Skip to main content

Evo kako je prošao vikend na plesnim podijima u Zagrebu i Beogradu

Petak je bio rezeviran za Back To The Roots u hramu sreće koji je ugostio kultnog Davida Moralesa, a warm up je pružio PEZNT. S Moralesom smo uoči tog partya i popričali, a istakao je -Dolazim iz vremena kada je DJ svirao cijelu noć-.


Foto Marko Edge



Iste večeri u nedavno otvorenom beogradskom klubu Kult gostovao je Mihai Popoviciu.



Dan poslije u Zagrebu smo bili na NoGuestlist partyu kojeg su pokrenuli BSH Events u Petom Kupeu. Kompletan izvještaj s ove zabave i izjave aktera donosimo tijekom ovih dana.





Za kraj ovog kraćeg pregleda pogledajte i momente s nastupa Mathame na Illusionsu u beogradskom Hangaru. Bili smo i na ASOT-u u Utrechtu s kojeg za sada možete vidjeti dio atmosfere iz naših storya (ASOT Petak i ASOT Subota), a za koji dan čitajte i kompletnu reportažu naše suradnice.



Spotify predstavlja DJ funkciju iza koje stoji umjetna inteligencija

Spotify je predstavio svoju novu “DJ” funkciju koja radi uz pomoć umjetne inteligencije. S novom funkcijom, Spotify ima cilj podignuti razinu personaliziranog sadržaja kojeg korisnik može iskoristiti.



Koristeći već postojeće personalizirane funkcije koje ova popularna streaming platforma pruža poput “Discover Weekly” playlista, “DJ” funkcija potpuno preuzima kontrolu nad našim glazbenim odabirima i ovisno o “moodu” nam slaže i vrti trake koje ćemo slušati. Osim samog odabira glazbe, “DJ” funkcija je popraćena i glasom, koji će poput radijskog voditelja najaviti i objasniti odabir određenih pjesama.



Nova Spotifyjova “DJ” funkcija trenutno se nalazi u beta fazi, no već je dostupna premium korisnicima u Sjevernoj Americi, a uskoro se očekuje i dostupnost na području Europe.

Bjegunac Zoran Mamić tuži Vojka V i Gršu zbog stihova pjesme -Mamići-

Bjegunac od hrvatskog pravosuđa, bivši sportski direktor i trener Dinama Zoran Mamić pozvan je da se početkom ožujka pojavi na splitskom Općinskom sudu zbog tužbe za klevetu koju je podnio protiv splitskog repera Vojka V i triljskog repera Grše.


Foto Julijan Labrović (Glazba.hr)

Kako piše u javnom sudskom pozivu, Mamića se poziva kao privatnog tužitelja na ročište radi prethodnog razjašnjenja stvari odnosno kako bi se utvrdilo postoji li mogućnost mirenja među strankama u svrhu što ranijeg okončanja kaznenog postupka. Ako se Mamić ne pojavi na sudu unatoč službenom pozivu, smatrat će se da je odustao od tužbe te će se postupak obustaviti.

Kroz pjesmu “MamićiVojko V i Grše repaju “Zdravko i Zoki, stalno na koki” te “eura brdo ka Mamići, uzmemo paricu, pređemo granicu” što je vjerojatno uvrijedilo Zorana Mamića te ga potaklo na tužbu.

 

Mlađi brat Mamić tuži repere za klevetu, koja je definirana kaznenim zakonom “tko pred drugim za nekoga iznese ili pronese neistinitu činjeničnu tvrdnju koja može škoditi njegovoj časti ili ugledu, znajući da je neistinita”, a ako to napravi putem tiska, radija, televizije, računalnog sustava ili mreže, na javnom skupu ili na drugi način zbog čega je ono postalo pristupačno većem broju osoba”, može biti kažnjen novčanom kaznom do petsto dnevnih iznosa.

Zoran Mamić je pravomoćno osuđen na četiri godine i osam mjeseci zatvora zbog sudjelovanja u izvlačenju više od sto milijuna kuna iz Dinama te se trenutno nalazi u Bosni i Hercegovini. S obzirom da bi mlađeg brata Mamić trebalo uhititi ako uđe Hrvatsku, njegov dolazak na sud nije izgledan.

Otkriven mural frontmanu Faithlessa na stadionu engleskog Crystal Palacea

Cjeloživotni obožavatelj Crystal Palacea i pomoćni direktor kluba, Maxi Jazz rođen je u Brixtonu, živio u West Norwoodu i postao poznat kao pjevač benda Faithless, a napustio nas je u prosincu prošle godine.


