Dvije godine su prošle otkako smo se prešaltali na nove navike clubbinga koje ćemo proslaviti uz četverosatni set ispunjen žanrovima od progressivea pa sve do techna. Shipe će nam kroz svoj set ispričati glazbenu priču i podijeliti s nama selekcije koje su ga popratile u posljednje vrijeme.
Tijekom svih godina ispunjenih organizacijom i DJ-ingom, Shipe je svoj pult izmijenio sa vodećim imenima elektroničke scene kao što su Fatboy Slim, Jeff Mills, Amelie Lene, Charlotte de Witte te mnogi drugi. Ono što ga svih ovih godina vodi u glazbenoj karijeri je strast koju upija od plesača na podiju te istu servira natrag kroz svoje setove u solo izdanjima, ali i b2b.
Uz Shipea, nastupit će i novije ime na sceni Looka koji je sa svojim nastupima krenuo u Boogaloou, a već polagano taba i širi svoje selekcije po ostalim zagrebačkim klubovima. Pustite sve obaveze na stranu i vodite se motom hrama sreće “Dance first, think later” te zajedno s nama otputujte u drugu dimenziju!
"Uvijek smo pazili na balans između gospodarstva, socijalnog života i epidemioloških mjera koje dopuštaju da se epidemija drži koliko toliko pod kontrolom. Ostalo je svega tih nekoliko mjera. Ono što možemo je povećati broj ljudi na okupljanjima. To je do sada bilo 50 (u zatvorenom prostoru) ili 100 (u otvorenom prostoru), sad ćemo to povećati na 100 ili 200, a s COVID potvrdama će broj biti neograničen, ali se svi trebaju držati epidemioloških mjera", rekao je ravnatelj HZJZ-a Krunoslav Capak.
Ugostiteljski objekti zasad rade samo do ponoći, ali promjene bi mogle biti uvedene i u tom sektoru.
"Razmišljamo o tome da produžimo to vrijeme jer to omogućava noćnim klubovima, automat klubovima i tako dalje dulje radno vrijeme. To će biti vjerojatno za dva sata. O tome se također razgovara i odluka će se donijeti za sljedećih 24 do 48 sati", naveo je.
Sport i kultura su također u novom paketu ublažavanja mjera
"Popustit ćemo nešto po pitanju sportskih i kulturnih događanja. Dopustit ćemo punjenje stadiona uz COVID potvrde, a ukoliko nisu potvrde ostaje odredba o razmaku između. Što se tiče kulturnih događanja, imali smo ograničenja na četiri metra kvadratna za tamo gdje nisu COVID potvrde, sada ćemo to ukinuti ta četiri metra gdje se traže COVID potvrde, a popustit će se po pitanju kulturno umjetničkih izvedbi, do sada su postojala ograničavanja po pitanju potvrda, ali u ovom trenutku ćemo osloboditi po tom pitanju", objasnio je Capak.
LimeWire je bio usluga peer-to-peer dijeljenja datoteka koja je dominirala ranim 2000-ima. 12 godina nakon zatvaranja LimeWire se vratio da se obračuna sa svojom kontroverznom prošlošću – i utire novi put naprijed. Prethodeći modelu potpunog pristupa današnjih streaming usluga, kontroverzna platforma korištena je kao zaobilazno rješenje za obožavatelje glazbe koji nisu željeli kupovati pojedinačne pjesme ili albume putem iTunesa i drugih trgovina digitalne glazbe.
Foto: BBC.co.uk
Vladavina LimeWirea je zapravo završila kada su uspješne tužbe koje su pokrenule velike diskografske kuće i nositelji glazbenih prava doveli do nevjerojatnih 105 milijuna dolara kazni. Popularnost LimeWirea postavila je brend kao "lice" ere online glazbenog piratstva.
