Za samo nekoliko dana, Tisno se pretvara u središte jedinstvene proslave, vrhunske glazbe i nezaboravne atmosfere – počinje Love International 2025!
Na omiljenoj jadranskoj lokaciji okupljaju se najbolji DJ-evi svijeta, tisuće zaljubljenika u elektroničku glazbu i ljubitelji festivala kako bi obilježili ne samo desetljeće jednog od najvažnijih glazbenih događaja u regiji, već i 20 godina od početka festivalske ere na Jadranu koju je pokrenuo legendarni The Garden Festival. Od 9. do 15. srpnja, obala postaje epicentar housea, disca i balearskih zvukova, a The Garden Tisno pretvara se u pozornicu za najbolji tulum ljeta.
Line-up za pamćenje potvrđuje da je riječ o jedinstvenom događaju. Među glavnim izvođačima su veliki Ben UFO, Shanti Celeste, Floating Points, Horse Meat Disco, Bonobo i supergrupa S.A.S.S (Moxie, Peach, Saoirse i ponovno Shanti Celeste).
Za ljubitelje ekskluzivnih glazbenih trenutaka tu su i posebni back-to-back setovi poput Craig Richards & Francesco Del Garda te Batu & Leon Vynehall, koji će dodatno začiniti večeri u Tisnom.
Od intimnih jutarnjih setova na pontonu, preko neponovljivih boat partyja, do legendarnog aftera u Barbarella’s Discotheque, svaki dio programa je jedinstven.
Poseban emocionalni naboj nosi i činjenica da je ove godine 20. obljetnica Gardena – festivala koji je prije dva desetljeća započeo glazbenu revoluciju na hrvatskoj obali. Love International je njegov nasljednik i čuvar duha, mjesto gdje se house, disco i balearska glazba susreću s prirodom, zajedništvom i ljetnom euforijom.
Ove godine, slavimo povijest, ali i plešemo za budućnost.
Plaža Medane kraj Punata na Krku postala je još jednom utočište Velvet festivala, ovo je deseti festival po redu i na žalost mnogih posljednji, što su organizatori najavili još ranije. Medanu su od 25. do 29. lipnja krasili mnogobrojni glazbeni izvođači raznovrsnih žanrova.
Velvet festival – Foto: Marko Lopac
Magična glazbena plaža privlačila je rekordni broj ljubitelja muzike i plesa. Velvet je kao i uvijek dao šansu puno mladih izvođača sa lokalne scene po čemu je festival vrlo cijenjen, ali kao i svake godine nije manjkalo stranih bookinga.
Nulti dan festivala obilježio je nastup Okay Kaye, za koji je organizirana posebna bina na samoj plaži. Uz njen rastapajući zvuk čuli su se zvuci valova sa pogledom na zalazak sunca. Poslije ovog nježnog performansa publika se prebacuje na Love Forever stage, gdje se bosih nogu na pijesku razmrdava uz vrelu fuziju latino ritmova i elektronskog zvuka koje je vješto servirao bolivijski DJ i producent Susobrino. Do kraja večeri Vitamin Disco je održavao plesnu atmosferu ubacujući funky ritmove.
Nakon kratkog predaha, kreće prvi dan festivala. Očekujući nastup Pseće plaže, publika je bila rastrkana po plažama Punata, dok su neki poskakivali uz valove na daskama brodova Velvet boat party-ja. Jutarnji boat kormilarili su RNDM i VHS, dok su večernji brod preuzeli kapetani house zvuka u organizaciji Lift-a iz Beograda sa dobro poznatim talijanskim duom Eternal Love.
Posljednje zrake sunca prvog dana festivala publika je ispratila slušajući bend Pseća Plaža na main stage-u. Bend sa svojim indie zaljubljenim zvukom bio je savršen odabir za otvaranje jednog morskog festivala, nakon njih u sličnom ritmu nastavljaju Obzov. Noć je pala, svjetla bine su zasvjetljela i na binu izlazi beogradski bend KOI KOI, koji je svojim industrijskim zvukom toliko obuzeo publiku da se u jednom trenutku napravio ikonični moshpit. Ljudi su se razdvojili na dvije strane, a frontmen benda Marko Grabež uletio je u rov praznine sa svojom gitarom solirajući.
