Na krilima new wavea, post punka i dark disca predstavio se Curses u DJ setu i nastupu uživo; Cormac jedinstvenim Hi-Nrg Italo-zvukom; Johanna dubokim i atmosferičnim zvukom, te otac Stereotipa Felver.
Novo poglavlje Stereotipa u Petom Kupeu donijelo je novi zvuk i neopisivu sreću na licima publike što možete vidjeti i na fotografijama
Edukativni, umjetnički i klupski program treće edicije održat će se u riječkom prostoru DeltaLab u subotu 22. listopada i ugostiti europske i nacionalne izvođače, masterclass iz programiranja ritam mašina, DJ nastupe i live izvedbe Svetlane Maraš i Isabelle Forciniti.
Svetlana Maraš je skladateljica i umjetnica zvuka. Djeluje na sjecištu eksperimentalne glazbe, zvučne umjetnosti i novih medija. Maraš je svoj rad predstavila na brojnim festivalima i događanjima u inozemstvu, poput CTM (Berlin), Ars Electronica (Linz), House of Electronic Arts – HEK (Basel) i ICMC (New York). Kao rezidencijalna kompozitorica i umjetnička voditeljica Elektroničkog studija Radio Beograda, pokrenula je razne projekte i aktivnosti poput restauracije EMS Synthi 100. Dobitnica je najprestižnije srpske nagrade za kompoziciju. Maraš radi i živi u Baselu kao profesorica Creative Music Technology i suvoditeljica je Basel Electronic studija.
Isabella Forciniti je umjetnica zvuka iz Italije s rezidencijom u Beču. Njezin rad manevrira unutar napetosti izazvanih sadržajnim aspektima zvuka. Stvarala je radove za austrijsku radio stanicu Ö1, kao što su umjetnički program Kunstradio i Radiokolleg. Isabella Forciniti također je stekla iskustvo s filmovima tijekom rada na Kubelkinim filmskim trakama „Arnulf Rainer“ i muziciranja rodno kritičnih nijemih filmova s početka 20. stoljeća. Forciniti je sudjelovala na različitim glazbenim festivalima te je članica platforme SHAPE+ za inovativnu glazbu i interdisciplinarnu umjetnost. Isabellin nastup na TENZIJAMA održava se u koprodukciji sa SONICA festivalom iz Ljubljane. Riječka filmašica Mara Prpić glazbu će pretočiti u vizualni doživljaj.
Uz live izvedbe, istaknuti DJ/ica i producent/ica Ivna Ji i Samo Tako održat će masterclass iz programiranja ritam mašina. Ivna Jurković je diplomirana audio inžinjerka koja zadnjih godina izbacuje vinile na renomiranim svjetskim etiketama, a Samo Tako aka Ivica Antolović upravo je vlasnik jedne takve, Innerspace records.
Masterclass je rezerviran za maksimalno deset osoba, a osim praktičnog rada, saznat ćemo sve o nastanku ritam mašina, njihovom utjecaju na modernu glazbu i popularnim softverskim verzijama. U sklopu masterclassa bit će prikazan i video tutorial o sintezi zvuka peruanske umjetnice Ale Hop.
Prijave su otvorene do 18. listopada 2022., a svoje mjesto rezervirajte na poveznici.
U klubu Manual održat će se završnica ovog jednodnevnog festivala uz DJ-e Grgurić&Merkl.
Cijena ulaznice iznosi 50,00 kuna i uključuje ulaz na live izvedbe i masterclass dok se za ulaz u klub Manual plaća simbolična nadoplata. Više informacija na poveznici.
Hrvatski producent Boka Grooves i njegova traka “Only You” su našli svoje mjesto na Paul Van Dyk-ovom radijskom showu “Vonyc Sessions” dva tjedna za redom.
Traku je prvi put zavrtio u 807. epizodi, dok ju je ponovio i u sljedećoj 808. epizodi kada je s njom otvorio cijeli show.
Veliko zadovoljstvo i sreću nije krio ni sam Boka Grooves koji stoji iza trake “Only You” te nam je otkrio kako je iznenađen što je njegova pjesma uopće došla u ruke ikone trancea s obzirom da imaju različite glazbene pravce “Moja vibra je nekakav tech-house, ali traka očito ima neku dodirnu točku s njegovim trance zvukom. U originalu je napravljena na 124BPM-a, dok ju je Paul Van Dyk ubrzao na cca. 130BPM-a.”
Kako traka “Only You” zvuči u originalu, poslušajte na SoundCloudu Boka Groovesa.
Suosnivač i producent The Prodigyja, Liam Howlett slavi 30. obljetnicu albuma koji je obilježio generaciju. U velikom intervjuu za BBC osvrnuo se na jedan od najinovativnijih elektroničkih albuma, same početku karijere i scenu s početka 90-ih.
“Utjecaj na album je u to vrijeme imala scena. Sve je bilo friško, buntovno. Išli smo u raveove po skladištima koji bi trajali sve dok nas policija nebi zaustavila i potjerala.” istaknuo je glavni tekstopisac The Prodigyja.
