Na otvaranju su vrtili Petar Dundov, Felver, Jogarde, Ilija Rudman i Antonio Zuza, a ulaznice za otvaranje su bile rasprodane već nekoliko dana prije.
Kako nam je poznato u klubu će osim DJ gostovanja biti mjesta i za ljubitelje vina, umjetnosti i gastronomije. Pogledajte predivnu atmosferu čarobnog plesnog podija sa party-ja otvorenja.
Dio je predavačkog tima EduSplash iz Pule gdje steko iskustvo predavanja i edukacije iz podrućja audio inžinjeringa. Višegodišnji suradnik na realzaciji eventa za Pozitivan ritam.
Foto KR100
Član je više bendova i raznh projekata iz regije
Suosnivač je nezavisne digitalne etikete Amplifyah Music, te posjeduje istoimeni kučni studio specijaliziran za dub reggae produciju i analogni dub mix. Program ove radionice je preslika Robertovog stečenog znaja. Kroz ovu radionicu ima cilj približiti struku zainteresiranim skupinama i budućim nadolazećim naraštajima tehničara, ton majstora, producenata, Dj-a, voditelja tehnike…
Foto KR100
Edukacija je potpuno besplatna, a pravila igre su sljedeća:
Predavanje jednom u tjednu u trajanju 3 sata, ponedjeljkom od 17 do 20. Broj polaznika maksimalno 10! Prijave na [email protected].
Uvjet je, da polaznici koji se prijave moraju imati nešto osobnog alata koji će biti potreban za praktični dio radionice: Obavezno – lemilica i tinol, skalpel, mali kržni i ravni odvijač, sjekača lješta i radne rukavice.
Neobavezno – Strujni mjerni instrumen "multimetar" za mjerenje napona, struje i otpora.
Raspored predavanja:
TRAVANJ
Uvod u struku, kratko predstavljanje nadolazečih predavanja Teorija zvuka Fizika zvuka Osnove akustike prostora Osnove elektrotehnike te njena primjena u struci Osnove mjerenja u elektrotehnici Osnove jakih struja te njena primjena u struci Montaža visokonaponskih strujnih priključaka
– – – – – – – – –
SVIBANJ
Učenje tehnike lemljenja (svaki polaznik mora donijeti svoju lemilicu i alat) Audio kablovi Audio prikljućci Ozvučenje zvučnici i zvučne kutije Mikrofoni Put signala "Signal Flow"
– – – – – – – – –
LIPANJ
Miksete i mikseri Pojačala i procesori Binska audio oprema Vrste audio zapisa i kratka povijest audio medija Mjerenje i analiza audio signala Montaža audio opreme za DJ event u klubu Dva Osam Montaža audio opreme za nastup manjeg benda u klubu Dva Osam Višekanalno snimanje
– – – – – – – – –
LISTOPAD
Uvod u analognu obradu audio zapisa Oprema za obradu audio zapisa Uvod u digitalnu obradu audio zapisa Programi za obradu audio zapisa Upoznavanje sa programom za obradu i editiranje audio zapisa Virtualni instrumenti i procesori Pripremanje višekanalnih audio zapisa za finalni mix Analogno miksanje audio zapisa Digitalno miksanje audio zapisa
– – – – – – – – –
STUDENI
Vrste tonskih studija i njihova upotreba Edukacija o tretmanu prostora za kućni studio Mjerenje pozicija studijskih zvučnika po prostoru Edukacija o akustičnom tretmanu prostora Izrada dva absorbera za zvuk Izrada dva difuzora za zvuk
– – – – – – – – –
PROSINAC
Uvod u izradu audio infrastrukture za glazbene događaje na otvorenom Izrada plana za realizaciju glazbenog događaja na otvorenom Vrste pozornica i aluminijumskih konstrukcija Načini postavljanja razglasa za glazbene događaje na otvorenom Izrada plana potrošnje snaga i pravilna distribucija potrošnje elektricne energije za tehničku opremu Upoznavanje sa potrebnim elektricnim uređajima i elektricnim instalacijama za upotrebu na otvorenom. Pripreme za glazbeni događaj na otvorenom
Kao dio Cercleove nove serije Cercle Stories, londonski dvojac udružio se s vizionarskim umjetnikom Michaelom Murphyjem i Samsungom kako bi izveli svoj novi progressive house singl.