Kada je skočio nazad na binu ljudi su se sudarali; bio je to trenutak za pamćenje. Arp Frique svojim sintisajzerima smiruju atmosferu i usmjeravaju publiku na lepršavo plesanje uz veliki osmjeh. Večer na mainu su zatvorili Cari Cari uz svoj indie zvuk i veliki aplauz.
Za ljubitelje elektronskog zvuka, usporedno sa mainom zakuhtali su se i Love Forever i Tunel stage. Tunel stage je ove godine bio u kolaboraciji sa beogradskom ekipom Radar koja je definitivno pokrenula cijeli jedan novi muzički val u Beogradu, a kako se sada može primjetiti i u regiji. Njihov glavni booking je bila Rosa Pistola, poznata po svom unikatnom regeton zvuku, koji je umiksan sa elektronskim brejkovima i baile funkom.
Tunel stage je svetlio zelenom bojom uz poznate Radar LED skrinove dok je publika bila u punom krugu oko DJ-a. Ovaj setting je doprinio prelijepoj atmosferi koju smo mogli osjetiti te večeri, ali ništa od toga ne bi se dogodilo da podij nisu dobro zagrijali beogradski producent Summer Deaths u b2b setu sa Tikach i DJ Turbo Maximus.
Sa druge strane, na pješčanoj oazi Love Forever bine Zazi i Mima su zagrijali masu. Stella Zekpri je ovladala crvenim svjetlima uz svoj elektronski house pun seksipila, a zatim je Hunee, jedan od predstavnika slavnog Rush Hour labela na ovogodišnjem Velvetu, uz svoju pažljivo biranu disco selekciju, tri sata bez prestanka održavao tempo već užarenog floor-a.
Drugi dan festivala počeo je podnevnim isplovljavanjem party broda, u organizaciji Offie Mag-a i Oblakodera, zatim je uslijedio popodnevni brod uz zalazak sunca u organizaciji Botanica i Adriatic Social Cluba, a DJ kormilom su većinski upravljali house ritmovi. Dok je dio ekipe đuskao na brodu, na Love Forever-u Nevena Jeremić je svojim balearic zvukom pravila karnevalsku atmosferu.
Nakon nje u sličnom ritmu nastavljaju Pitaya Soundsystem. Atmosferu zahuktava domaći DJ Borut Cvajner i zagrijava floor za Suze Ijo i Sixsixsixties. Usporedo na Tunel stage-u skuplja se bass ekipa uz Svena, DJ Ilegala, Nikolu. Večer na Tunel-u zatvorio je Feloneezy, koji je masu toliko zagrijjao, da je set bio produžen za sat vremena, dok ljudi nisu prestajali plesati.
Main stage ovog dana otvorili su Ki Klop, gdje su topili masu svojim sanjivim indie pop-om, a nakon njih nastupila je Qendresa u koju se publika naprosto zaljubila. Zvuci modernog soula i R&B-a odjekivali su ka pučini. Ova dva nastupa definitivno su učinila da publika stekne osjećaj lebdenja. Baby Berserk su se nakon toga pobrinuli da se slušatelji probude, razmrdavajući ih svojim eksperimentalnim synth pjesmama i hipnotičnim glasom frontmenke, koja se u jednom trenutku u štiklama popela uz stepenice bine pjevajući – nevjerojatno iskustvo.
Binu preuzimaju MRFY, legende indie rocka iz Slovenije. Ovo je bio pravi rockstar nastup, gdje je publika glasno uzvikivala tekstove pjesama. Večer na main stage-u zatvara Mechatok koji je uletio kao zamjena Sega Bodegi, koji je svojim pop, rap i trap trakama donio jednu novu dimenziju ovom festivalu.
Festivalska subota definitivno je bila vrhunac već dobro zagrijanog festivala. Prvi se otvara Love Stage gdje publiku dočekuje splitski duo Kućna Glazba u domaćinskoj atmosferi prepunoj laganih house ritmova za savršeno popodne na pješčanom plesnom podiju i kojim bacanjem u more. Na main stage-u pop zvijezda u usponu Luka Rajić oduševljava publiku.
