zajednicom Općine Medulin, a najbolji je uvod u turističku sezonu koja je pred nama.

Ulaznice, kao i ove dnevne koje su od sada u limitiranoj ponudi, mogu se kupiti putem ovog linka.

Festival Gates of Agartha objavio line up po danima festivala – Klubskascena.hr

DJ Sumirock iz Japana je najstarija aktivna DJ-ica na svijetu. Ima tek 89 godina!

Rođena 1935. godine u Tokiju, Sumirock je postala poznata kao najstarija aktivna DJ-ica na svijetu, službeno potvrđena od strane Guinnessove knjige rekorda. Počela je DJ-irati nakon 70. godine života, kada se upisala na DJ školu u Tokiju, tražeći novu kreativnu avanturu nakon umirovljenja.

Danju vodi mali kineski restoran u četvrti Shinjuku, a noću nastupa u klubovima pod umjetničkim imenom DJ Sumirock, često u svojoj prepoznatljivoj uniformi, bijelom kuharskom kimonu.

Njezin glazbeni stil uključuje sve od rocka i disca do elektroničke glazbe, a poznata je po svojoj zaraznoj energiji, plesnim pokretima i neobičnim miksevima koji kombiniraju mladenački duh i životnu mudrost. Publika je obožava jer ruši stereotipe i širi poruku da nikad nije kasno za novi početak.

DJ Sumirock je nastupala i izvan Japana, uključujući festivale i klubove u Francuskoj, Njemačkoj i drugim europskim zemljama gdje je postala simbol kulturne razmjene, inspiracije i međugeneracijske povezanosti kroz glazbu.

Analog Division Open Air 2025: Techno glazba i Coyu na jezeru Petnja pokraj Slavonskog Broda

Karizmatični vizionar i utemeljitelj slavne etikete Suara stiže na Analog Division Open Air party prvi dan ljeta u subotu, 21. lipnja. Coyu se sa razlogom smatra jednim od ključnih arhitekata moderne underground elektroničke scene.

Poznat po svojoj preciznosti, glazbenoj dubini i autentičnom pristupu, Coyu je od početka 2000-ih posvetio karijeru istraživanju korijena elektroničke glazbe, reinterpretirajući je za suvremenu publiku. Njegova sposobnost da poveže prošlost i sadašnjost kroz groove, emociju i besprijekornu produkciju čini ga ne samo vrhunskim DJ-em, već i umjetnikom koji pomiče granice žanra. Njegovi nastupi nisu samo setovi već su iskustva koja se pamte.

Kroz svoj label Suara, koji je osnovao 2008. godine, Coyu je lansirao stotine izdanja koja su definirala europski techno i house zvuk posljednjeg desetljeća, te otvorio prostor za brojne talente. Surađivao je s velikanima, remiksirao klasike i redovno se nalazi na lineupovima najjačih klubova i festivala poput Berghaina, Awakeningsa, DC10, Watergatea i drugih.

Osim što briljira za DJ pultom, Coyu je i glazbeni novinar, politički aktivist, vegan i humanitarac, te vlasnik jedne od najprepoznatljivijih mačjih zajednica na elektroničkoj sceni. Njegova strastvena predanost umjetnosti i vrijednostima koje promovira održivost, inkluzivnost i autentičnost čine ga inspiracijom za generacije koje dolaze.

Analog Division – kolektiv koji promiče i doprinosi glazbenoj kulturi Slavonskog Broda

Uz njega, na Petnji će nastupiti i Worda, DJ i producent iz Sarajeva koji je domaćoj publici već poznat kao gost premijernog Analog Division Open Aira 2022. Svojim hipnotičnim i energičnim nastupima Worda ostavlja snažan dojam na svakom flooru, a njegov povratak na ovu čarobnu open-air lokaciju najava je večeri visokog intenziteta i glazbenog jedinstva.

Domaću podršku čine članovi udruge Analog Division kolektiva – Ertax, Tommke, Somnyum Mentis i Tøpe, koji već godinama oblikuju regionalnu techno scenu sa strašću, integritetom i dosljednim rastom.

