Tino Vejić, poznatiji kao Vejo, mladi je DJ, producent i zaljubljenik u elektroničku glazbu koji svoj put gradi na entuzijazmu i neprestanoj želji za istraživanjem novih zvukova. Rođen je u Bugojnu, a glazbeno je odrastao u Zagrebu, gdje danas živi, studira i djeluje kao dio studentskog Red Bull tima.
Glazba ga prati od najranijih dana. Prve igračke bile su mu instrumenti, a već s 12 godina počeo je istraživati različite žanrove. Nakon faze rapa i rocka, elektronička glazba postala je njegov svijet. S 16 godina odlučio je uložiti u svoju prvu DJ opremu, a kako bi ju mogao priuštiti radio je ljetne poslove te je čak prodao i PlayStation.
Vejo svoj glazbeni stil opisuje kao spoj energije, emocije i eksperimenta. Najviše ga privlače melodic house, tech-house i acid techno, no stalno istražuje nove pravce. Ne ograničava se na jedan žanr, već kroz setove voli graditi priču i stvarati neočekivane trenutke na flooru, često kombinirajući različite stilove ovisno o publici i atmosferi.
“U svakom setu pokušavam pružiti neko puno iskustvo, kroz trake koje pomno biram i za koje smatram da imaju dušu. Naravno, često je to trial and error metoda da vidim što paše i što ne, ali glazba koju puštam je ponajprije glazba koju slušam i koju osjećam“, ističe nam mladi DJ sa zagrebačkom adresom.
Od 2023. godine nastupao je na brojnim događanjima i festivalima, među kojima se ističe nastup kao predizvođač za Fedde Le Granda na Opus Areni u Osijeku. Publiku je rasplesao i na lokacijama poput Zonar Rooftop, Podmornice Penetrator, Holographik.Spacea, Vidikovca Maksimir, Goldfish Beach Bara u Umagu, Wings for Life World Run eventa u Zadru te na brojnim događajima s RedBull Stribor autom.
Trenutno je rezident DJ u Holographik.Spaceu i na 7Seconds eventima, gdje ga publika redovito može čuti. Svaki nastup doživljava kao priliku da podigne atmosferu, pročita publiku i pruži iskustvo koje nadilazi samo glazbu.
“Produženi setovi, spontani žanrovski prijelazi i pažljivo birane trake – to je ono što me definira kao izvođača“, priča nam Vejo.
Uz DJ-ing, Vejo se aktivno bavi i glazbenom produkcijom, tražeći svoj prepoznatljiv zvuk. Nekoliko njegovih traka već je spremno za objavu i uskoro stižu na streaming platforme.
Za Andreu Ljekaja, 2025. godina protekla je u znaku stvaranja, istraživanja i novih poglavlja. Nakon što je početkom godine objavio hvaljeni album Terapiya pod vlastitom etiketom ATJE, nagrađivani glazbenik nastavio je graditi svijet u kojem se glazba isprepliće s dizajnom, vizualima i senzornim iskustvima. U razgovoru otkriva kako izgleda njegov kreativni proces, na koji način se razvija njegova etiketa, koliko mu znače priznanja struke i što sve planira u budućnosti.
foto: Valerio Baranović
Pozdrav Andrea! Možemo reći da je 2025. za tebe do sada bila velika i vrlo plodna godina pogotovo po pitanju glazbe, počevši od albuma do suradnji i novih izdanja na ATJE-u. Kako bi je ti opisao iz svoje perspektive?
Ove godine sve nekako teče prirodno, i kad je riječ o glazbi koju radim i o ATJE-u – uistinu manifestirajuće razdoblje. Osim albuma “Terapiya” i EP-ja sa Svenom Nalisom, godinu su obilježile i svirke u Zagrebu, Berlinu i Šibeniku te ulazak u filmske vode kroz glazbu.
Kad se danas osvrneš na “Terapiyu”, kako gledaš na njezin put od singla koji je osvojio nagradu do albuma koji je obilježio tvoj dosadašnji rad? Kakve su reakcije publike, a kakve kolega na album?
Pozitivan feedback koji se dogodio oko “Terapiye” je nadmašio moja očekivanja – od podrške Laurenta Garniera i Acid Paulija do neizmjernog supporta prijatelja i kolega. Album se od izlaska ne prestaje vrtjeti na radijima i u klubovima, i mislim da je već proživio lijep životni ciklus, zbog čega sam nedavno izdao i EP “Prashina” sa Svenom.
