Rock&OFF nagrada ponovno će se dodijeliti u deset kategorija, a žiri u sastavu novinara koji prate domaću glazbenu scenu odlučit će tko će odmjeriti snage u kategorijama Album godine, Pjesma godine, Veliki prasak godine, Koncertni izvođač godine, Rock&Off izvođač godine, Pop&Off izvođač godine, Rap&Off izvođač godine, Jazz&Off izvođač godine, Electro&Off izvođač godine te će se ponovno dodijeliti i Iskonova nagrada publike.
Uskoro će biti objavljeno još noviteta koje su organizatori pripremili, a uz nekoliko projekata koji su proizašli iz ove nagrade (Skener, Radio, Mala škola Rock&Offa), ove godine su nagrađeni i nominirani izvođači iz kategorije Veliki prasak bili i dio prve Rock&OFF turneje. J.R. August, Je Veux, Aklea Neon, BluVinil, Ogenj i The SIIDS nastupili su u sedam hrvatskih gradova u kojima publika nema često priliku poslušati mlade i kvalitetne bendove, kao što je to slučaj u većim gradovima u Hrvatskoj.
Pokretač nagrade je Hrvatsko društvo skladatelja, organizator Unison – Hrvatski glazbeni savez, koproducent Tvornica kulture, a glavni sponzor Rock&OFF-a je Iskon.
Album “Sangre y Vinagre” je definitivno bez granica i žanrovskog stila koji bi se mogao lako okarakterizirati kao kombinacija elektro, hiphouse, house, rave, techno i breakbeat zvuka. 12 trackova i jedan edit renomiranog producenta Marka Nastića, koji su u rasponu od 122 bpm do 136 bpm, čine ovo djelo srž rave kulture koja se događa posljednjih 30 godina.
Artwork by Nenad Johnny Rackovic / Design by @vladastevanovic
Sound je “prljav” kao i ime artista i budući da producent dolazi iz hip-hop voda, obratite pažnju na pristup produkciji glazbe, “prljavo” semplovanje, tvrdi cutovi, primjese latino i afro-američkog zvuka u tuneovima. Ono što je i možda najinteresantnije je da su neki trackovi producirani prije čak 10-11 godina tako da taj up to date status albuma ne potječe iz praćenja trendova. Savršen tajming da izdanje vidi svjetlost dana je ova 2021 godina.
Prava poslastica za Tit Zero Recordings etiketu i ekipu koja radi za label je otkriće artista i činjenica da je u pitanju anonimus koji stvarno zna svoje beatove začiniti u stilu izdavačke kuće koja je potpisnik.
Tit Zero Recordings label je Dejana Milićevića, jednog od najcjenjenijih producenata na našim prostorima, koji okuplja iskusna producentska imena, ali i mlade nade elektroničke glazbe i pomaže u afirmiranju tih imena na regionalnoj ali i europskoj sceni. Dodatni miks i mastering albuma “Sangre y Vinagre” odradio je Tit Zero Studios Belgrade.
Sporazum između njemačkih socijaldemokrata, slobodnih demokrata i zelenih uključuje odredbe za dekriminalizaciju konzumacije marihuane. Izvješća govore da će vlada uspostaviti sustav "kontrolirane distribucije kanabisa odraslima" za rekreacijsku potrošnju putem licenciranih trgovina.
Seth McConnell, Special to The Denver Post
"Koalicija želi nametnuti strogu kontrolu proizvoda kako bi osigurala njegovu kvalitetu i 'zaštitu maloljetnika'", stoji u sporazumu. Plan 'vladajuće koalicije' za legalizaciju rekreacijske konoplje prošlog je tjedna procurio njemačkim medijima iz izvora u sve tri stranke. Medicinska marihuana legalna je u EU od 2017.
Vruća tjelesa prisutne publike u švicarskom klubu nisu ni trenutka mogla predahnuti tijekom jednosatne techno lekcije Osječanke. Najbolji način na koji se Hrvatska mogla predstaviti u inozemstvu definitivno je kroz glazbu i ples.
"Bilo je super, posebno zato što je ovo održano u sklopu partya u Zürichu pa sam zaboravila na kamere. Prezadovoljna sam energijom na samom partiju, a i snimkom. Jednom riječju: užitak!", izjavila nam je Sunčica nakon nastupa.
Marshmello, Illenium, Black Coffee, Major Lazer i čikaški house duo Ten City prvi su nominirani za Grammyja i međusobno se natječu za najbolji plesni/elektronički album – kategorija koja također uključuje Sylvana Essoa, nominiranog za 2017. u ovoj kategoriji.
