Prvi koncerti održani od sredine listopada u Belgiji, Irskoj i Litvi pokazali su da ova davno nestala rave skupina i dalje ima mnoštvo sljedbenika.
Rave hitovi poput “Better Off Alone”, “Back In My Life” ili “Will I Ever” su proslavili Alice Deejay krajem 90-tih. Grupu je predvodila sjajna Judith Pronk, a njihov prvi i jedini album "Who Needs Guitars Anyway?" od 2002. dobio je zlatnu nakladu u Velikoj Britaniji. Prvi singl s albuma "Better Off Alone" osvojio je brojne chartove na europskim top listama, kao i kasnije objavljene pjesme. Od studenog 2002. pa nadalje doslovno su nestali sa produkcijom i nastupima, čak se pričalo da se grupa razišla.
Ovaj povratak eurodance-pop grupe koji je oduševio europsku scenu ne veseli samo njihove obožavatelje, već i kolege iz branše. Na primjer, Vengaboysi su komentirali jednu objavu Alice DeeJay na Instagramu, na kojoj se mogu vidjeti na pozornici u Belgiji, riječima: "Volimo Vas, dobrodošli natrag."
Pjevačica Judith Pronk objašnjava: “Kada se osvrnem na svoj život kao Alice Deejay, shvaćam da je to zaista bila situacija jedan naprema miljun u životu. Bila sam izuzetno mlada i život je bio poput filma".
"Tako je dobar osjećaj vratiti se! Hvala za svu ljubav na "I Love the 90s partyju", bilo nam je zabavno!", izjavila je Judith nakon prvog koncerta u Belgiji sredinom listopada.
Legendarni Warehouse je vjerojatno klub koji je definirao žanr – house glazbu. Miks nije savršene kavalitete. Datum nije precizan, kazeta je iz 1981. Zasluge idu Gridfaceu za isporuku popisa pjesama i Deephousemix za isporuku kazete. Hvala što ste podijelili ovu sjajnu glazbu sa svijetom ističe autor koji je objavio miks.
Tracklist:
Skatt Bros.: Walk The Night
Giorgio Moroder: I Wanna Rock You
Debbie Jacobs: Don’t You Want My Love
Modern Romance: Salsa Rappsody
Plunky and Oneness of Juju: Always Have to Say Good-Bye
U stalnoj potrazi za svježim zvukovima i bez striktnih žanrovskih ograničenja kao DJ, pa se stoga u njegovim setovima može čuti prilično širok spektar glazbe – uglavnom u rasponu između house, electro i techno pravaca.
Zove se Detour Discotheque i to je klub koji se nalazi u ribarskom selu Þingeyri, u zapadnim fjordovima prekrasnog nordijskog otoka.
Za one koji su već umorni od posjećivanja uobičajenih gradskih diskoteka ili putovanja stotinama kilometara da bi došli do susjednih regija, evo jedne od onih zabava definiranih kao 'na rubu svijeta' koja vraća naše Google karte u igru, otkrivanjem ljepota Islanda .
Ovdje je osmišljen pop-up disco, svojevrsni privremeni klub, po stilu njujorških klubova s kraja 1970-ih. Kapacitet će biti ograničen na samo 160 ljudi, tako da će vam omogućiti da doživite vrlo intimno iskustvo s prekrasnim pogledom na led i polarnu svjetlost.
Posjetitelje čeka divovska disco kugla
Glavni prostor u kojem će se staza nalaziti bit će ukrašen divovskom rotirajućom disco kuglom. Partiji će se održati tijekom dvije večeri iduće godine (petak 29. i subotu 30. travnja 2022.) Domaći DJ-evi bit će protagonisti u petak puštajući classic disco, funk i soul, s kombinacijom leftfield zvukova. U subotu za pult dolazi DJ Rahaan iz Chicaga; Norsicaa iz Londona i islandski elektronički čarobnjak Hermigervill.