Kroz hrvatsku i regionalnu glazbenu scenu proživio i doživio je sve. Začetnik najstarijeg HR dub/reggae sounda – Bass Culture; jedan od osnivača Radia 808; organizator nagrađivanog Magic Box online koncerta; organizator glazbenih programa u Studentskom Centru, Zagreb Winter Reggae Festivala (ZWRF) i niza klupskih i dvoranskih koncerata hrvatskih alter i pop rock sastava.
Stoga, Ilko ima široku lepezu glazbenog znanja i žanrovskog dosega raznog zvukovlja koji konstantno plovi među svima nama. Više zanimljivih informacija o glazbenoj sceni i njegovom djelovanju doznajte u nastavku intervjua.
1.) Koji su početci tvog ulaska u svijet glazbe? Kako se u tvoje vrijeme dolazilo do glazbe koja nije bila toliko mainstream te koju nisi mogao čuti na radiju ili kod prijatelja?
U početku su najviše pomogli stariji frendovi koji su imali puno ploča i daleko širu selekciju od one iz izloga Jugotona. Otkrivanje 70's kraut scene s bendovima kao što su Can, Faust i Neu bilo je možda najdragocjenije iskustvo u formativnim godinama, presudno za spoznaju da najuzbudljivija glazba nije na chartovima.
2.) Koji od glazbenih žanrova su najviše utjecali na tvoj rad i buduće kreacije u glazbenom svijetu?
Pripadam generaciji koja je odrasla s izrazito anglocentričnom slikom glazbenog svijeta, što je najprije donijelo utjecaje psihodelije, post punka i indie rocka. Poslije su se tome pridodali reggae, elektronika i cijeli spektar afričke glazbe.
3.) Pošto si prvi počeo proučavati i pisati o Reggae glazbi, kakvi su bili prvi utisci Reggaea na tvoje kolege novinare?
Možda sam bio drugi na tom polju, nikako prvi. U Poletu je 1980-ih pisao Mišo Ćurčija, veliki znalac old school reggaea. Rock kritičari su tada znali napraviti osvrt na Marleya ili Tosha, rijetko nešto više od toga. U međuvremenu je reggae doživio puno veću globalnu ekspanziju kroz nu roots, dancehall, digital, UK dub i ragga jungle , što je sve skupa bilo neuhvatljivo ili teško razumljivo za većinu rock kritike.
4.) Što ti trenutno više preferiraš u dub/reggae sceni i elektronskoj sceni općenito, Old school vibe ili nove digitalne/hibridne kreacije? Ili je zlatna sredina najbolja?
U dub reggaeu uvijek preferiram živi bubanj i bas, makar je elektronika danas dovoljno moćna da može preuzeti ulogu ritam sekcije bez ikakvih gubitaka. Temeljni koncept dub produkcije je istraživanje i eksperiment, pa su futuristi svakako zanimljiviji od nostalgičara.
5.) Tvoj najdraži inozemni dub/reggae festival i zašto?
Njemački Summer Jam, najveća i najznačajnija smotra reggae glazbe na kontinentu. Od 1995. tamo sam u desetak godina vidio i čuo gotovo sve koji su ostavili dublji trag na sceni. Imalo je smisla svakog ljeta potegnuti do Kolna sve dok kod nas nije došao Outlook koji je unutar šireg okvira bass glazbe perfektno pokrivao dub reggae.
6.) Koji je tvoj stav prema novim kontroverzama i „Cancel culture“ formama oko novog albuma TRAM 11 i Menarta?
Popularna muzika je ogledalo društva. A Tram 11 je popularan bend, pogotovo u Zagrebu. Sve što je kontroverzno na njegovom albumu mogli ste prije čuti u školi, crkvi, politici, medijima, na ulici ili utakmici. Ako nema nikakvih sankcija za ZDS, neizbježna posljedica je Pšk. Odluka o povlačenju albuma naškodila je jedino Menartu, dok je Tram 11 zasad dobio enorman dodatni publicitet. Međutim, vrlo brzo će se suočiti s otkazivanjem koncerata što će mu itekako zakomplicirati nastavak karijere.