Kategorija najboljeg plesnog/elektroničkog izdanja na sličan je način popunjena poznatim imenima, uključujući Rüfüs Du Sol, Caribou, James Blake, Tiësto, Bonobo, Afrojack i David Guetta, od kojih su svi ili prethodno već nominirani ili prethodni dobitnici Grammyja. Ove kategorije uključivale su jednu veliku zamjerku, pri čemu je Porter Robinson bio potpuno isključen iz nominacija. Nakon što je prošlog travnja izdao svoj dugo očekivani i vrlo proslavljeni LP Nurture, Robinson se smatrao predvodnikom u dvije glavne plesne/elektroničke kategorije.
Tri žene nominirane u tri plesne/elektroničke kategorije i dalje pokazuju veliki problem na Grammyu, a to je spolna nejednakost. Nominirane su Amelia Meath iz Sylvana Essoa, producentica Griff i producentica Tracy Young, koja je 2020. postala prva umjetnica koja je osvojila Grammy za najbolju remiks snimku za svoju montažu Madonnine pjesme “I Rise. ”
Best Dance/Electronic Recording
“Hero,” Afrojack & David Guetta “Loom,” Ólafur Arnalds Featuring Bonobo “Before,” James Blake “Heartbreak,”Bonobo & Totally Enormous Extinct Dinosaurs “You Can Do It,” Caribou “Alive,” Rüfüs Du Sol “The Business,” Tiësto
Best Dance/Electronic Music Album
Subconsciously, Black Coffee Fallen Embers, Illenium Music Is The Weapon (Reloaded), Major Lazer Shockwave, Marshmello Free Love, Sylvan Esso Judgement, Ten City
Best Remixed Recording
“Back To Life” (Booker T Kings of Soul Satta Dub) Booker T, remixer (Soul II Soul)
“Born For Greatness” (Cymek Remix) Spencer Bastin, remixer (Papa Roach) Track from: Greatest Hits Vol.2 The Better Noise Years
“Constant Craving” (Fashionably Late Remix) Tracy Young, remixer (K.D. Lang)
Aktivno se bavi DJ-ingom preko 30 godina te je doživio različite pomake u elektroničkoj glazbi. Osvojio je Ambasador nagradu za najbolji livestream godine te time pokazao i dokazao svoj elektronički kvalitetni rast i ozbiljan pristup clubbing sceni u kojoj je aktivan generacijama. Popričali smo s Ivanom Krnjićem i doznali detalje oko njegovog glazbenog svjetonazora.
1.) Pošto si preko tri desetljeća aktivni DJ, kako je započeo tvoj DJ/clubbing život?
Ljubav prema glazbi na mene je prenijela moja majka još 70-ih godina prošlog stoljeća. Početkom osamdesetih pojavila se glazba elektroničkih zvukova koja me na prvu osvojila. Počeo sam marljivo kolekcionirati ploče i kazete, a tako mi se 1983. godine ukazala i prva prilika za DJ-anjem u jednoj maloj gimnastičkoj dvorani moje osnovne škole na jednoj čagi krajem školske godine 1982/1983. Od tada nisam stao!
2.) Osjetio si različite tranzicije u elektroničkoj glazbi pošto si dugi niz godina u clubbing svijetu. Koja je razlika između nekadašnjeg i današnjeg partijanja?
Razlika je što nekada nije bilo puno DJ-eva. Do pojave interneta, mp3 formata, pržilica i crnog downloada bilo nas je uistinu malo. Uz ondašnju opremu trebalo je puno novaca, vještine, znanja i ljubavi za taj posao. Danas u tom poslu najćešće nema ni vještine, ni ljubavi, ni znanja … ali nas ima više nego zaposlenih u Hrvatskoj. Rezultat svega toga vidimo u stanju današnje scene.
3.) Koji je tvoj osobni stav prema sjevernoj hrvatskoj elektroničkoj sceni?
Osobno se time ne zamaram jer sam non stop angažiran oko svojih nastupa i uglavnom znam ono na što slučajno naletim na društvenim mrežama. Bojim se da je scena ugušena lošim promotorima i ljudima koji su ljubav prema glazbi i clubbingu pretvorili u nešto sasvim drugo pa smo tu gdje smo. Mediji, radio postaje i društvene mreže su zagušene trash i jeftinom glazbom i scenom koja je preplavila ove prostore. Ta kampanja traje već 25 godina i uspjeli su. Tako današnja djeca i mladi naraštaji ne znaju za ništa drugo osim onoga što im se servira u ovom našem balkanskom bazenu.
4.) Dobio si nagradu Ambasador za Livestream godine. Koja je priča i ideja oko kreiranja streama na predivnom Kalniku?