Nakon njega The Zenmenn svojom eksperimentalnom indie-elektronikom pripremaju magičnu atmosferu za legendarne Mount Kimbie. Bend prožet najrazličitijim zvukovima, bend u kojem svatko sve svira, sa čak tri sintisajzera i sanjivim vokalima, naprosto su otpuhali publiku. Nakon kratke pauze Velvet festival nas iznenađuje sa još jednom novom binom, postavljenom u centar publike main stage-a.
Ovo je bila jedna rapsodija zvukova, publika je sa svih strana divljala
Dobijamo još jedan 360° show, na kojem su nastupili belgijski duo Lander & Andrian. Ovaj duo iz jazz-a odlazi u rave, kombinirajući live jazz bubanj i umiksavanje live elektronike, od 90s techna do jungle-a, break beata i uk garage-a pa sve do housea. Ovo je bila jedna rapsodija zvukova, publika je sa svih strana divljala.
Atmosferu smiruje Velvet closing set nakon kojeg se publika prebacuje na Love stage. Tamo nastupa Antal, glavni predstavnik Rush Hour labela iz Amsterdama i jedan od najvećih house i disco kolekcionara u svijetu. U svom setu od preko dva sata izvrtio je najrazličitije podžanrove na šta je publika reagirala nikako drugačije nego plesanjem.
Usporedno, za ljubitelje bass i garage zvuka mogli smo čuti poznate Ghetto Uni iz Beograda, vjerne fanove žanrova iz Londona, a nedavno su imali i svoj prvi release za Radar Frequencies u sličnom stilu. Nešto tvrđi zvuk smo mogli čuti u setu Rotormotor-a koji je zatvorio Tunel.
Većina publike je dočekala nedjeljno jutro na festivalu, pa su plaže bile pune mladih ljudi, a uskoro je palo i prvo kupanje. U nedjelju tijekom dana smo mogli čuti Farewell-a sa open decks DJ-evima, koji je omogućio mladim talentima da ubace po koju traku na Beach stage-u. Tako se završio još jedan Velvet festival i nadajmo se da će iako je posljednji možda prerasti u neki novi projekt.
Svježe iz kreativne produkcijske kuhinje Mental Bluea, glazbenog producenta i DJ-a poznatog po energičnim i emotivno nabijenim plesnim produkcijama i remixevima, stiže nova glazbena bomba – Boomsica (Kutafuta).
Boomsica nije još jedna nježna afro pjesma, već ritmička injekcija za ljeto 2025. koja ne ostavlja nikoga ravnodušnim.
“Uvijek sam osjećao da afro stilu nedostaje ta zadnja iskra koja pokrene tijelo do kraja – zato sam stvorio Boomsicu!“, ističe Roland Budin, producent koji stoji iza projekta Mental Blue.
Kutafuta, što na svahiliju znači “tražiti”, (a na drugim jezicima ima drugačiji značaj pa je poruka višeslojna :), predstavlja potragu za savršenim ljetnim zvukom – onim koji podiže, pokreće i oslobađa. Mental Blue je upravo to i pronašao – Boomsica je poziv na život, ples i čistu energiju. Nastala je spontano, iz vibracije i strasti prema ritmu, neopterećeno i kao ljetna himna koja pršti optimizmom i nepredvidivom plesnom snagom.
Ovo je pjesma koja ne pita – nego tjera da plešeš!
Od prvog beata Boomsica vas uvlači u pulsirajući groove, s perkusijama koje ne staju, vokalom i zaraznim hookom koji zvoni u glavi još dugo nakon što pjesma završi. Stvorena za open-air partyje, festivalske pozornice, sunset setove i svježe radijske postaje, jer ova pjesma diše u 125 BPM-a čistog ljetnog elektriciteta.
Mental Blue – DJ, producent i bivši korporativni stručnjak koji je zamijenio uredsku karijeru za svoj studio i DJ pult – donosi autentičnost, iskustvo i prepoznatljiv glazbeni instinkt. Njegov crossover između profesionalnog svijeta i umjetničke slobode osjeća se i u ovom tracku koji ruši granice žanrova, jezika i kontinenata.
Ultra se ove godine održava od 11. do 13. srpnja u Splitu. Kako smo već ranije pisali ove godine se vraća Carl Cox, a svakako valja istaknuti i nastupe Solomuna, Amelie Lens, Adama Beyera, Armin Van Buurena, Tiesta, John Summita, Artbat, Mind Against, Hardwella i drugih.