Novo rukovodstvo LimeWirea očito vidi održiv put naprijed za brend na NFT tržištu. Australski poduzetnici Paul i Julian Zehetmayr nadaju se da će iskoristiti prepoznatljivost brenda postignutu u eri piratstva kako bi privukli nove korisnike, a ujedno pokušavaju ispraviti nepravde iz prošlosti, počevši od plaćanja umjetnika ovoga puta.
"LimeWire se vraća kao platforma za umjetnike, a ne protiv njih", objasnio je izvršni direktor Julian Zehetmayr. "Na LimeWireu većina prihoda ići će izravno umjetniku, a mi ćemo surađivati s kreatorima kako bismo omogućili potpunu fleksibilnost, vlasništvo i kontrolu kada je njihov sadržaj u pitanju."
Možete se pridružiti listi čekanja za LimeWireovu NFT platformu u nastajanju, čije se lansiranje očekuje u svibnju 2022. U trenutku pisanja ovog teksta, prijavilo se preko 500.000 ljudi.
Od 2016., aplikacija usmjerena na video preuzeta je više od 2 milijarde puta, a 2020. postala je najpreuzimanija aplikacija za društvene mreže u SAD-u. Korisnici TikToka izgradili su zajednice za stvaranje sadržaja oko zajedničkih interesa koristeći hashtagove. Postoji #BookTok za bibliofile, #GymTok za ljubitelje fitnessa, pa čak i #Witchtok.
Možda ni jedna zajednica nije bila tako prirodna na platformi kao #DanceTok, korisnici koji stvaraju i dijele isječke koreografije postavljene na popularnu glazbu koja postaje viralni plesni trend. Kratki video, vrlo vizualni format i algoritmi koji gledateljima služe na način koji ih tjera da žele više, učinili su da TikTok postane virtualni plesni klub. Plesači nadahnjuju i dišu jedni za druge, mijenjajući kako plesne trendove. Ali u svijetu u kojem se popularnost isplati, postoji kreativno natjecanje kao i zajednica, no nisu svi TikTok plesači dobili priznanje.
Svaki uspješan TikTok plesni trend ima nekoliko ključnih elemenata: prateća pjesma je uzbudljiva – pop, hip-hop ili afrobeats pjesma, koreografija je usko povezana s tekstom ili ritmom, a pokreti su dovoljno zamršeni da zahtijevaju vještinu i vježbu, ali dovoljno jednostavno da to može učiniti gotovo svatko. Najbolje od #DanceToka jedinstveno je i prilagodljivo; baza koju plesači mogu ponavljati i plesati, stavljajući svoj vlastiti spin na to.
Viralni plesni trendovi na TikToku su moderna verzija američkih televizijskih programa poput American Bandstand i Soul Train iz 60-ih i 70-ih. Te su emisije bile televizijske plesne zabave – plesači u studiju pokazivali bi svoje najbolje poteze uz popularnu glazbu i u stvarnom vremenu komunicirali što je cool. Tijekom kasnih 70-ih, Soul Train je prenio disco iz klubova u gradovima u mainstream. Plesači s afro frizurama i odjeveni u hlače zvonare improvizirali su i ponavljali najzgodnije pokrete dana, nadahnjujući milijune koji gledaju kod kuće.
'Coming To Berlin: Global Journeys Into An Electronic Music And Club Culture' ispričana kroz romanesknu naraciju Paula Hanforda miješa maštu i intervju, psihogeografiju i narativ, humor i horor. Svako poglavlje prati susrete s ljudima koji su grad učinili svojim. Kako se objašnjava u priopćenju za javnost, "svako poglavlje prati susrete s migrantima, doseljenicima i došljacima koji su grad učinili svojim".
Među intervjuiranima su Mark Reeder, Monika Kruse i osnivačica Love Parade Danelle DePicciotto, koji govore o tome kako su njihove živote povezivali gradski punk i umjetnički pokret iz 1980-ih, Genialle Dillentanten, te kako je to dovelo do rađanja moderne klupske kulture u gradu. Opisuje kako je stalno promjenljiv grad s burnom poviješću evoluirao u de facto kulturnu prijestolnicu Europe.