Foto Bass Culture
7.) U ovim podosta neizvjesnim pandemijskim vremenima uistinu je teško nastupiti kao DJ, a kamoli kao cijeli band. Imaš li možda koje zamisli kako bi svi skupa mogli ponovno i nesmetano uživati u glazbi uživo ili je corona situacija gamechanger?
Corona kriza jest gamechanger zato što jako dugo traje. Kad napokon izađemo iz ovog nereda proći će još neko vrijeme do potpune normalizacije odlaska na koncert ili party ili festival. U tom trenutku na sceni će se već pojaviti totalno nova mlada ekipa koja će aktivnije tražiti poveznicu s nekim novim akterima i novim trendovima nego povratak na staro jer ono što je sviralo u klubu ili na festivalu prije pandemije uopće neće imati zapisano u kolektivnoj memoriji.
8.) Kakva god globalna situacija bila, Hrvatska već neko vrijeme ima podosta kvalitetnih underground glazbenih autora. Jesi li i ti zadovoljan napretkom?
U domaćem undergroundu ima jako puno kreativnog potencijala uspješno prenesenog na hrpetinu novih izdanja. Međutim, promocija i distribucija kod nas ide znatno slabije pa je realnije očekivati da će najistaknutiji underground autori napraviti solidnu internacionalnu karijeru nego veliki rezultat na domaćem terenu.
9.) Kao dugovječni član medijskog carstva, koji je tvoj stav s trenutnim medijskim svijetom? Tradicionalni vs. novi mediji, digitalizacija, medijska manipulacija? Kamo sve vodi?
Tradicionalni mediji su naglo potonuli kad je svijet preskočio iz Gutenbergove u Zuckerbergovu galaksiju. Novi interaktivni mediji su neusporedivo brži, samo se u toj brzini događa opasnadevalvacija pisane riječi. To ne može dobro završiti!
Čak i 30 godina kasnije, clubberi i rejveri još uvijek pamte klub iz Middlesbrougha. Nedavno je otvorena strogo čuvana foto arhiva sa prvih rejvova iz ovog britanskog kluba.
Na početku su uglavnom svirali europski i američki bendovi, ali bendovi iz UK-a kao što su 808 State, Seal i Adamski, i T-Coy brzo su postali redoviti.
Često su se na stotine ljudi okupile na plesnom podiju koji je bio namijenjen samo za oko 250 ljudi. Klub je ostao u svom izvornom domu pet godina prije nego što se proširio i preselio u Arenu.
Donosimo vam najbolje trenutke ovog neodoljivog audiovizualnog spektakla. Punih 20 godina projekt LADO Electro spaja tradicijske glazbene izričaje s elektroničkom glazbom.
Projekt LADO Electro pokrenuli su 2002. godine Ansambl LADO i dvojac HR Electro – Hrvoje Crnić Boxer i Ladov solist Boris Harfman, a već godinu dana kasnije objavljen je prvi album koji se odmah našao u vrhu najboljih hrvatskih albuma objavljenih te godine. Obilježavanje 20. obljetnice započelo je početkom ožujka na svjetskoj izložbi u Dubaiu gdje je Ansambl LADO održao nekoliko nastupa predstavljajući hrvatsku kulturu.
Glazba s albuma 2.0 Memorabilium inspirirala je umjetnike različitih pravaca koji su je koristili u filmovima, predstavama, reklamama i na modnim revijama. Koreografije koje su postavljene na neke od pjesama s albuma prvijenca izvođene su u raznim prigodama poput dodjele diskografske nagrade Porin i otvorenja Svjetskog prvenstva u rukometu. Polufinalnu večer Dore 2010. otvorila je koreografija u sklopu projekta LADO Electro pod nazivom Kontrada.
Samo u 2020. godini obilježenoj brojnim otkazivanjima koncerata uslijed pandemije koronavirusa, LADO Electro zabilježio je nekoliko zapaženih nastupa, poput onoga u sklopu programa Rijeka 2020, tvrđavi Barone u Šibeniku te otvaranja Ljeta u MSU za koji su organizatori rekli kako je to bio jedan od najsnažnijih i umjetnički najuvjerljivijih nastupa na svih sedam Ljeta u MSU.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.