Tema je bilamonetizacija svega online za artiste, producente, DJ-e, promotore. Kako unovčiti Live Stream, hybrid ili virtual event? Kako zainteresirati publiku da kupi ulaznicu za takav event?
Moderator: Adnan Mehmedović Medo (Fresh Island)
Gosti: Gordan Antić (Radio 808); Simon Horvat (paarti.live)
Simpozij Ambasadora održao se 19. ožujka 2021. u Centru Gervais (Opatija) uoči pete dodjele nagrade Ambasador elektroničke glazbe. Slovi kao edukativno-diskurzivni program, koji ima za cilj okupiti stručnjake iz elektroničke glazbene industrije koji raspravljaju o aktualnim problemima na sceni te kako ih rješiti.
Simpozij Ambasadora snimala je ekipaPerinić Sistemi kojima se ovim putem zahvaljujemo za pruženu podršku projektu.
Perinić Sistemi – video produkcija, snimanja, strimanja, virtualni studio, studio koji imaju veličine je 200m2, led ekrani, green screen, projektori snage po 20.000ANSI, mapiranje, virtualne konferencije. www.perinic-sistemi.hr
Program je ostvaren u suradnji s: Ministarstvo kulture i medija RH, Primorsko-goranska županija, Grad Opatija, Turistička zajednica Grada Opatija, HDS-ZAMP, Jana, Festival Opatija, Liminal, Distune, Klubskascena.hr
Program je dizajniran da okuplja ljude iz cijelog svijeta, a polaznici mogu „očekivati stjecanje novih uvida i tehnika koje će koristiti u vlastitom procesu stvaranja glazbe, isprobavanje novih ideja i dijeljenje rezultata sa zajednicom kreativaca.
Događaj se odvija od 26. lipnja u 11 sati po srednjoeuropskom vremenu, a program će sadržavati razne glazbenike, tehnologe, edukatore i umjetnike, različite formate edukacije, kao i zajedničke sesije za polaznike kako bi se upoznali s kolegama kreativcima.
Tomorrowland je objavio priopćenje u kojem dijeli prekrasne vijesti. Festival planira proučiti nove smjernice i pripremiti nekoliko scenarija prije nego što će sudionicima pružiti daljnje informacije.
Prema vladi, i prema lokalnim medijima smiju prisustvovati samo ljudi koji su se cijepili prvom dozom ili koji su imali negativne testove. Unatoč ovom velikom koraku naprijed za događaje poput Tomorrowlanda, još uvijek ima puno toga za raspraviti. Nejasno je hoće li biti ograničenja kapaciteta, ali detalji će tek doći.
"Oduševljeni smo i zahvalni čuti da je belgijska vlada pred kraj ljeta dala realnu perspektivu velikim festivalima u Belgiji. Ova perspektiva ne samo da je nada Tomorrowlandu kao organizaciji, već i više od 1500 dobavljača i njihovog osoblja.
Sljedećih dana želimo proučiti smjernice i parametre Nacionalne vlade, kako bismo mogli pravilno komunicirati o različitim scenarijima i implikacijama.
Kombinacijom cijepljenja i brzog testiranja vjerujemo da Tomorrowland možemo učiniti sigurnim mjestom kojem se toliko ljudi raduje. Uzet ćemo svaku mjeru i smjernicu vrlo ozbiljno i primijeniti sve ispravne protokole. U narednim danima objavit ćemo novosti o sljedećim koracima."
Njemački je Bundestag 7. svibnja 2021. odlučio da Savezna vlada treba prilagoditi Pravilnik o korištenju zgrada tako da klubovi i mjesta s provjerljivom kulturnom referencom više nisu definirani kao mjesta za zabavu, već kao objekti u kulturne svrhe. Ovo je važna odluka za zaštitu i daljnji razvoj klupske kulturne raznolikosti u cijeloj Njemačkoj.
Klupska scena integrirat će se u urbani razvoj
U smislu zakona o gradnji, klubovi i glazbena mjesta do danas nisu dobili nikakvo priznanje. Važnost ovih mjesta kao kulturnih otvorenih prostora, kao plodišta inovacija i njihove privlačnosti za ljude daleko izvan regije, nesporna je. U pravilniku o korištenju zgrada, međutim, klubovi su klasificirani kao zabavna mjesta, zajedno s zabavnim arkadama, kladionicama, seks kinima i javnim kućama. Iz perspektive urbanističkog planiranja, to znači da su klubovi dopušteni samo u mješovitim i jezgrenim područjima, samo iznimno u urbanim područjima, a u stambenim naseljima nisu dopušteni.
Usvojena izmjena i dopuna Pravilnika o korištenju zgrada znači da su klubovi sada izjednačeni s kazalištima, operama, muzejima i koncertnim dvoranama kao objektima u kulturne svrhe. To ima dvije posljedice koje bi u budućnosti mogle zaustaviti smrt klubova i raseljavanje klupske kulture iz užeg grada.