Cijena ulaznica je 2.700 islandskih kruna, manje od 18 eura
Dio prihoda bit će doniran Þingeyri Félagsheimili (domu lokalne zajednice) i The Iceland Wetland Fund, projektu koji proučava klimatske promjene i radi na sprječavanju emisije CO2.
Lonely Planet je nedavno proglasio Westfjords regijom broj jedan koju treba posjetiti 2022. godine, koji je istaknuo njegovu netaknutu prirodnu ljepotu, snažnu zajednicu i pozitivan pristup održivosti.
U samom centru Zagreba, u podrumu u sklopu hotela Sheraton krije se Sugar club koji će svojim ambijentom, lightom i soundom posjetiteljima nakon dugo vremena vratiti osjećaj prave klupske scene.
Kao i na prethodnim eventima, dobar lineup je zagarantiran
Headliner eventa je Goran Paradjina poznatiji svima kao Reblok. Rođen u Splitu, ali s dugogodišnjom adresom u Novom Sadu, Reblok je jedan od najtalentiranijih DJ-eva/ producenata na području Balkana u žanrovima od tech-housea do electro housea, žanrova koji su obilježili svaki Panic Room Croatia party do sad. Može se pohvaliti svjetskim turnejama i nastupima u Meksiku, Kolumbiji, Francuskoj i Engleskoj, a njegove trake su objavljene na Spinninu, Hot Creationsu, Soli, Elrowu i mnogim drugim.
Njegov talent prepoznat je od mnogih stranih imena elektroničke glazbe poput Jamie Jonesa, Davida Guette i Fishera. Njegovim dolaskom u Zagreb, moći ćete čuti njegove hitove Toxicity, I Want To Go To The Club, Revival koji je nastao u suradnji s Dombreskyem i Noizuem.
Ne brinite lineupu nije kraj, još su dva izvođača koja će posjetitelje rasplesati kroz večer. Uz headlinera nastupaju Aldo Morro, poznati DJ koji se može pohvaliti s nastupima na Ultra Music Festivalu, Hideoutu, Sonusu te je dijelio pozornicu s imenima poput Calvin Harris, Faithless, Skrillex, Solomuna, te mladi zagrebački DJ i jedan od organizatora samog eventa Luka Kosty.
Početak eventa je u 18 sati te traje do ponoći
S obzirom na epidemiološku situaciju organizatori su se pobrinuli za održavanje eventa prema svim preporukama HZJZ-a i Stožera pa je ulaz moguć uz valjanu digitalnu potvrdu. Za one bez potvrde, testiranje će biti dostupno na ulazu.
Svi ljubitelji elektronike napokon će skupa vikendom hodočastiti te ispovjediti svoje grijehe suvremenog društva. Riječka publika, pripremite se za nove doze elektroničke poslastice! Crkvu je ponovno pokrenuo Benjamin Mrakovčić, organizator festivala BeatPoint. U sklopu otvorenja, popričali smo s Benjaminom koji nam je otkrio detalje oko budućnosti kluba i same organizacije.
1.) Koliko dugo si u elektroničkoj sceni i koji su tvoji počeci organizacije?
U elektroničkoj sceni sam od 2016. godine kada smo osnovali udrugu mladih Fenix u Puntu na otoku Krku. Već prvi event je zapravo bila elektronika, organizirali smo jedan Boat Party koji je išao do obližnjeg otočića Plavnika uz sudjelovanje nekoliko naših lokalnih DJ-a. Preko udruge sam organizirao veliki broj koncerata, turnira, kvizova i sl. ali prvi veći elektronički događaj je bio Beatpoint koji smo pokrenuli u sezoni 2017.
2.) Jedan si od organizatora festivala BeatPoint, koliko si zadovoljan ovogodišnjom organizacijom u pandemijskim okolnostima?