Osim albuma, ove godine si izdao i EP sa Svenom Nalisom koji je već izdavao za ATJE. Kako je došlo do suradnje i EP-ja?
EP je nastao sasvim spontano. Sven je došao kod mene na vikend i iz našeg jamanja rodila se “Prashina”. Sve pjesme s izdanja nastale su s lakoćom, pa su i takve nazive zaslužile.
Tvoj zvuk se može doživjeti kao promišljen, ali neuhvatljiv i nikad u jednoj ladici. Kako bi opisao evoluciju svog zvuka u posljednjih nekoliko godina i što te danas najviše pokreće u studiju?
Upravo tako. Poput živog organizma, moj zvuk evoluira, razvija se, znatiželjan je, mijenja oblike i teško ga je uhvatiti. To je ono što moj posao čini zabavnim i zanimljivim, a najvažnije je ostati otvorenog uma i zadržati znatiželju.
Koliko se tvoj način stvaranja promijenio kroz godine? Imaš li danas određenu rutinu u studiju ili se i dalje oslanjaš na trenutke inspiracije koji te vode bez pravila?
Ako se želiš baviti glazbom cijeli život, moraš pronaći različite načine da ti proces stvaranja ostane zanimljiv. U mom slučaju to su istraživanje novih zvukova i instrumenata te rutina koja se mijenja iz godine u godinu. Svaki dan provedem nekoliko sati u studiju – bilo da produciram, skladam ili miksam, a nekoliko puta tjedno vježbam bubanj. U tom se vremenu često dogode i trenuci inspiracije i spontanosti, što je sjajno, ali s vremenom sam naučio više se oslanjati na rutinu jer mi pomaže da dovršim stvari.
foto: Hana Belobrk
ATJE si pokrenuo kao prostor za slobodno izražavanje. Dvije godine kasnije, koliko te ta ideja još nosi i kako se label razvijao od tada?
ATJE već neko vrijeme djeluje i kao studio koji pruža usluge klijentima iz glazbene industrije, a ne samo kao prostor za izražavanje i izdavačka kuća. U prostoru i dalje uživamo i stvaramo, pa bih rekao da me ideja ATJE-a i dalje snažno nosi. Do sada smo izdali šest izdanja, odradili rezidenciju na londonskom Bloop radiju, organizirali nekoliko evenata i jednu izložbu ove godine. U usporedbi s velikim izdavačima, doima se da smo spori, ali zapravo ne stajemo.
ATJE ima vrlo prepoznatljiv vizualni identitet koji se proteže koji se proteže od covera do čokoladica. Koliko ti je vizualna komponenta važna u prezentaciji glazbe i koliko se u njoj ogleda karakter etikete?
Vizualna komponenta nam je iznimno važna, što se može vidjeti iz svega što radimo. Nastojimo da se kroz vizual reflektira i glazba koju izdajemo, posvećujemo veliku pažnju detaljima i konstantno razvijamo naš vizualni identitet, kao i zvuk koji predstavljamo.
Kad smo već kod toga je li ostala još koja ATJE čokoladica ili su sve razgrabile?
Sve su ATJE čokoladice rasprodane. Bila je riječ o limitiranom izdanju, i nakon sto komada zaključili smo tu priču. Zahvalan sam svima na podršci, posebno prijateljima i kolegama koji su došli na predstavljanje čokolade i albuma te pridonijeli razvoju našeg brenda.
Što budućnost donosi za tebe i ATJE? Možeš li nam nešto već otkriti?
Za 2026. godinu plan je izdati novi album uz koji ćemo predstaviti i novi proizvod koji će dotaknuti i druga osjetila. U izradi je i novi solo EP Svena Nalisa, suradnje s Nikolom Batelićem i Plazmatickom, te glazba koju skladam za kratkometražni film “Krsnik”. Krug ljudi s kojima surađujem prilično je uzak, ali atmosfera je sjajna i uživam u tom procesu.
foto: Ivan Djukez
Krajem 2024. si osvojio nagradu Ambasador, a godinu prije si imao prilike i nastupiti na samoj dodjeli. Koliko ti ta nagrada znači i kakvu ulogu, po tvom mišljenju, ima za hrvatsku i regionalnu elektroničku scenu?