1. Stvaranje novih mjesta za klupsku kulturu i glazbu uživo
Pri planiranju novih područja u gradskim središtima, ali i u ruralnim područjima, klubovima se rijetko poklanja pažnja. Stoga se može primijetiti trend na klupskoj sceni da se povećava broj organizatora i kolektiva koji nemaju vlastita mjesta i koji koriste utvrđene lokacije za svoje programe. Ne nedostaje im inovativnih koncepata, već prostora i uvažavanja njihovih kulturnih postignuća. Činjenica da se u urbanističkim mjestima koja su prije bila rezervirana za takozvanu visoku kulturu danas također smatraju klupskim lokacijama, treba se nadati da će se u budućnosti mogu pojaviti novi klubovi širom Njemačke.
2. Poboljšanje uloge klubova u urbanom razvoju
Iznad svega, nedostaje transparentnost građevinskih projekata i volja za uključivanjem klubova i glazbenih prostora u procese planiranja. Zbog svoje klasifikacije kao mjesta za zabavu, ta mjesta nisu posebno vrijedna zaštite u smislu urbanog razvoja i često su morala ustupiti mjesto zgradama koje se približavaju. Pogotovo u gradskim središtima pogođeni klubovi nisu mogli pronaći odgovarajuću alternativu i gurnuti su u rubne dijelove. Čak i ako značenje planiranih promjena za mnoge etablirane klubove još nije jasno, može se reći da je utvrđeni kulturni lokalitet teže izmjestiti od mjesta za zabavu.
Pamela Schobeß, direktorica LiveKomma i povjerenstvo kluba:
„Posebno bismo željeli zahvaliti članovima Parlamentarnog foruma na njihovoj predanosti i ustrajnosti u ovom pitanju. Današnjom odlukom Bundestag šalje snažan i signal republici.Glazbeni klubovi su kulturne institucije koje oblikuju identitet okruga kao sastavni dio kulturnog i gospodarskog života. Sada zastarjeli zakon treba prilagoditi stvarnosti. To pomaže održati gradove i četvrti u životu i za život te zaštititi kulturna mjesta od raseljavanja."
Autorice će kroz fizičku i svjetlosnu instalaciju pokušati prostor oblikovati i zvukom te publiku provesti kroz doživljaj i neposredno iskustvo njihovog fizičkog bivanja u kreiranom prostoru.
Illustration by Shawna X
Zvuk stvara pokretni prostor, oblikuje drugačiju prostornu geometriju stvarajući jasnu arhitekturu, dok naše tijelo, svaki organ, tkivo, mišići i kralješci rezoniraju s određenom vibracijom koja je često narušena neuzemljenošću i neravnotežom uslijed sve buke koja nas okružuje. Korištenjem tonova i vibracijsko-akustičnom kreacijom intencija je vratiti se osobnoj vibraciji i simfoniji unutar nas samih.
Mastermind, odnosno alfa i omega grupe Chui, Toni Starešinić krenuo je s uređivanjem i vođenjem svoje prve radijske emisije.
Riječ je o novoj emisiji pod nazivom 'Chui ovu glazbu' se emitira svakoga četvrtka na 93.9, novim zagrebačkim frekvencijama Radija 808, od 19:00 do 20:00 sati. Emisija je s emitiranjem krenula prošlog četvrtka 6. svibnja, a možete je zapratiti i online putem poveznice www.radio808.com.
Toni će nas kroz novu emisiju 'Chui ovu glazbu' provesti kroz uzbudljivu glazbu koja nadilazi žanrove, dok će slušatelji ujedno imati mogućnost upoznati glazbenike istraživače koji imaju rijetku priliku doći do radijskih minuta, iako veći prostor definitivno zaslužuju.
Puštat će se glazba koja Tonija inspirira i utječe na njegovo vlastito glazbeno stvaralaštvo prvenstveno sa sastavima Chui i Mangroove, a koja je ugrađena u njegov glazbeni potpis i kod suradnji s Josipom Lisac, Edom Maajkom, Je Veux i mnogima drugima.
Toni svoje oduševljenje ne krije, pa samim time otkriva kako je došlo do ovakvog tipa suradnje: "Dugo sam imao u glavi ideju za radijsku emisiju Chui ovu glazbu, u kojoj bi predstavljao publici glazbu koju volim i koja me inspirira za stvaranje svoje glazbe, a koja se jako rijetko čuje ili je uopće nema na domaćim radijskim postajama. I ova situacija s covidom i nedostatkom koncerata, gdje smo u godinu dana uspjeli odsvirati tek jedan pravi Chui koncert, me povukla da je i do kraja realiziram. Hvala Ilku Čuliću na podršci, slušajte Chui ovu glazbu na 808 svaki četvrtak od 19:00 do 20:00, na zagrebačkih 93.9 i online."
Foto: Ivan Buvinić
Chui slušajte na digitalnim platformama Deezeru, YouTubeu i Spotifyju. Hvaljeni, posljednji album "Iz kapetanovog dnevnika" nabavite na LP-u i CD-u u Dancing Bear dućanima te putem Dancing Bearove online trgovine.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.