Ulaznice se mogu kupiti na ulazu po cijeni od 15 eura, a party kreće u 19 sati.

FB Event: Analog Division w / Coyu / Worda – Jezero Petnja [21.06.25]

Klubska 3ca: Slavlje vinila, filmovi pod zvijezdama i žanrovske igre bez granica

Ovaj tjedan Klubska 3ca vodi vas od šibenskih ulica ispunjenih glazbom, preko gaming i glazbene manifestacije na Kvarneru, do kina pod otvorenim nebom u Zagrebu. Pripremite raspored jer vikend donosi niz prilika za bijeg iz rutine – bilo da ste ljubitelj analognog šarma, digitalne budućnosti ili čarolije animiranog filma pod vedrim nebom.

foto: Nino Šolić – Longplay Day 2023.

Longplay Day @ Azimut, Šibenik

Longplay Day, manifestacija koja ‘slavi’ vinile, glazbu i nezavisnu izdavačku scenu u regiji, održava se od četvrtka do nedjelje na nekoliko lokacija u Šibeniku. Ove godine, LP Day u Šibeniku donosi izložbu fotografija „Straight to R’n’R’“ Anastazije Vržine, koncerte zagrebačkog sastava Ki Klop u petak te RH Space Orkestra i omiškog repera Bepo Bagulin u subotu, zatim sajam vinila te promociju knjige ‘Antologija hrvatske i srpske slam poezije’ Luke Antića. Satnica i svi detalji programa se nalaze ovdje.

Expo Gameri / Slowmotion festival @ Opatija

U produženom vikendu ispred nas, Opatija postaje domaćin novog kvarnerskog festivala suvremene popularne kulture koji objedinjuje dvije manifestacije – Expo Gameri 2025 i Slowmotion Festival. Kako Expo Gameri donosi sajamski, konferencijski i edukativni program široj publici i publici iz industrije videoigara, tako Slowmotion festival povezuje film, glazbu i široko područje suvremene digitalne audiovizualne kulture. Expo Gameri će se održati u dvorani Marino Cvetković, a nudit će gaming zonu s najnovijim videoigrama, zonu hrvatskih proizvođača videoigara, zonu najnovijih VR tehnologija u videoigrama, natjecanje u kostimiranju cosplay, retro zonu i druge sadržaje. Slowmotion festival donosi i dnevni konferencijski program, dok u večernjem dijelu spremaju se koncerti bendova kao što su Buč Kesidi, Nipplepeople, Porto Morto i Svemirko. Sve detalje o Expo Gameru pronađite ovdje, dok se o Slowmotion festivalu informirajte ovdje.

Animafest open-air @ Zrinjevac i Maksimir, Zagreb

Uoči početka Svjetskog festivala animiranog filma, Animafest Zagreb poziva sve građane na veselo filmsko druženje pod vedrim nebom. Prvi open-air event Animafesta 2025, omiljeno crtano-društveno okupljanje na zagrebačkim zelenim površinama u petak na Zrinjevac dovodi malog pekara alergičnog na brašno, njegove slatke prijatelje, ali i najbolje filmove prošlogodišnjeg festivalskog izdanja. Dan kasnije, u subotu u Parku Maksimir kod velike pozornice na drugom open-airu Animafest slavi 100 godina Zoološkog vrta i svevremensku umjetnost animiranog filma uz Oscarom nagrađenu Poplavu. Svi detalji o Animefastovim open-airovima su ovdje.

Kulturni dodatak: Tuškanac u gostima: Sram @ kino Forum, Zagreb

Nakon iznimnog uspjeha na digitalnim platformama, prva sezona “Srama” premijerno će biti prikazana u kino formatu u srijedu u kinu Forum (SD Stjepan Radić). “Sram” je hrvatska inačica e globalno prepoznate norveške uspješnice Skam, koja na suvremen i inkluzivan način obrađuje teme bliske tinejdžerima – od ljubavi, prijateljstva i identiteta do seksualnosti i mentalnog zdravlja. Projekcija počinje u 19 sati prikazivanjem prvih pet epizoda sezone, a nastavlja se u 21 sat s preostalih pet. Ulaz je besplatan za sve posjetitelje, a ulaznice se preuzimaju na blagajni kina koja se otvara sat vremena prije svake projekcije.

