Ekipa koja stoji iza Project Vojarne, nakon nešto više od godinu dana vraća HANGAR 303 event. Nakon gostovanja Boris Brejche, Fatboy Slima, Umeka, Dave Clarka, Monike Kruse, Fatime Hajji, Ben Simsa te mnogih drugih u Šibenik 3. prosinca stiže legendarni DJ Rush.
Dok se u Šibeniku ljeti pleše na prostoru bivše Vojarne, HANGAR 303 će se održat u vojnim hangarima nedaleko od uvale Minerska u blizini tvrđave sv. Nikola.
DJ Rush je odrastao u južnom dijelu Chicaga, i dok je još bio vrlo mlad počeo je izlaziti u klubove. Prije nego što je počeo dobivati gaže u Chicagu, eksperimentirao je u svojoj sobi na prijateljevim bubnjevima. Prema njegovim vlastitim riječima: “Uvijek je važno, a i puno zanimljivije, stvarati muziku prema svojim osjećajima i iskustvima”, a to je upravo ono što DJ Rush i čini.
Rush je 1989. godine prvi put dobio posao kao rezident u klubu Reactor u Chicagu puštajući disco 70-ih za 800 ljudi, uključujući i 10-satne setove za mladež Chicaga. Tijekom godina, DJ Rush , u potpunosti se predao umjetnosti jakog ritma i snažnog bassa. Njegova dinamična, snažna i vrlo utjecajna glazba obiluje vokalima, samplovima udaraljki i snažnim bassom dok ujedno Rush svojim pločama daje fizičku i mentalnu energiju koja djeluje na sve koji se prepuste njegovoj umjetnosti.
Gostovanje legendarnog techno DJ-a u Šibenik ima i humanitarni karakter jer će se jedan dio zarade od ulaznica donirati akteru lokalne scene Darku Cigiću koji je pretrpio moždani udar.
Early bird ulaznice su dostupne preko Adriaticketa, dok će broj posjetitelja za ovaj događaj biti ograničen.
“The Sound of Berlin” ili ti ga “Zvuk Berlina” je dokumentarac koji gledateljima i fanovima elektroničke glazbe omogućava da istraže korijene intimnog odnosa njemačkog glavnog grada s njegovim klubovima i underground scenom.
Počevši od ponovnog ujedinjenja grada 1990., svega nekoliko mjeseci nakon rušenja berlinskog zida, dokumentarac priča priču sve do današnjeg modernog doba. Radnja je ispunjena s vrijednim uvidima najvažnijih berlinskih glazbenika kao što su Juan Atkins, Dr. Motte, Dimitri Hegemann (osnivač kluba Tresor), Marc Houle, Monolink, Pan-Pot, Mathias Kaden, Nela, Alexander Krüger, Ekaterina and FreedomB.
Osim intervjua s eminentnim pripadnicima berlinske scene, dokumentarac ljubitelje elektroničke glazbe vodi do legendarne izdavačke kuće Tresor i kultnog noćnog kluba Berghain.
Nešto manje od tri tjedna nas dijeli od početka još jednog Amsterdam Dance Eventa, koji će na jednom mjestu okupiti gotovo sve aktere iz svijeta elektroničke glazbe. Nadolazeće izdanje ADE-a osim glazbenog predznaka, ovog puta ima i humanitarni predznak.
Foto Marco Scheurink
Direktor prodaje Toolroom Recordsa, Jamie Kemp okupio je 30 humanitaraca s kojima će biciklirati do Amsterdama kako bi skupili novce za dobrotvorne svrhe. Krenuvši iz Londona 16 listopada, trideset biciklista planira prijeći više od 500 kilometara u četiri dana do početka Amsterdam Dance Eventa.
“Bridges for Music” je neprofitna organizacija koja nudi glazbeno obrazovanje mladima koji inače ne bi za to imali priliku, a upravo za nju Kemp i njegova družina skupljaju novce. Također, dio novaca će se donirati i ukrajinskim udrugama za pomoć obiteljima u potrebi.
“Glazba je veliki dio naših života, utječe na kvalitetu života te ga poboljšava. Emocije, sjećanja, promjene raspoloženja, sve je to što nam glazba pruža i činjenica da to svi ne mogu doživjeti je porazna.” izjavio je Jamie Kemp u intervju za EDM.com i dodao “Skupljanje novca bicikliranjem, kako bi omogučili nekome da stvara glazbu, koristi svoju maštu i potencijalno promijeni svoj život je neprocjenjivo.”
"Dubstep tata" – kako ga od milja zovu u nekim dijelovima zajednice – poznat je po svojim žešćim trap i dubstep setovima, tijekom kojih opetovano poziva na mosh pitove. Nedavno je čak predložio postavljanje Guinnessovog svjetskog rekorda za najveći mosh pit u povijesti.
Bivša košarkaška zvijezda primijetila je partijanera koji je bio zarobljen u sredini i činilo se da se bori da se oslobodi.
O'Neal je zatim zgrabio mikrofon kako bi se uvjerio da je posjetitelj festivala sigurno izašao. Nešto kasnije, u istom setu, pozvao je i na mosh pit samo za žene , na koji fanove festivala nije trebalo dvaput pozivati.
U ovom članku razmišljam o berlinskom techno klubu Berghain kao o obliku relacijske estetike gdje susreti posredovani taktilnim zvukovima, labirintskom arhitekturom i drogama za povećanje libida stvaraju neobično poroznu seksualnu subjektivnost.
Skicirajući neke promjene u sastavu klupske publike i kulturi droge – pomak prema afrodizijačkim supstancama kao što su G i mefedron – tvrdim da je Berghain postao specifična farmakolibidinalna konstelacija. Osobito se rekreacijska droga G može smatrati neposlušnom tekućinom koja konkretizira preokupaciju queer teorije seksualnom fluidnošću.
Umjesto droga koje izazivaju mučninu u kombinaciji s istospolnom erotikom – popularnom tehnikom u takozvanoj 'terapiji odbojnosti' – ovo je obrnuto 'terapija gay konverzije' pri čemu se erotski horizonti šire i umnožavaju kombinacijom kemikalija i multi -senzorno preopterećenje ugodnim podražajima. Umjesto da o seksualnoj orijentaciji razmišljamo kao da se nalazi unutar tijela, predlažem, mogli bismo misliti da je ona smještena unutar zgrade.
Drugim riječima, posjet Berghainu može promijeniti vašu vlastitu seksualnost kroz međuigru dostavljenih podražaja.
To zvuči vrlo teoretski, ali kako ide dalje postaje sve praktičniji i također objašnjava neke vrlo zanimljive činjenice o Berghainu koje možda ne znaju svi posjetitelji partija. Poznat po svom beskompromisnom technu, industrijskoj arhitekturi i zvuku, berlinski techno klub Berghain često je tretiran s istim poštovanjem kao i likovna umjetnost. Nakon uspješnog sudskog spora s pokrajinom Berlin-Brandenburg 2016., klub je klasificiran kao umjetničko mjesto i oporezovan istom poreznom stopom kao operna kuća ili muzej.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.