Skip to main content

Defected Records: Simon Dunmore podnosi ostavku


On sada odlazi s mjesta izvršnog direktora, ali će ostati u tvrtki kao A&R konzultant. Prema medijskim izvješćima, Defected će 2022. imati bolje brojke nego ikada prije u svojoj povijesti. Music Week izvještava o procijenjenih 2,4 milijarde streamova, više od 300 događaja i više od 600.000 prodanih ulaznica.



Bivši izvršni direktor Defecteda i novi CEO Wez Saunders, koji se pridružio Defectedu 2014., preuzeo je etiketu za neobjavljen iznos. Uvjeti dogovora nisu poznati. "Wez Saunders je bio moja desna ruka osam godina", rekao je Dunmore u svojoj izjavi za javnost. "Zajedno smo doveli Defected do prosperitetnih vremena i pomogli izgraditi nevjerojatan tim i tvrtku."

Ukrajina slavi neovisnost velikim besplatnim Raveom


Kako bi obilježili neovisnost, neki od najvećih DJ-eva u zemlji organiziraju veliki RAVE – ali u Litvi. Događaj će se održati u Vilniusu, glavnom gradu Litve, budući da u samoj Ukrajini nije dovoljno sigurno. To je besplatni rave na otvorenom koji će se održati u središtu grada uz rijeku Neris.



Ukrajinski Ministar kulture Oleksandr Tkachenko podupire projekt, kao i Remigijus Šimašius, gradonačelnik litavske metropole. Do sada je oko 61.800 Ukrajinaca izbjeglo u baltičku državu, a dodatnih 15.000 Ukrajinaca već živi u Litvi. Stoga se očekuje velik broj posjetitelja.

Događaj, koji prikuplja novac za humanitarnu pomoć u Ukrajini kroz dobrovoljne donacije, a financira ga grad Vilnius, predstavit će vrhunske ukrajinske DJ-e kao što su ARTBAT, Miss Monique i 8kays .

 

Danijel Dakić: 2023. Fresh Wave festival planira napraviti poprilični zaokret


Danijel se pridružio Fresh Wave timu 2015. godine i prisjeća se tadašnjih dana:  „…poprilično mnogo posla, a  malo ljudi. Puno toga trebalo je nekako završiti. Imali smo prave izazove da festival postavimo u neke okvire kako bi naša lokalna zajednica „skapirala“  da je to dobra stvar, a  istovremeno da se probamo regionalno predstaviti na najbolji mogući način. Ti napori još traju, ali mislim da smo dosta toga napravili u zadnjih šest, sedam godina.



Kiša, kiša, kiša

Nažalost, već nekoliko godina nas sitno prati taj krizni PR. Imali smo prvo kao i svi, odgađanje festivala zbog epidemije korone, pa smo prošle godine imali pravu oluju i nevrijeme koje je napravilo i veliku štetu na festivalu. Srećom, bilo je to prvi dan pa smo uspjeli do navečer  sanirati štetu i nastaviti s programom i  sve je to dobro prošlo. Sad opet imamo  dva,  tri dana – kiše, kiše, kiše. To stvara određene tehničke poteškoće i probleme. Morali smo program s jedne bine pomaknuti na sutra da izvedemo sve što smo planirali. Prate nas te stvari koje jesu pakao, ali što da radimo, to je sastavni dio posla i treba se time boriti na najbolji mogući način.



2023.

Iduće godine, iskreno se nadam, da  ćemo napraviti poprilični zaokret i prema nekim drugim glazbenim žanrovima. Nakon 10 godina festivala  (s obzirom da je jedan i jedini takve vrste u BIH i uopće tih gabarita) mislim da imamo odgovornost prema drugima postaviti neke standarde, a i prema našoj publici; da pokušamo proširiti i taj „dijafazon“ festivalske publike koja bi nas mogla posjećivati jer prostora na  tvrđavi Kastel ima. Ja iskreno navijam malo za tu priču, da čujemo neki gitarski zvuk i neke druge ključne bendove i nešto što koketira s elektroničkim zvukom, a moglo bi biti zanimljivo publici. Naravno,  naša prva ljubav je elektronika, čitave ekipe i uvijek nam elektronički zvuk ima primat na festivalu. 

SHDW predvodio noć Sonusa: -Intenzitet sreće se osjetio u zraku-

Napad je trebala predvoditi poljska kustosica VTSS aka Martyna Maja koja svoj relativno brz uspon na globalnu razinu duguje svojim oštrim produkcijama i neustrašivo intenzivnim DJ setovima. No zbog otežanih opcija putovanja ipak nije uspjela ostvariti svoj debi u Hrvatskoj.



Na njezino mjesto ustupio je neustrašiv SHDW koji je apsolutno izdominirao. Otvorio je set u nešto sporijem tonu, lagano se zagrijavajući. No nakon prvog kontakta s publikom uvidio je da ga publika traži tvrđe i nije se usprotivio. Naprotiv, maestro je dao publici  upravo ono što je htjela. Čini se svjestan neophodnosti ostvarivanja dobre komunikacije s publikom i stvaranja nečega višeg od udarnih nota. Energija između njega i publike bila je opipljiva, stvarno pozitivna i motivirajuća. Od brzih, a opet laganih tonova pa sve do mračnih i žestokih. Intenzitet sreće se osjetio u zraku. SHDW je izmiksao publiku u jednu divljačku cjelinu. Majstorski tečaj ubojitog i brzog, ali dinamičnog i zaigranog DJ-inga.