*Članak je sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske

Marko Felinger: “Progresivan zvuk je svojevrsna vožnja ili priča koju treba doživjeti u cijelosti”

Iza pulta je prvi put stao sa svega 15 godina, a njegova dugogodišnja strast prema elektroničkoj glazbi pretvorila se u stil koji mu je osigurao poštovanje unutar regionalne underground scene.

Marko Felinger – Foto: Heidi Samardžić

Kao DJ iza sebe ima brojne projekte te istinski doprinos kulturi progressive zvuka u Hrvatskoj, a veliko priznanje dobio je pozivom da nastupi na ljetnom Balance Croatia festivalu u Tisnom kao i skorašnjem pre-partyu 31. svibnja u The Garden Taproomu.

S Markom smo popričali o glazbenom identitetu, osječkoj sceni, setovima i uzorima, a on je uz to odlučio pokloniti i miks za sve ljubitelje progressive house zvuka:

“Kao i u klubu, tako i sa svakim mixom koji snimim nastojim uvijek ispričati priču koja ima svoju strukturu. Od samog uvoda i polaganog dizanja energije do vrhunca i na kraju odjave uz jedan svježe remiksiran klasik (Z2 – I Want You) koji sam kao dijete toliko često u originalnoj izvedbi slušao. Uživajte, nadam se da će svidjeti onima koji ga odluče poslušati.”

  1. Tvoj glazbeni identitet čvrsto je vezan uz progressive house. Što te privuklo tom zvuku i kako si ga kroz godine oblikovao u nešto što zovemo “Marko Felinger signature”?

Još kao dijete uvijek me privlačila melodija. Kada sam kao osnovnoškolac otkrio elektroničku glazbu na vrhuncu je bila progressive house/trance scena koja je na prijelazu stoljeća meni zaista zvučala impresivno. S takvim zvukom sam prije više od 20 godina i započeo svoju DJ priču te danas primjećujem da su odstupanja od onog izvornog u mom slučaju minimalna.

Mislim da je to kroz godine publika prepoznala i da već zna otprilike što očekivati kada vide moje ime na popisu izvođača. Kakav god da je event u pitanju moj doprinos bio je kroz prepoznatljiv progresivan zvuk i koncept gdje je u prvom planu svojevrsna vožnja ili priča koju treba doživjeti u cijelosti.

  1. Koji klub, prostori i umjetnici su oblikovali osječku scenu za vrijeme tvojeg puta po sceni?

Sada već davne 2002. godine prvi put sam zakoračio u neke od osječkih klubova, prvo kao partijaner, a zatim godinu poslije i u ulozi mladog DJ-a. U to vrijeme bilo je više lokacija i klubova koji su bili dio scene, ali uvijek ću isticati klub Oxygene (koji još uvijek radi) i klub Vega jer sam tamo doživio one trenutke koji su me doveli do odluke da bi i ja volio biti dio te neopisive energije.

U to vrijeme bilo je mnogo DJ-a na sceni, ali meni je najviše odgovarao Loki Masa jer je on svojim progressive repertoarom odskakao od ostalih kolega koji su uglavnom bili posvećeni techno ili house zvuku. Osim toga, u to vrijeme su radijske emisije bile popularne i Loki je vodio legendarnu emisiju “Clubhopping” na Slavonskom radiju.

Od programa koji su tada podigli osječku scenu na zavidnu razinu na prvom mjestu je definitivno Drumatica koju je pokrenuo DJ Sly. To je bio ozbiljan serijal evenata s posebno selektiranim gostovanjima iz cijelog svijeta i zbog toga je Osijek svojevremeno imao zavidan party kalendar.