Bilo ga je jako teško organizirati, toliko da sam se pokajao što smo uopće ulazili u to ove godine. 2020. smo preskočili zbog pandemije i prebacili sve na 2021. I bilo nam ga je žao opet odgoditi. Tada su svakih tjedan do dva donosili nove mjere pa smo tako u tjednu prije festivala imali mjere po kojima nije bio potreban covid pass za ovakve evente već samo mjerenje temperature i popis ljudi na ulazu. U ponedjeljak u tjednu festivala su to promijenili i uveli covid potvrde, pa smo organizirali testiranje na ulazu, a u srijedu su opet povukli te mjere, pa smo otkazali testiranje, da bi opet u petak popodne, dva sata prije festivala dobio poziv da su ipak potrebne covid potvrde. Naravno, tada više nije bilo moguće organizirati testiranje na ulazu i morali smo ljude busevima slati u 20 km udaljeni Omišalj, što je, naravno, izazivalo veliko nezadovoljstvo posjetitelja i zato mi je žao što smo uopće ulazili u to ove godine. Ali s druge strane, festival je prošao odlično, prvi dan je malo pokvarila kiša, drugi dan je bilo oko 2000 ljudi, a vjerujem da bi ih bilo i puno više da nije bilo svih tih problema sa mjerama.
3.) Smatraš li da je klub Crkva preko potrebna u Rijeci za normalno funkcioniranje alternativne/nezavisne scene?
Da, u Rijeci nema mnogo klubova orijentiranih na tu scenu, općenito nema mnogo klubova u gradu, a Crkva je jedan od predvodnika ove scene u Hrvatskoj, pa čak i u regiji.
4.) Kakve programe i sadržaje možemo očekivati u budućnosti Crkve?
Program je već većinom popunjen za ovu sezonu, evente će organizirati mnoge organizacije (Energetica, Balance, Exodus, Work The Floor, Artnote, Outside Connection, Loud Silenca, Press Play i mnogi drugi). Uglavnom se sve vrti oko elektronike, ali naći će se mjesta i za Hip Hop, Rap, Trap koncerte barem jednom mjesečno. Probat ćemo ubaciti i rock i druge žanrove. Evo već 11. prosinca nam u goste dolaze Stoka i Tramm 11. Kada malo popuste mjere možda ubacimo i stand up comedy četvrtkom i evente utorkom kada je studentski dan u Rijeci.
5.) Po tvom organizatorskom mišljenju, što od sadržaja nedostaje u Rijeci?
Pa trenutno svega jer se ne smije normalno raditi, ali inače sve ovo gore navedeno. Iako je Rijeka poznata kao grad rocka i alternative iz većine riječkih klubova i kafića trešte narodnjaci.
6.) Na koje načine smatraš privući određenu ciljanu publiku za određene programe u klubu?
Crkva kao klub ima svoj event jednom do dva puta mjesečno. Tu mislim privući ljude kvalitetnim programom i jakim međunarodnim i regionalnim imenima. Svi drugi eventi se rade u suradnji s drugim organizacijama od kojih svaka ima neku svoju publiku. Sve to će pridonjeti raznolikosti programa i, nadam se, proširiti krug posjetitelja.
7.) Smatraš da će ti dosadašnje iskustvo u organizaciji mnogo pomoći u budućem radu?
Vjerujem da će mi iskustvo stečeno u vođenju udruge Fenix i Beatpointa pomoći kod bookinga i organizacije, kao i iskustvo stečeno u vođenju Beach Bara Amerigo u Puntu na Krku.
8.) Koliko ti se kao organizatoru u pandemiji COVID-19 promijenila percepcija na samu elektroničku scenu i industriju? Gdje je spas?
Ne znam ni sam što bih rekao, treba se prilagoditi. Nekada se izlazilo u 23h i partijalo do jutra, sada radimo od 18h do 00h i za sada je dobro. Prošla dva vikenda je klub bio pun, ljudima je dosta svih ovih mjera i željni su zabave, pa potražimo spas u Crkvi!
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.