U sklopu večeri Discoton koja se kontinuirano odvija u zagrebačkom Petom Kupeu domaćini su prošle subote, 10. veljače bili Antonio Zuza i Ilija Rudman. Izvrstan poznavatelj glazbe, ali nadasve utjecajan DJ i producent – Danilo Plessow jedna je od najintrigantnijih osobnosti suvremene elektroničke glazbe.
U dvadesetak godina objavljivao je pod raznim aliasima glazbu u raznim stilovima – u rasponu od ambienta preko broken beata i housea do techna. Kao DJ vodi publiku na putovanje kroz soul, disco, house, jazz ili čak u karipski zvuk 80-ih, no ne želi se nazivati predstavnikom bilo kojeg žanra.
Film “Bob Marley: One Love” slavi život i glazbu reggae ikone koja je inspirirala generacije svojom porukom ljubavi i zajedništva. Prvi put na veliko platno stiže Bobova snažnu priča o prevladavanju svih prepreka i putovanju iza njegove revolucionarne glazbe.
Rita Marley, njihov sin Ziggy i kći Cedella sudjelovali su u nastanku filma, pružajući osobni uvid u život legendarne glazbene ikone. “Ništa se ne događa prije nego što dođe vrijeme za to, a sada je vrijeme da se priča o našem ocu Bobu Marleyu” rekao je Ziggy Marley te dodao “Ovaj film će vam po prvi put predočiti kako je bilo biti u blizini legende, vidjeti njegovu bol, njegovu tugu, njegovu radost i njegovo iskupljenje.”
“Ovo je Bob Marley kojeg mnogi ljudi ne poznaju. Dat ćemo svakome nešto što nisu vidjeli, nešto što ne mogu pronaći na Googleu, temeljeno na stvarnim razgovorima, iznutra.” poručio je redatelj filma Bob Marley: One Love.
Ulogu legendarnog glazbenika preuzeo je Kingsley Ben-Adir, dok Lashana Lynch glumi njegovu suprugu Ritu. Redatelj filma je Reinaldo Marcus Green, poznat po nominiranom filmu za Oscara “King Richard”. Službeni trailer možete pogledati na YouTubeu.
Premijera filma diljem Hrvatske je u srijedu 14. veljače na Valentinovo, a brojna kina pripremaju i prigodni program poput reggae koncerata i afterpartyja. U zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema će se održati i koncert grupe Brain Holiday, dok u osječkom kinu Urania se sprema afterparty “Roots, Rock Reggae” uz DJ Martinees Selecta.
BeThrifty je uspješno iskombinirao modu i održivost, prkoseći tako fast-fashion brendovima koji su danas prozvani od strane mlade populacije, više nego ikad. Stoga projektom nije postignuto isključivo stvaranje novog modnog imena ili marke, nego i jedne nove proaktivne zajednice koja skreće pažnju na važne probleme današnje modne industrije. Vizija BeThriftyja je održivi životni stil s idejom podizanja svijesti o okolišu i ograničenim resursima u modnoj industriji, a to će predstaviti sljedećeg vikenda 17. i 18 veljače, u Zagrebu u Studiju Katran.
Vintage & Second Hand je prvi poduzeti korak k zelenijem načinu života. BeThriftijev tim za održivost stalno razvija nove, različite projekte, primjerice recikliranog nakita, ekoi prirodne kozmetike i mnogih drugih proizvoda koji se mogu proizvoditi bez ugrožavanja okoliša.
foto: Tomislav Miletic/PIXSEL
Lanac “proizvodnje” započinje nabavom odjeće različitih kolekcija kvalitetne retro i vintage odjeće širom svijeta koja, kroz Europu, putuje do skladišta za njeno sortiranje. Odjeća koja stigne se zatim pomno prebire, a odabrani komadi se onda ručno i pažljivo sortiraju i pregledaju, te putuju u skladišta BeThriftyja. Tamo se svaki odjevni komad još jednom pregleda i po potrebi prepravi od strane tima za upravljanje kvalitetom. Konačna destinacija odabranih komada su BeThrifty eventi diljem Europe.
Na eventima baš svi mogu pronaći nešto za sebe jer odjeće ima u različitim veličinama od XXS do XXL. Što se brendova tiče, Nike, Adidas, Reebok, Lacoste, Ralph Lauren su samo neki od njih. Sav asortiman podijeljen je u 60 različitih kategorija među kojima se mogu naći šareni old school windbreakeri, kožne jakne, puloveri i hudice, šarene, denim košulje i još mnogo toga. Jedan kilogram BeThrifty odjeće košta 39€.
Vjerojatno vam je već poznata priča o Juanu Atkinsu, Derricku Mayu i Kevinu Saundersonu – grupi prijatelja koji su odrasli u Bellevilleu, zapadno od Detroita, fascinirani glazbom grupe Kraftwerk i funkom Georgea Clintona koji su stvorili i popularizirali techno glazbu u 1980-ima. Postali su poznati u Europi, Aziji i Južnoj Americi, dok su uglavnom bili ignorirani u domovini…
Kroz desetljeća njihovi životi i glazba su i dalje ostali usko povezani, čak i dok su kročili različitim putovima te putovali svijetom kao solo zvijezde. No, u svojim kasnim 50-ima su započeli novi veliki projekt, kada su službeno udružili snage kako bi zajedno nastupili na pozornici kao Belleville Three.