U novijem kontekstu, mladi sirijski izbjeglica govori o tome kako se zbog preseljenja u grad uronio u DJ-ing i glazbu kao što je britanski dril, dok umjetnici poput Ziúra i KMRU govore o tome kako spajaju eksperimentalne ritmove s elektroničkom glazbom i berlinskom klupskom kulturom.
I kako u središtu toga elektronička glazba i klupska kultura imaju jedinstvenu ulogu. Apel za multikulturalnost i ljubavno pismo bezgraničnom potencijalu glazbe, knjiga razbija tradiciju percepcije Berlina kao techno temelja i pokazuje istinsku raznolikost i bogatstvo koje čine ovaj grad.
Pratimo tursku hip-hop scenu na ulicama Kreuzberga. I pod prijetnjom gentrifikacije, u svijetu nakon pandemije u kojem je klubovima stao tridesetogodišnji puls, družimo se s umjetnicima koji preoblikuju elektronsku glazbu u nove žanrove, pa čak i nove spolove.
"Nadam se da će ljudi kroz čitanje osjetiti srodnost prema umjetnicima, gradu i glazbi i onome što Berlin predstavlja kao nekakav nematerijalni svjetionik za kreativnu slobodu."
Velocity Press objavit će knjigu 5. svibnja. Više informacija potražite ovdje .
Nakon kratke zimske stanke Mramor će u zagrebačkoj Hali donijeti veseli groovy house party. Prostor će biti opremljen novim ozvučenjem Void Acoustics, a za pultom su Yoshitaca iz Japana, Jonas Sella iz Francuske, te domaći predstavnici Mate Čeko i M.I.L.E.
Foto Julien Duval
Tulum kreće u 16h i traje punih 8 sati
Svi koji dođu na Mramor između 16 i 18h ulaze besplatno
YOSHITACA U srednjim tinejdžerskim godinama, pod utjecajem ulične kulture, također se usmjerio na glazbu. Nekoliko godina kasnije, susreo se s house i techno scenom u klubovima u Tokiju i započeo je svoju DJ karijeru nedugo nakon skupljanja ploča. Yoshitaca je nevjerojatni talent za DJ pultom koji je deset godina radio u Tokyu i bio rezident popodnevnih partya u kultnom Wombu, a potom se preselio u Berlin.
Nakon preseljenja u Berlin, njegov raspon aktivnosti se proširio i dobio priliku nastupati u klubovima Club der Visionäre (BE), Tresor (BE), Watergate (BE), Hoppetosse (BE), Closer (IEV), The Panther Room (NY), Corvin Club (BUD) i na drugim lokacijama u Francuskoj, Londonu, Moskvi, Odessi, Istanbulu, Ženevi, Milanu itd. Počevši od njegovog EP-a “Thoughts or Feelings” stvara vlastite glazbene ideje temeljene na jedinstvenom pogledu na house glazbu.
Njegovi zvukovi su jedinstveni i najbolje su predstavljeni na vlastitom labelu Phoniku osnovanom 2018. kao i na nebrojenim drugim izdavačkim kućama kao što su Metroline Limited, SilverNetwork, Nite Recording itd. Očekujte da će puštati deep house i groovy.
JONAS SELLA Dolazi iz Francuske kako bi zagrijao plesni podij, MRBL prijatelj i pokretač publike s nebrojenim izdanjima velikih izdavačkih kuća. Nakon što je godinama proveo svirajući po gramofonima njegov stil seže od minimal housea do jazzy techna. Kratka glazbena karijera već ga je dovela u nekoliko klubova i festivala. Njegova brojna izdanja najbolje su predstavljena na jednoj od najboljih minimal izdavača MINIBAR koju vodi francuski techno guru Cabanne. Još jedna etiketa koju treba spomenuti je njegova pjesma na VA izdanju na Nervmusic Denisa Kaznacheeva, drugi izvođači na tom izdanju su Ark, Rhadoo i mnogi drugi.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.