Domaće snage predvode DJ Jock b2b Shipe, Matroda, Mike & Me, Joe2Shine, Insolate, Lorenzo itd. Pogledajte kompletan raspored po danima na pozornicama kao i satnicu nastupa.
07:05 je glazbeni projekt Dorotee Budić, svestrane umjetnice koja svojim autentičnim zvukom briše granice između elektroničke glazbe, introspektivne lirike i suvremene pop estetike. Rođena i odrasla u Zagrebu, Dorotea je još od ranih godina razvijala svoj izraz kroz glazbu, poeziju i vizualnu umjetnost.
Iza nje stoje neke samostalne te grupne izložbe, art projekti (murtic100, artupunktura, 70 godina postojanja Zagreb filma), murali, instalacije, modeliranje likova za stop animaciju ” Republika”, suradnja sa Zagreb filmom…
Posljednjih nekoliko godina izlaže svoje instalacije kao vizualni sadržaj DJ pulta. Svaka instalacija je kreirana od različitih materijala i elemenata sa otpada, kojima je ona davala dušu te spajala ne spojivo. Njene instalacije su se mogle vidjeti kod Elektr0technika, Rythmike, Hihotika, Rave Yarda, Krematorija, :D:S:P-a…
U glazbenu produkciju opušta se sama, bez predhodnog znanja te vrlo brzo savladava to područje. S prvim samostalnim izdanjima, 07:05 je brzo privukla pažnju domaće alternativne scene, nastupajući na nezavisnim festivalima i surađujući s mladim producentima i vizualnim umjetnicima. Njezin zvuk odražava generacijski senzibilitet koji je intuitivan, introspektivan i bez kompromisa.
Pod imenom 07:05 stvara intiman i hipnotičan svijet koji podjednako pripada klubu, slušalicama i galerijskom prostoru. Njezin glazbeni potpis čine atmosferične podloge, eksperimentalna produkcija i glas koji lebdi između nježnosti i odlučnosti. Inspiraciju crpi iz osobnih iskustava, urbanog pejzaža i kolektivne emocionalne memorije, a njezine pjesme često balansiraju na tankoj liniji između ranjivosti i snage.
U nedavnom intervjuu za Billboard, elektronički vizionar priznao je kako su mu upravo one Peanut, Dizzy i Dolly pomogle u procesu mentalnog ozdravljenja.
“Ponekad je najbolja terapija sjesti i maziti mačku” otkrio je deadmau5, prisjećajući se savjeta koji mu je dao njegov terapeut. I dok mnogi vide mačke kao samostalne i distancirane životinje, on ih vidi kao “najneosuđujuće kanale za tugu, stres i kaos”.
Elektronička scena često je okružena pričama o burnim turnejama, iscrpljenosti i pritisku stvaranja. No, iza kulisa sve više umjetnika otvoreno progovara o mentalnom zdravlju. Deadmau5 se tako pridružuje nizu glazbenika koji ne skrivaju svoju ranjivost i koji u svakodnevnim ritualima pronalaze balans.
“Jedna od mačaka srušila mi je rijetku skulpturu. To je cijena života s njima, ali vrijedi” izjavio je kroz osmijeh. Njegova priča pokazuje da i u svijetu prepunom buke, ritmova i reflektora postoje trenuci tišine i nježnosti.
U glazbenom svijetu u kojem se često glorificira rad bez pauze, važno je čuti ovakve ispovijesti. Deadmau5 nas podsjeća da nije slabost priznati da ti treba odmor. Niti je slabost potražiti utjehu u toplini drugog bića – pa makar imale kandže i zveckale posudama u tri ujutro.
Ovaj iskreni moment dolazi ususret Mjesecu usvajanja mačaka (u SAD-u), a Billboardova serija “Power Pets” upravo kroz ovakve priče želi osvijetliti koliko kućni ljubimci mogu biti važni za emotivnu stabilnost svojih vlasnika.
Iako se deadmau5 vjerojatno nikad neće pojaviti na stageu sa svojom mačkom u naručju (ili možda hoće?), jasno je da njegov kreativni svijet itekako uključuje i one čupave, šapatom umirujuće članove obitelji.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.