Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com
Skip to main content

Posjetili smo londonski super klub Drumsheds gdje nas je dočekala Charlotte de Witte

Charlotte De Witte svoju glazbenu karijeru okrunila je titulom jedne od najboljih DJ-ica na svijetu, a njen brend partyja KNTXT stekao je veliku popularnost što dokazuje i sold out event u Drumshedsu.

Piše: 

Naslovna foto

@daisydenham

Bivša londonska IKEA, prethodne subote okupila je gotovo 15 tisuća posjetitelja na tri plesna podija sa startom partyja u podne. Da nikad nije prerano za početi plesati dokazala je i činjenica da je svaki floor bio ispunjen od početka do kraja partyja, ali i ostali kutevi Drumshedsa koji obuhvaćaju prostor za chillanje te za barove.

KNTXT je za ravere pripremio 16 izvođača te vanserijsku produkciju. Glavni floor, X Room otvoren je bio već u podne u kojemu su atmosferu za headlinere zagrijali SORAYA, Theo Nasa te TRYM. Ono čime se organizacija Drumshedsa može pohvaliti je i da je gotovo svaki set krenuo u točno najavljeno vrijeme tako da je uloviti dobru poziciju na flooru tijekom headlinera bio jedan od izazova.

Nizozemski Reiner Zonneveld zapalio je party sa tvrdim technom, ali i acidom koji se prolijevao po svakom kutu soundsystema. Enrico Sangiuliano i ovim je setom dokazao zašto je jedan od najbrže rastućih imena te je poveo plesače na magično sonično putovanje. U svoj je set uključio i trake sa “Biomorpha” koji je definitivno vrhunac njegove produkcije te su bile odličan uvod za brze bpm-ove koji su nas čekali nakon njega.

“Cherry on top”, bila je Charlotte de Witte koja je s tvrdim technom i psytrance melodijama zatvorila večer, a njen vizualni dio bio je ispunjen trippy vizualima koji su dodatno pridonijeli atmosferi i screenovima koji su se protezali preko pola dvorane.

Z Room bio je intimniji dio za pripreme za ostale floorove, dok je Y Room vrvio tvrdim bassom, a kao highlight večeri izdvojila bih U.R.Trax koja je gotovo sve izula iz cipela. Iako je line up na Y Roomu pružao i veća imena kao što su Rebekah, Chris Liebing i Daria Kolosova, njoj je ipak pripala titula najboljeg seta.

Iako je većina ravera bila razočarana činjenicom zatvaranja kultnog Printworksa, organizatori su nadmašili očekivanja s prostorom Drumshedsa, kao i samom produkcijom. Partyjaneri u novom prostoru mogu bezbrižno plesati ostavljajući stvari u lockerima za koje sami imaju pristup, a poseban prostor bio je osiguran i za pušenje te za one koji ogladne. Cashless payment sustav te besplatna voda ubrzali su cijeli proces čekanja na barovima, a za one koji su trebali predah od plesanja Seating Area imala je dovoljno klupa i stolova za sve te bar za hidratiziranje.

Drumsheds je svojom organizacijom pokazao i koliko su striktni prilikom samog ulaska na party jer je gotovo svatko bio pregledan ne bi li se svima pružilo sigurno partyjanje. Torbe su dozvoljene samo u manjim dimenzijama, a ako ste mislili ponijeti žvakaće gume nalazile su se na zabranjenoj listi. Lokacija je ogromna stoga za odlazak s jednog dijela na drugi potrebno je prošetati te se dobro organizirati ako ne želimo propustiti nekog izvođača.

Drumsheds je još jednom dokazao zašto su na samom vrhu londonske scene, a s novim najavama za 2024. godinu ne sumnjamo da će brzo popuniti svoje dvorane i objaviti sold out evente.

Autorica: Roberta Becks Novosel

Turn Up The Bass: 20 godina rave scene gluhih (Deaf Rave) u novom dokumentarcu
‘Turn Up The Bass’ slavi 20 godina rave scene gluhih (Deaf Rave) i istražuje predrasude s kojima se zajednica suočava s mainstream elektroničkom scenom
‘Turn Up The Bass’ slavi 20 godina rave scene gluhih (Deaf Rave) i istražuje predrasude s kojima se zajednica suočava s mainstream elektroničkom scenom