Svaka pohvala od struke mi puno znači i potvrda je da ono što radim ima vrijednost. Nagrada Ambasador ne dodjeljuje samo priznanja akterima elektroničke scene, već okuplja umjetnike i ljude iz glazbene industrije iz cijele regije – spaja ih, otvara nove prilike za suradnju i networking. Zato sam svake godine prisutan na dodjeli i druženju.
IX. dodjela nagrade Ambasador održat će se 19. studenoga u klubu Boogaloo. Više detalja o ovogodišnjem izdajnu možete pročitati ovdje.
Turn It Up, naziv je singla kojeg potpisuju DJ Max i Ron Carroll za američku diskografsku kuću Carrillo Music. Ovo je jedna od zadnjih Ronovih studijskih snimaka i prvo posthumno izdanje.
Iznenadna smrt Rona Carrolla, čikaške House legende, DJ-a, producenta i vokalista, čiji talent mu je donjeo naslov “The Minister of Sound”, šokirala je glazbeni svijet. Ron je poznat po svojim vokalnim izvedbama na klupskim klasicima poput pjesme “Lucky Star” s francuskom senzacijom Superfunk, odnosno House himnom “Back Together” s nizozemskim duom Hardsoul ili pak sa svjetskim mega hitom “Wonderful World” s Axwellom i Bobom Sinclairom.
“Još uvijek ne mogu vjerovati što se dogodilo. Snimili smo sve tijekom ljeta i dogovorili izlazak singla za listopad, neposredno prije Amsterdam Dance Eventa, obzirom da 25. listopada organiziram ADE 2025 Festival party, kao proslavu 29 godina postojanja moje radijske emisije “Dobro došli u klub”. Plan je bio promovirati u Amsterdamu naš novi singl i iznenaditi publiku remiksevima koji izlaze na tržište nakon ADE-a. Što reći, Ron je i dalje na letcima za party i teško mi je opisati moje trenutne emocije.
Ron Carroll – Foto: History of House Music Facebook
Bit će to party na kojem ćemo slaviti njegov život i našu zajedničku ljubav prema House glazbi. Ulaz će biti besplatan, kako bi nam se svatko mogao pridružiti i uživati u glazbenom ugođaju. Single “Turn It Up” trebao je biti početak nečeg puno većeg i mogu samo reći da sam ponosan što sam imao priliku sudjelovati u Ronovom izvanrednom životu i glazbenom stvaralaštvu”, ističe DJ Max.
DJ Max je stvorio energičnu, uzbuđujuću House pjesmu s jedinstvenim glasom Rona Carrolla. Moderna, intenzivna, spremna za velike pozornice, klubove i festivale, ova pjesma stvara pozitivan protok energije i poziva vas na ples. Ovo je most između Amerike i Europe, prekrasan primjer suradnje i glazbe bez granica.
“Turn It Up” je dustupan odmah na Traxsourceu i od 17. listopada na ostalim prodajnim i stream servisima.
Portal Klubskascena.hr i nagrada Ambasador elektroničke glazbe s ponosom objavljuju otvoreni poziv svim umjetnicima i kolektivima da se pridruže u oblikovanju edukativnog te glazbeno-umjetničkog programa dodjele nagrada Ambasador 2025!
Foto: Dino Ninković
Tražimo kreativce sa scene koji će nam pomoći u osmišljavanju:
Jeste li strastveni zaljubljenici u elektroničku glazbu?
Imate li kreativne ideje za scenografiju, glazbene performanse ili edukativne sadržaje?
Želite li biti dio tima koji stvara jedan od najvažnijih događaja elektroničke glazbe u regiji?
Scenografije: Pretvorite prostor u jedinstvenu vizualnu priču koja će očarati publiku.
Glazbeno-umjetničkog programa: Predložite inovativne nastupe, DJ setove, live actove ili umjetničke instalacije koje spajaju glazbu i vizualnu umjetnost.
Edukativnog programa: Razvijte radionice, panele ili prezentacije koje će obogatiti znanje posjetitelja o elektroničkoj glazbi, produkciji ili industriji.
Postani dio tima od 30-40 kreativaca!
Iza svakog uspješnog izdanja Ambasadora stoji tim od 30 do 40 entuzijasta, volontera i zaljubljenika u elektroničku glazbu.
Od tehničara zvuka i svjetla, preko dizajnera vizuala i protokola, do PR stručnjaka i fotografa – svaki član tima je ključan za stvaranje nezaboravnog iskustva.