Richie Hawtin izgradio je tridesetogodišnju karijeru na neutaživoj gladi za eksperimentiranjem, uvijek tražeći novu tehnologiju i nove načine interpretacije techna. Hawtin je uvijek gurao elektroničku glazbu u novim smjerovima. Njegov electro house, vrlo je minimalan, ali duboki basovi ga čine isto tako vrlo plesnim. Richie Hawtin je uistinu original tehnološke avangarde. Kao umjetnik i/ili izvođač, poznat je po tome što neprestano pomiče konceptualne granice techna i podržava ljude s novim idejama i iskustvima koja su se na početku njegove karijere činila čistom znanstvenom fantastikom. Istu inovativnost iznio je tijekom svog seta za Sonus. U izvorne trake je utkao nove stvari tako neprimjetno da se osjeća kao da su oduvijek bili tu. Glazba je samim time bila lakša, pitkija široj publici.

Dax J raspakirao je svoj sirovi zvuk servirajući nam popis tvrdih pjesama i zakucavajući party atmosferu bolesnim dropovima. Techno u posljednje vrijeme postaje brži, tvrđi i zabavniji, a taj utjecaj se definitivno mogao primijetiti u njegovom setu. Takav set je zaista teško slijediti, tako da je sasvim jasno zašto je bio posljednji na line upu za Papayu. Britanski DJ i producent iz Londona odveo nas je pravu pustolovinu. Dax J ostaje vjeran undergroundu sa svojim individualnim stilom. Njegova tehnička vještina bila je očita tijekom samog seta. Zračio je samopouzdanje i točno znao u kojem smjeru ide. Precizna selekcija traka koje pušta rezultirala je odjecima majstorskih zvukova diljem Papaye.

*Stavovi izneseni u tekstu su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Klubska scena





Siniša Tamamović kao techno sila Balkana stiže u Boogaloo


Zaokružite datum na svom kalendaru jer techno koji Siniša Tamamović servira zasigurno će vas izuti iz plesnih cipelica. Uz njega, DJ pult će zasjati s E-Baseom te AnnaR. Siniša Tamamović se iz susjedne nam BiH preselio na londonsku adresu 2011. kako bi nastavio razvijati svoj glazbeni put.


Photo by ACR Photographer


Zaveden elektroničkom glazbom
kraja devedesetih, kroz godine je postao ne samo respektabilni producent i DJ već i promotor, dovodeći zvučna i velika imena u bosanske gradove. Utopite se u energičnim ritmovima u technu, tech-houseu i minimalu jer u njegovim brojnim izdanjima već duboko plivaju umjetnici poput Dubfire, Richie Hawtin, Adam Beyer, Paco Osuna, Monika Kruse, Carl Cox, Pan-Pot, Umek, Joseph Capriati, Hot Since 82, Timo Mass i drugi.



U 2011. bilježi izdanja za Dubfireovu legendarnu etiketu SCI+TEC Digital Audio i Umekov 1605 Music Therapy, Mindshake Records, Plus 8 Records kao i proširenje vlastite izdavačke kuće Night Light Records sa svježim talentima i renomiranim imenima. Također je surađivao na pjesmi s Pacom Osunom koja je objavljena za diskografsku kuću Plus 8 Records Richieja Hawtina, a također je 2012. izbacio remix za jednu od Umekovih originalnih pjesama.

Ulaznica 40 kn do ponoći, 50 kn poslije!

 



I hrvatski festivali itekako su zaslužni za izvrsnu turističku sezonu

Na Pagu drugo izdanje Croatia Beach Music Conference

Brojni festivali Hrvatsku su ucrtali na vodeće mjesto na svjetskoj karti zabave. Koliko su oni doprinijeli uspješnoj turističkoj sezoni te medijskoj promociji na svjetskoj razini? Koliko je zapravo oporavljena industrija zabave i glazbe?



Odgovore na ova, ali i broja druga pitanja, dobit ćemo na drugom izdanju Croatia Beach Music Conference koja se od 7. do 10. rujna održava u Novalji na otoku Pagu. Konferencija se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta, a uz podršku Hrvatske udruge poslodavaca.

Ove godine na CBMC pozornicu dolaze međunarodni eksperti i organizatori uspješnih festivala, poznati i popularni, ali i oni mladi i perspektivni izvođači elektroničke glazbe, produkcijskih timovi, izdavačke kuće i svi ljubitelji glazbenih taktova. Među njima su i organizator The Garden Festivala Nick Colgan, suosnivač Exit festivala Ivan Milivojev, suvlasnik Noa Beach Cluba Ivan Jokić, osnivač BSH Events Drago Vukelić i mnogi drugi.  



„Cilj CBMC-a je na jednom mjestu okupiti ljude iz glazbene industrije, posebice one usmjerene na festivalsku i klupsku scenu, gdje će im se omogućiti prilika za razmjenu novih informacija kroz networking i dijeljenje iskustva s kolegama iz cijelog svijeta. Glavna misao vodilja je da kvalitetom govornika i rješenjima koja će naši predavači prenijeti sudionicima, konferencija stekne ugled i status među ciljanom skupinom te time Hrvatsku uvrsti na jedno od vodećih mjesta u Europi kad su ovakvi događaji u pitanju!“ – rekao je glavni organizator konferencije Ivan Jokić, suvlasnik Noa Beach Club-a na Zrću.



Croatia Beach Music Conference će se i ove godine sastojati od zanimljivih panela i razgovora. U Hrvatsku će privući velik broj organizatora glazbenih i drugih događanja, predstavnika glazbene industrije iz cijelog svijeta te predstavnike medija.

Ova konferencija je mjesto za povezivanje i dijeljenje informacija, a više o cijelom projektu može se pronaći na web stranici gdje je moguće osigurati i ulaznicu za ovogodišnje izdanje: https://cbmconference.com/