Sve je počelo svima poznatom pričom – lockdown-om u ožujku prošle godine. Šok, zatvaranje ljudi u svoje domove, zabrana izlazaka, kontakata uživo, zatvaranje klubova, kafića… svega. Tada mi je sinula ideja o emitiranju glazbe putem društvenih mreža iz mog kućnog studija. Sve je u početku bilo namjenjeno mojim prijateljima i poznanicima koji su dolazili na moje nastupe diljem zemlje. Onda se odjednom to strašno proširilo u susjedne zemlje pa diljem svijeta. Nastala su mnoga nova prijateljstva, poznanstva ali i neke ljubavi nakon lockdowna. Fantastična, topla ljudska priča o prijateljstvu, ljubavi i glazbi. To je trajalo 54 dana zaredom jer sam obećao da ću svaki dan puštati glazbu s gramofonima i pločama sve dok nas ponovo ne puste na slobodu. Tako je i bilo, a zadnja moja priča iz serijala „My Vinyl Stories From Quarantine“ išla je s obližnje planine Kalnik. Video za sve koji su sa mnom proveli skoro dva mjeseca zatvoreni u svoje domove, ali uz prekrasno druženje nominirano je za nagradu Ambasador koju sam 19. ožujka ove godine u Opatiji i osvojio.
5.) Puštao si na ovogodišnjem „Šoderica Open Airu“, kakvi su dojmovi?
Uh, to je bila noć za pamćenje. Nakon dugo vremena noćna svirka do jutra uz vrhunsko koncertno ozvučenje. Napokon prava snaga, pravi feeling na koji smo pomalo i zaboravili i kolege DJ-evi i publika i ja. Olakšanje, oduševljenje, prepuna plaža, puno poznatih lica, puno novih, mladih lica … savršeno ! Svima je to strašno falilo i trebalo.
6.) Koji je tvoj osobni stav prema funkcioniranju elektroničke scene u doba pandemije?
Nažalost palo je drastično sve. Oštre mjere, zabrane okupljanja naročito u zatvorenim prostorima bacile su na koljena sve koji imaju veze s glazbom pa tako i one koji su u elektroničkoj glazbi. I većina onih koji se nesmetano bave stvaranjem glazbe u zatvorenim studijima, prestala je s radom. Nekima je to u ovim vremenima neisplativo, neki čekaju bolja vremena da pravovremeno plasiraju materijale na tržište, a za neke vjerujem da im je stvaralački elan i kreativnost pala na niski nivo zbog svega što nas je snašlo u zadnje skoro dvije godine.
7.) Postoji li uopće scena tijekom pandemije i na koje načine može preživjeti u ovo neizvjesno doba?
Gotovo da i ne postoji. DJ-evi na prste broje svoje angažmane i nastupe. Čak i one malobrojne koje su uspjeli dogovoriti, mjere su ugasile zatvaranjima. Nešto se više radilo tijekom ljetnih mjeseci na otvorenim prostorima ali uz ograničenje radnog vremena. To je bilo tek toliko da se ne zaboravimo. Ni sjena onih starih vremena. Teška vremena za sve.
8.) U čemu nalaziš najviše inspiracije i motivacije za daljnjim radom?
Bit ću malo grub. Nažalost za razliku od mnogih kolega ja sam doista zaljubljen u glazbu od sedamdesetih do danas ali i u svoj posao. Nikad taj posao nisam gledao nikako drugačije osim kroz ljubav prema glazbi. Sav ovaj današnji cirkus me nikada nije interesirao ni impresionirao. Ljudima su prodali vatromet, a glazba je postala manje važna u svemu. Za mene je to jezivo pa se ni ne bojim za inspiraciju ni za motivaciju jer nova glazba izlazi svakog dana i kao i prije 38 godina diže me jednako.
9.) Najdraži elektronički žanrovi koji najčešće dolaze na tvoje set liste?
Ja sam dijete disca, a sve što se kasnije oslanjalo na taj vječiti žanr ostalo mi je u srcu. House je nastavak disco glazbe i u sebi ima sve što volim u njoj i na čemu se temelji, a to su velika energija i ljubav.
10.) Za kraj, kao veteran koji je doživio mnoge elektroničke pomake, odlazi li elektronička glazba u pozitivnom ili negativnom smjeru postojanja?
Nadam se u pozitivnom. Ne vidim razlog za nestajanjem. To se sigurno neće dogoditi jer i svemu ovome doći će kraj i vjerujem da će mladi lavovi preuzeti od nas starijih kormilo i krenuti u pravom smjeru. U smjeru ljubavi prema glazbi, poštovanju prema publici, ali prema svojim kolegama.
Set DJ Krnya za Jezgru na Radio Splitu emitira se 10. prosinca u 23h, a potom će biti objavljen u podcastu KS. Uz Ivana možete zaplesati na flooru u petak 17. prosinca (Boogaloo) od 18h "Back 2 Disco".
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.