Primjeri prijašnjih godina pokazuju kako je ovaj projekt platforma za povezivanje, učenje i rast. Kroz Ambasador su brojni kreativci imali priliku pokazati svoj talent, steći dragocjeno iskustvo i umrežiti se s kolegama iz industrije.
Bilo da se radi o cjelokupnoj reorganizaciji programa u kratkom roku ili suradnji s raznim udrugama i umjetničkim organizacijama, naš tim je uvijek pokazivao izvanrednu sposobnost i strast.
Pridruži se Ambasadoru 2025!
Ovo je jedinstvena prilika da svoju strast prema elektroničkoj glazbi pretvorite u konkretno iskustvo, izgradite portfolio i budete dio tima koji pomiče granice scene. Ako ste inovativni, timski igrač i spremni ste dati svoj obol u stvaranju programa koji će inspirirati, educirati i zabaviti, pozivamo vas da nam se pridružite!
Kako se prijaviti?
Pošaljite svoje prijedloge do 30. listopada 2025. na e-mail [email protected]
Dodjela nagrada se održava 19. studenoga u klubu Boogaloo (Zagreb).
Radujemo se vašim kreativnim idejama i zajedničkom stvaranju još jednog izvanrednog izdanja nagrade Ambasador!
Pred nama je vikend koji spaja različite svjetove: od umjetnosti i performansa do intenzivnih klupskih večeri. Split postaje središte progresivne kulture, dok se Zagreb sprema za niz uzbudljivih nastupa i premijernih gostovanja. Rijeka i Ljubljana slave snagu svojih kolektiva i klupskih zajednica, a Dubrovnik zatvara ljetnu sezonu u velikom stilu. Jesenski ritam sve više preuzima scenu, stoga je vrijeme da otkrijete što sve donosi novi Ritam vikenda.
foto: Shooting like Pablo
Planet dom @ Dom mladih, Split
Ovog vikenda Split će na tri dana postati centar suvremene i progresivne kulture zahvaljujući festivalu Planet Dom, koji se održava u Domu mladih. Program je iznimno raznolik – od koncerata i DJ nastupa, preko plesnih izvedbi i audiovizualnih performansa, pa sve do radionica za djecu i mlade. Organizatori posebno izdvajaju neke od najvažnijih gostiju: Konstraktu, koja prvi put nastupa u Splitu, zatim britanski bend Dry Cleaning, jednu od najuzbudljivijih pojava europske indie rock scene, zatim legendarnog američkog pionira elektro funka i hip hopa Egyptian Lovera, a tu je i velika zvijezda svjetskog underground techna – Helena Hauff. Uz njih nastupaju i brojni domaći i međunarodni izvođači, od plesnih umjetnika do lokalnih glazbenih snaga. Festival je zamišljen kao susret različitih umjetnosti, generacija i publike – mjesto gdje se spajaju glazba, vizualna umjetnost, ples i zajednica.
Mala Planet srijeda premijerno u malom Barbarella’su ovog petka. Klub nudi intimnu atmosferu i vanserijski zvuk, a mala Planet srijeda nudi vanserijsku trojku. Maja Pa je dugotrajno zapažena po sofisticiranom glazbenom ukusu i izboru, čini 1/3 male i moćne zagrebačke bRAVE ekipe. Facets dolazi podjenako iz Beograda, kao i New Yorka, vrti sve što miriše na EBM, italo-disco, new beat i sve između. Uz domaćina, muzičkog mecenu i selektora Felvera ovaj petak očekuje se šest sati troduplog naboja sirovog intenziteta, moćne atmosfere i golema doza euforije. Ulaznice su dostupne na CoreEventu, a ako se ne rasprodaju bit će dostupne i na ulazu.
Nakon četiri nezaboravna poglavlja, serijal Obsession se vraća uskrsnut, redefiniran i nemilosrdniji nego ikad prije. Ljubljanska Cvetličarna u petak postaje domaćin novog izdanja HardBeats presents Obsession večeri. Level 5: The Resurrection donosi čak tri dugo iščekivana slovenska debija: Jazzy, Kuko i Winson, uz snažnu domaću podršku Gumje i Kunje. “S nemilosrdnim ritmovima, sirovom snagom i pomno odabranim izvođačima, Obsession: Level 5 obećava noć koju nećete zaboraviti“, poručuju iz HardBeatsa. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.si.