  1. Osijek ima svoju elektroničku scenu, no često je u sjeni Zagreba i obale. Kako ti vidiš trenutni razvoj scene u Slavoniji i postoji li prostor za veći iskorak?

Unatoč činjenici da je osječka scena u usporedbi sa zagrebačkom zaista malena, nekako je kroz vrijeme Osijek pokazao da ima što za ponuditi te ono još bitnije – da postoji publika. Vjerujem da su za to i zaslužni tragovi urbanog duha koji je Osijek oduvijek imao u sebi. Trenutno se osjeti blagi pad na lokalnoj sceni i prisutna je smjena generacija u kojoj je vidljivo da mladi ipak naginju nekim drugim trendovima i supkulturama.

Neovisno o tome, i dalje postoji interes za elektroničkom glazbom i postoji nekoliko uspješnih serijala koji svojim doprinosom brinu o lokalnoj sceni. Prostora za napredak uvijek ima – smatram da samo kvalitetni programi te upornost, ali i hrabrost organizatora može imati utjecaj na spomenute generacije koje tek dolaze.

Marko Felinger – Foto: Heidi Samardžić
  1. S obzirom da si dugo aktivan što smatraš da nedostaje na slavonskoj sceni što bi u neku ruku pomoglo razvoju iste, većim mogućnostima za mlade DJe, aktualne promotore i kreativce?

Ono što definitivno treba Osijeku je barem još jedna opcija kada su u pitanju party lokacije. Siguran sam da bi još jedan ozbiljan klub u gradu kroz zdravu konkurenciju mogao podići scenu. Za sada smo osuđeni na jedan klub koji kontinuirano radi i improvizirane evente u ostalim prostorima koji često ne ispunjavaju sve potrebne uvjete da bi clubbing bio na razini koju Osijek zaslužuje.

Osim toga, sceni bi pomoglo i da postoji nekoliko manjih mjesta gdje se mogu okupljati svi ljubitelji ove glazbe i umrežavati kada nisu na partyu. Na taj način bi se i pružala prilika mlađim DJ-ima da dođu do izražaja i da se kasnije izbore za veći angažman.

  1. Nastupaš na ovogodišnjem izdanju Balance Croatia festivala u Tisnom. Okupili su ikone progressive house zvuka što je raritet na hrvatskoj festivalskoj mapi. Što za tebe znači biti dio tog line-upa?

Balance Croatia festival je zapravo prvi festival u svijetu koji je na jednom mjestu odlučio okupiti sva značajna imena iz progressive house i melodičnog zvuka. Zaista ne bi mogao nikoga dodati na listu izvođača, a da već nije na popisu.

Velika prašina se podigla oko ovog festivala i mnogi veliki izvođači koji dolaze u Tisno komentiraju kako je cijeli line up nevjerojatan te da je ovo jedinstvena prilika za čuti apsolutno sve koji su značajni na spomenutoj sceni.

Organizaciju festivala potpisuje Balance Music, label koji slavi 25 godina postojanja i za koji mogu reći da je uz legendarni Global Underground i Renaissance najviše doprinjeo razvoju svjetske progressive scene. Biti na popisu izvođača ovog festivala je kruna svega što sam radio u posljednja dva desetljeća i zaista sam zahvalan organizatorima na pruženoj prilici da budem dio ovog impresivnog pothvata.

  1. Prije Tisna, čeka te i Balance Croatia promo party u The Garden Taproomu 31.5. Kakav vibe možemo očekivati od te večeri s obzirom na cjelokupni line up?

Tako je, mali dio onoga što nas čeka ovog ljeta moći ćemo uskoro iskusiti u Zagrebu i to uz Khena, koji je već godinama pri samom svjetskom vrhu kada je u pitanju progressive i melodic house glazba. Za ovaj ambijent siguran sam da su organizatori dobro odabrali headlinera jer je Khen jedan od onih koji nema loših dana; vrhunski je profesionalac i besprijekorno čita publiku ispred sebe.