Foto cpfc-co.uk

Kako bi proslavili njegovu ostavštinu, Palace je u suradnji s renomiranim britanskim kolektivom uličnih umjetnika MurWalls izradio mural u Selhurstu kako bi odao počast ikoni glazbene scene južnog Londona.



Slika Maxi Jazza – popraćena riječima 'This is my church', stihom iz pjesme Faithlessa 'God is a DJ' – sada će krasiti sjeverni kut Holmesdale Road Standa. Od nedavne utakmice protiv Brighton & Hove Albiona pa nadalje, svaki navijač na tribini Holmesdale Road može pristupiti tom području.




Predsjednik je rekao: “Maxi je bio sjajan čovjek i divan prijatelj, koji je volio Palace svim srcem. Pozvao bih pristaše koji se nalaze u Holmesdaleu da provedu trenutak u posjetu ovom novom muralu, koji je prikladna počast Maxiju.”

Mladi perspektivni hrvatski DJ-evi su pokrenuli vlastitu etiketu -The First Call-

Mladi hrvatski DJ-evi i producenti El Maar, Fynolla i Dyook pokrenuli su novi zajednički projekt, točnije izdavačku kuću zvanu “The First Call”. Ideja za pokretanje vlastite etikete nastala je kroz dugogodišnje prijateljstvo i suradnju, kada su mladi hrvatski DJ-evi i producenti zaključili da glazbu koju stvaraju i vole trebaju prezentirati na kvalitetan način.

The First Call” etiketa stavlja naglasak na zvuk koji bi se mogao okarakterizirati kao afro, melodic i deep/tech house. Ekipa iza samog projekta nam još otkriva kako ih ne zanimaju standardne žanrovske raspodjele, već se fokusiraju na cjelokupni “vibe” traka koje dijele sa slušateljima i publikom.

Prvo objavljeno izdanje na “The First Callu” je El Maarov singl “Temptation” koji je objavljen na streaming platformama, a već se našao i na Beatportovoj “Top 100 Hype” ljestvici za deep house.

Slijedeća izdanja od nove izdavačke kuće možemo očekivati uskoro, a njih potpisuju sami osnivači Fynolla i Dyook. Dok kako nam osnivači kažu, u budućnosti će proširiti “roster s brojnim domaćim i internacionalnim producentima”.

Iza novog projekta “The First Call” kriju se dva Dubrovčana i Zagrepčanin.El Maar je talentirani Dubrovčanin s zagrebačkom adresom, odakle usavršava svoje produkcijsko i DJ umijeće. Uz vlastitu produkciju elektroničke glazbe, osvaja i publiku u hip-hop/rap/trap svijetu gdje je dio produkcijske ekipe Blockstar Digitala iza koje stoji popularni reper Grše.



Dyook također dolazi iz Dubrovnika, jedno vrijeme je nastupao pod imenom “DJIVO”, a tad smo ga mogli kao rezidenta nagrađivanog Culture Club Revelina. Pod novim umjetničkim imenom ima nekoliko izdanja, a vrijedi istaknuti posljednje “With A Touch Of Nostalgia” objavljenom naDobar House etiketi.

Zagrepčanin Fynolla se DJ-ingom i produkcijom krenuo baviti još u osmom razredu osnovne škole. Fynolline trake se mogu pronaći na etiketama poput BLANC. Svoj stil ne može opisati, jer voli house od komercijalnog do undergrounda pa se nalazi između toga.

DJ Jock: -Živimo u vremenu gdje je glazba toliko dostupna i raznolika-

Nagrađivani splitski DJ Jock je u završnim pripremama za svoj cjelonoćni party u zagrebačkom “hramu sreće” 4. ožujka.

Prije nego što se zaputi za Zagreb i preuzme mixetu, uhvatili smo ga da nam otkrije kada izlazi njegova traka koju je Amelie Lens pustila u svom radijskom showu, kaže nešto više o B2B setovima sa Shipom, svojim planovima i ciljevima za 2023. te još poneku zanimljivost.

Pozdrav Stipe, nakon užurbanog i zaposlenog kraja 2022. u 2023. si ušao s nešto lakšim ritmom. Jesi iskoristio vrijeme za studio? Napunio baterije i spremio za ostatak godine?

Pozdrav Vama i Vašim čitateljima i hvala na pozivu za intervju. 2022. je bila jako zaposlena, otkad je vlada popustila mjere za klubove i okupljanja u travnju pa do kraja godine nisam stao. Iskreno nije ni tad studio patio jer sam svaki slobodni trenutak iskoristio za bit u njemu, međutim zbog puno svirki, putovanja i obaveza oko drugih projekata nisam mogao recimo uzet 2 tjedna i samo radit nešto za sebe. Početkom ove godine sam napokon završio neke druge projekte i imao sam vremena sjesti u miru i raditi kontinuirano pa je završeno jako puno novog materijala, šta će vjerojatno ugledat svjetlo dana do kraja godine.