U trenutku izlaska, album se pozicionirao na visoko 12. mjesto UK top ljestvice albuma. Sama produkcija albuma se odradila iz kućnog studijaLiama Howletta koji je tada imao svega 19 godina. Debitantski album The Prodigyja je sastavljen od 12 pjesama u originalnom izdanju, a proširena izdanja su sadržavala i do 25 pjesama. U to vrijeme The Prodigy su činila tri člana, a samo je Maxim Reality pomogao u produkciji kada je dao vokal za posljednju pjesmu na albumu.
Kod odabira zvuka za album, važni su bili DJ-evi koje je u to vrijeme slušao spomenuo je Liam Howlett i dodao “Breakbeat rave zvuk je bila velika pojava u istočnom Londonu. Od tu se sve rodilo. Piratske radijske stanice u našim krajevima koje smo slušali su to svirali. Zvučalo je tako originalno i svi producenti su to htjeli radit. Slično kao kada se freestyle zvuk proširio Brooklynom ili dubstep u Croydonu.”
Pjesme s Experiencea su se našle u setovima Carl Coxa, Mobyja, Tim Westwooda i kod mnogih drugih prominentnih DJ-eva s početka 90-ih. Trake kao “Jericho”, “Out of Space”, “Charly” i “Everybody In The Place” su zapisane u analima elektroničke glazbe.
Najpoznatija svjetska web stranica za set liste objavila je svoju godišnju listu najboljih producenata. 1001tracklista svoju listu sastavlja od dobivenih podataka slušanosti traka i albuma izvođača diljem svijeta.
Što se nečije trake više vrte u setovima kolega, višu poziciju na listi dobivaju krajem godine. Za razliku od DJ MAG-ovih top ljestvice koja se dobiva glasovima publike, Top 101 ljestvica se dobiva isključivo podacima sviranosti u setovima. Ukoliko je neka traka svirana u setu, a taj set registriran na 1001tracklisti – izvođač dobiva jedan poen.
Ovogodišnji broj jedan producent prema 1001tracklisti je David Guetta koji je prošle godine bio drugoplasirani. Prošlogodišnji broj jedan, Vintage Culture je ove godine zamijenio mjesto s Davidom Guettom te se našao na drugoj poziciji. Kao i prošle godine, Kryder je zauzeo treće mjesto.
*Klikni na fotografiju za veću rezoluciju
Listu najboljih producenata 2022. zaokružuju John Summit, Tiesto, James Hype, Armin Van Buuren, Joel Corry, Nicky Romero i Oliver Heldens. Svoj debi na 1001tracklist Top 101 Producers listi su imali Swedish House Mafia na 15. mjestu te Hardwell na 24. mjestu.
Kao i prošlih godina, na Top 101 ljestviciproducenata se nalazi i jedan Hrvat.
Matroda je popravio svoj dosadašnji uspjeh i završio godinu među 20 najboljih. Visoko 19. mjesto ide zagrebačkom DJ-u iza kojeg je jako uspješna godina, a uskoro ga čeka i vlastita večer na Amsterdam Dance Eventu.
Uz objavu liste najboljih 101 producenata, 1001tracklists je prezentirao i nagradu “Future Of Dance” gdje se u prvi plan stavljaju producentice i ostali manje zastupljeni producenti. S liste vrijedi istaknuti Amemea, Annu, Blond:Ish, Charlotte De Witte, Eli&Fur, Indiru Paganotto, Jamie Jonesa, Korolovu, Miss Monique, The Martinez Brotherse i mnoge druge..
Lag je DJ/producent poznat po svojim ranijim izdanjima za MORD, THEM, Elements i Don’t, X-Coast na Steel City Dance Discs, Unknown To The Unknown i njegovom labelu Riviera Records koji prati njegov sjajni debi ‘Mango Bay’.
Nižući sve bolja i bolja izdanja, konačno i neminovno udruženi po prvi put, ovaj srpski duo pokreće svoj novi projekt XL Traxx sa žestokim EP-om uz tri trake na Radio Slave-ovom lejblu Rekids.
Prva traka izdanja nosi ime M-Bomb i sačinjena je od ogromnog ritma i zvukova rejv svijeta koji zajedno čine energetsku dancefloor bombu. Na drugoj strani ploče nalaze se dvije trake: E-Dancer, traka koja vješto samplira iz zaboravljenih disko izvora i kombinuje funky melodičnu vožnju sa vozećim bubnjevima, kao i D-Edge, traka koja energijom i zvucima podsjeća na zvukove najboljih rejvova ranih 2000tih.
“Upoznali smo se oko 96-te dok smo razmjenjivali šifre za Mortal Kombat. U srednjoj školi smo razmjenjivali i CD-ove sa programima za produkciju i miksevima. Kupovali smo ploče u istoj prodavaonici… Ovo nije izdanje, ovo je ljubavna priča.“- Lag
"Izbacili smo ove produkcije kroz samo par zajedničkih sesija. Željeli smo da održimo energiju i ne riskiramo previše mozganja oko nečega što treba da bude sirovo i eksplozivno. Očekujte funky, energičan, oldschool zvuk dizajniran za klub i vrištanje. Ovo je ‘Techno sa dušom’ iz Novog Sada." – X-Coast
Ovo izdanje je uveliko već u trgovinama, kako u formatu ploče, tako i u digitalnom formatu, a možete ga naručiti ili poslušati na sijledećoj adresi: https://lnk.to/REKIDS210
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.