Uz njega je tu i naš Petar Dundov koji se savršeno uklapa u koncept svojim jedinstvenim melodičnim techno i progressive pristupom. Obojica su izdavali i za iste etikete tako da zaista ne vidim bolji lokalni support od Petra. Na kraju tu je i moja malenkost – moj zadatak bit će zagrijati publiku u prvom dijelu večeri uz zalazak sunca u dvorištu Garden Taprooma i pripremiti sve za nastavak.

  1. Koliko ti nastupi u intimnijim prostorima poput Taprooma znače u odnosu na festivalsku publiku i veliku pozornicu?

Iako festivali znaju biti zabavni i dinamični zbog većeg broja ljudi, umrežavanja s kolegama i nastupima pred većom publikom, više preferiram intimne događaje gdje sam u blizini ljudi. Glavni razlog tomu je doticaj s ljudima i neopisiva energija koja cijelu noć ostaje na podiju dva metra ispred tebe. Volim podići pogled i vidjeti iz neposredne blizine reakcije ljudi, kao i što volim pružiti ruku svima koji su došli do pulta iskazati svoju podršku.

  1. Kako biraš glazbu za set? Vodiš li se emocijom, publikom, trenutačnim raspoloženjem ili strožim konceptom?

Prije svakog nastupa nastojim se pripremiti na najbolji mogući način. Postupak je godinama isti – trudim se biti u toku s najnovijim izdanjima jer ne želim ništa propustiti. Danas je to poprilično velik izazov zbog neopisivo velike količine novih izdanja koja svakodnevno izlaze tako da je selekcija i filtriranje ključna stvar. Ovisno o terminu nastupa i eventu prilagođavam svoju okvirnu selekciju i za svaki nastup imam širi izbor glazbe koji planiram prezentirati. Kod kraćih nastupa više se držim koncepta koji je uvijek sklon prilagodbama, dok za duže ili all-night nastupe isključivo bude improvizacija uz praćenje energije na podiju.

  1. Imaš li uzore ili mentore koji su utjecali na tvoj razvoj kao DJ-a?

Kada je u pitanju DJ-ing, u mom slučaju vještine koje sam stekao bile su rezultat nebrojenih sati vježbanja za gramofonima u svojoj sobi dok sam još bio mladi tinejdžer. Učio sam najviše tako što sam neprestano slušao DJ setove i albume svojih omiljenih izvođača. Najviše me impresionirao engleski progressive/trance zvuk koji su bez kompromisa afirmirali Sasha, John Digweed i Paul Oakenfold. S druge strane, nešto tvrđi zvuk koji sam također volio predvodila je njemačka scena i meni godinama omiljeni Paul van Dyk i Timo Maas.

Sashu i Digweeda i danas smatram inspiracijom i uzorima jer su nakon više od 30 godina i dalje vjerni svom zvuku. Kroz godine često sam ih slušao uživo i nakon svakog njihovog nastupa još uvijek ostanem zatečen. Stoga, nastupati isti dan s njima na Balance Croatia festivalu biti će jedan od onih dana koji ću sigurno pamtiti do kraja života.

___

Marko Felinger nastupa ove subote 31.05. u The Garden Taproomu na pre-partyu Balance Croatia. Za pultom su još Khen i Petar Dundov, a ulaznice se mogu kupiti pretprodaji na Entrio.

Tracklist:

  1. E-Mantra – Moon Ritual
  2. Soul Button – Noxic
  3. George X – Uncensored Feeling
  4. Anton MAKe – Hologram
  5. Eichenbaum – Transcender (EMPHI Remix)
  6. Mind Echoes – Unsafe Numbers (Tonaco & Tomas Garcia Remix)
  7. Michael A – Light Breaker
  8. Moshic – Straight To Heaven
  9. Yohai Mor – Keep It Dark (Dowden Reformat)
  10. Facundo Sval, Dion Paola (AUS) – Betelgeuse (Sabrina Rivas, Soulmade (AR) Remix)
  11. Rama (AR) – Sep Of ’98
  12. Z2 – I Want You (Volen Sentir Remix)