“Uvijek smo radili svoje, kretali se u sličnim smjerovima” otkrio je Kevin Saunderson 2017. ususret jednog od prvih službenih nastupa belevilške trojke te dodao “Nismo ni razmišljali da bi mogli završiti zajedno na ovaj način“.
Godinama su odolijevali ideji povezivanja na ovaj način, ponajviše zato što im se nije svidjala etiketa “Belleville Three” koju su im britanski mediji dodijeli krajem 1980-ih. Prvenstveno iz razloga što su tada gradili vlastite karijere, stvorili vlastite bazu u Detroitu, vodili studije i izdavačke kuće duž dijela Gratiota koji je postao poznat kao Techno Bulevar.
U jednom intervjuu, trio se prisjetio svog vremena na Tehno Bulevaru kao ere natjecanja, ali i suradnje. Dijelili su opremu, lekcije su se razmjenjivale, a povratne informacije su davane, često i vrlo iskreno. “Uvijek sam govorio Kevinu da ne podnosim njegovu glazbu” kaže May te dodaje “A kada bih rekao da mi se ne sviđa njegova traka, pogodite što bi se dogodilo… postala bi hit“.
Prije nego što su službenozapočelisuradnju kao Belleville Three na Coachelli 2017. godine, kultni detroitski trojac se za pultom našao zajedno samo jednom i to 2010. na Awakeningsu.
Iako su brojni glazbeni kritičari, ali i ljubitelji elektroničke glazbe pozitivno ocijenili njihove setove, detroitski trio je bio nezadovoljan svojim prvim zajedničkim nastupima. No, nakon što više probi i nastupa, našli su ritam i način s kojim mogu biti zadovoljni.
Kevin Saunderson je bio taj koji je gurao ideju o udruživanju snaga te se uhvatio nagovarati Atkinsa i Mayja. “Želio sam raditi nešto više od običnog DJ-inga” istaknuo je Saunderson koji objašnjava kako svatko od njih troje kada su zajedno na pozornici ima svoj setup, ali funkcioniraju kao jedna cjelina.
Najviše nastupa kao Belleville Three su odradili 2017. – kada su nastupili na festivalima poput Coachelle, Detroit Movementa i Tomorrowlanda, no iako su u sljedećim godinama odradili svega nekoliko nastupa – oni su i dalje tu, što zajedno, što solo kako bi riječima Derricka Mayja “spasili svijet od loše glazbe“.
Upravo s tom misijom, Kevin Saunderson stiže ovog petka u Zagreb na Future Scope tanzanje u Boogaloo gdje će ga za pultom dočekati Mr. DJ Dario i Felver. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.
U petak 1. ožujka, NoGuestlist se vraća sa svojim četvrtim ovosezonskim izdanjem na kojeg u goste stiže Mahony. Uz priznatog rumunjskog DJ-a i producenta za pultom će se naći dobro poznata lica NoGuestlista – Mene, Pablo Panda, Aldo Morro te Looka.
Rođen u Bukureštu, a svoju prvu rezidenciju osigurao u ikonskom rumunjskom klubu Kristal, Mahony je svoje ime na sceni izgradio spajanjem svoje dvije strasti – hip hopa i elektroničke glazbe te kvalitetno pozicionirajući se na house i minimal sceni. Vlasnik je etikete Take Notes, a osim na vlastitoj etiketi glazbu je objavljivao i na Vatos Locos, Tamango Records, Mindshake i drugima. Mahonyjevi setovi su ispunjeni sa snažnim kulturnim korijenima s dosljednim, minimalističkim, groovy ritmovima koji su se imali prilike slušati u brojnim renomiranim klubovima i večerima poput Space Miamija, DC-10, Music On, Solid Grooves, Pacha…
Mene je DJ i producent s beogradskom adresom, poznat je po mračnim, raw groovovima u svojoj mješavini hip-hopa, housea i techna. Pablo Panda kad nije za pultom da servira house ritmove, organizira BSH događaje. Aldo Morro je iskusni DJ, neizostavno ime BSH i NoGuestlist događaja. Looka mladi zagrebački DJ koji svoju karijeru kali s rezidencijama na plaži Zrće.
Klupski ambijent, na tragu kazališnog, u trenutcima kasnonoćne disocijacije otvara prostor za introspekciju, refleksiju i katarzu. Drugi i treći odjeci glazbe praćeni plesom i trepetom sjena čine skrivenu predstavu iza tijela plesača zauzetih glavnim ritmom.
Snop istražuje izblijedjele tragove tih predstava, davne i beskonačne odjeke perkusivnih linija, razmazanih ostataka ljudskih tijela i vriske glasa na vrhuncu uzbuđenja.
Snop pruža umjetnicima platformu za izražavanje, izlaganje i interakciju s publikom na način koji potiče na razmišljanje.
Prvi Snop ambijentalne i eksperimentalne glazbe fokusirali su Saud, Varboska (Live) i Kornet, a klupsko iskustvo transformirala je Monika Milas kombinacijom digitalnih vizualnih i site-specific instalacija.
Projekt je realiziran uz podršku Kordoom Hi-Fi Soundsystem.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.