Ovog petka u Tunelu ispod grada Rijeke (ulaz kod katedrale sv. Vida) održat će se proslava sedme obljetnice djelovanja organizacije Liminal, koja se već godinama bavi promocijom i popularizacijom elektroničke glazbe underground žanrova. Gardence festival, Voloskana festival, Sea Star festival, Ljetna pozornica Opatija, serijal sjajnih inozemnih gostovanja u Pogonu kulture, Villa’s Secrets, Student Day Festival – samo su neki od najznačajnijih stvari koje su radili. Tijekom godina su ugostili više od četrdeset inozemnih izvođača među kojima su brojni pioniri elektroničke scene, kao i najzvučnija suvremena imena s globalne scene. Za obilježavanje sedme godišnjice Liminal je odabrao upravo Riječki tunel, simboličan prostor koji povezuje urbanu povijest i suvremeni kulturni izraz. Nastupit će njihovi rezidenti i dugogodišnji članovi kolektiva – Bronski, Marcel, Marin Biočić, one n i Oziris. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.
Technasia @ Culture Club Revelin, Dubrovnik
Iskusni pariški DJ Technasia zatvara još jednu uzbudljivu sezonu Culture Cluba Revelin. Nakon nekoliko ljetnih mjeseci, posljednji pozdrav sezoni 2025. Technasia će napraviti uz rezidente dubrovačkog kluba – Bozzu, DANCElectrica i El Maara.
Svjetski priznati duo GHEIST premijerno dolazi u Zagreb u subotu kada One Drop Music preuzima Peti Kupe. Poznati su po svom jedinstvenom live setu u kojem spajaju melodični techno i emotivni zvuk s kojim su osvojili plesne podije diljem svijeta. Uz goste iz Berlina za pultom će se naći i talentirana njemačka DJ-ica Alicia Hahn koja se još jednom vraća u Zagreb, a postavu za ovu emotivnu i melodičnu večer zaključuje nadolazeća lokalna DJ-ica Marcela. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.
Kompletan vikend program partyja diljem Hrvatske i regije možete istražiti u našem kalendaru.
*Članak je sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske
Od ovog vikenda zagrebačka noć dobiva novo poglavlje. U promet kreću noćni vlakovi koji će omogućiti siguran povratak kući nakon kasnih izlazaka, koncerata, kulturnih i društvenih događaja te sportskih manifestacija.
Riječ je o pilot-projektu koji će tijekom vikenda, subotom i nedjeljom, povezivati Zagreb s gradovima u široj okolici počevši od Dugog Sela, Zaprešića, Zaboka i Krapine, pa sve do Jastrebarskog, Karlovca, Velike Gorice, Siska, Ivanić-Grada i Križevaca.
Projekt je pokrenut na inicijativu Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu, uz potporu HŽ Putničkog prijevozai Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Ideja je nastala iz potrebe da se mladima i studentima koji vikendom dolaze u Zagreb omogući povratak bez stresa i bez automobila, posebno nakon noćnih događanja.
“Bit ove inicijative je pružiti studentima i ostalim građanima dostupan i, što je najvažnije, siguran noćni prijevoz”, izjavio je za Hrvatsku radiotelevizijuGordan Kragić, predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu.
Na svako odredište vozit će dvije linije – jedna iza ponoći, a druga oko dva sata ujutro, uz povratne vožnje i zaustavljanja na svim stajalištima unutar šireg zagrebačkog područja.
Prema riječima predsjednika Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željka Ukića, vlakovi će voziti nove kompozicije, a projekt će trajati do lipnja 2026. godine. O njegovom nastavku odlučit će se prema interesu i broju putnika.
Osim što otvara mogućnost ekološki prihvatljivog prijevoza i potiče korištenje javnog transporta, ovaj potez ima i simboličku vrijednost jer Zagreb dobiva dodatnu infrastrukturu prilagođenu noćnom životu i potrebama svojih građana.
Dodatni bonus je što djeca, učenici, studenti i umirovljenici do kraja godine imaju pravo na besplatan prijevoz vlakom, što znači da će mnogima noćni povratak kući biti potpuno besplatan. Hoće li se ta pogodnost produžiti i sljedeće godine, još nije poznato jer Vlada mora donijeti odluku.
Hoće li se pilot-projekt proširiti i na druge hrvatske gradove, ovisit će o uspjehu zagrebačkog modela ističu iz Hrvatskih željeznica.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.