Što “kuhaš” trenutno u studiju? Je li spremna traka koju je Amelie Lens zavrtila u svom radijskom showu?

Trenutno sam završio jako puno novih pjesama, sad kreće standardni proces gdje ih prvo trebam testirati u klubovima i na festivalima. Ako prođu testiranja u smislu da sam zadovoljan kako publika reagira i kako zvuče onda ću poslat labelovima i drugim DJ-evima. Ako ne, nazad u studio i još radit na njima. Također, napravio sam poprilično puno novih ideja koje sad treba aranžirati te iz ideja pretvorit u pjesmu. Što se tiče te trake šta je Amelie pustila, možda nisam trebao to objaviti, jer sad dobivam stalno poruke “kad će izać” hahaha. Još nemam nikakav info kad će vani, ali kako to uglavnom bude čeka se minimalno pola godine, ako ne i više.

Kako ide sa vlastitim studiom? Prošle godine si napravio glazbu za nagrađivani regionalni film. Koliko je različit proces produkcije neke trake i soundtracka za dugometražni film?

Ide super, i uvijek može bolje. Svašta radim tamo, od svoje muzike do produkcije za druge, do soundtrackova, različitih beatova, zvukova, masteringa. Volio bih da imam neki prekidač koji mogu stisnuti kad uđem u studio da zaustavi vrijeme, jer vrijeme tamo užasno brzo prolazi i nikad ga nema dovoljno. Nešto slično kao u filmu Interstellar „One hour here is 7 years on earth.“

Što se tiče procesa produkcije, sve je to slično. Na kraju krajeva bitno je stvoriti nekakav vibe bilo za scenu ili dancefloor. Nakon izrade muzike za film i igrice, sad mi je ostao običaj da kada radim ideje, da na drugi ekran upalim neke svemirska videa ili ako radim neki brzi techno stroboscope :)

Je li možda radiš na nekom novom takvom projektu – bilo film ili neka videoigra ponovno?

Uskoro ću krenuti raditi na jednom, ali nažalost ne mogu o njemu ništa još govorit.

 

Vratimo se na nastupe, ti i Shipe ste postali neizbježni B2B duo. Kako ti je svirati s njim? Iz perspektive s plesnog podija baš ste kliknuli zajedno.

Općenito nisam fan back to back setova, nekad to može biti predobro, a nekad jednostavno može biti recept za katastrofu. Pogotovo ako ne znaš dobro nekoga s kim puštaš i kako on vrti. Sa Shipon je to skroz druga priča, jer se sad znamo dosta godina i postao mi je pravi prika. Prije našeg prvog b2b, slušali smo jedan drugoga dosta puta i znali smo okvirno ko, kako i šta vrti. Taj prvi b2b je prošao odlično (osim dijela gdje sam prije nastupa mislio da ću se razboljeti pa sam pojeo cijelu glavicu domaćeg luka koji je u jednom trenu počeo isparavati iz mene…sorry Shipe haha). Iza toga smo došli smo na ideju da probamo opet, ali sadva set-upa i cijelu noć. Svak ima svoj mixer, playere i efekte i peglamo. I taj prvi je stvarno bio super, 7 sati nismo riječi rekli jedan drugome samo smo se nadovezivali. I u zadnjih godina baš je bilo puno dobrih momenata i bit će ih još.

Jesi više tip za ranije setove, ili kasno noćne, praktički jutarnje setove? Što preferiraš?

Svih ovih godina sam imao stvarno bolesnih trenutaka i u peak timeu, i u jutarnjim satima i u warm up terminima. Pa iskreno ne znam. Uvijek sam smatrao da za svako mjesto i vrijeme postoji određen „soundtrack”. I ako se pogodi, to je onda to. Živimo u vremenu gdje je glazba toliko dostupna i raznolika. Toliko nove muzike izlazi svakodnevno i toliko novih talentiranih producenata ima. Iako mi nikad više vremena nije trebalo za pronaći novu muziku, opet ima toliko kvalitetne glazbe da je i dalje uzbudljivo sve to kopanje i čekanje da se ta muzika pusti u pravom trenutku.

Za vikend spremaš prvi “all nighter” u Boogaloo, jel’ imaš neke specijalne pripreme? Što možemo očekivat od cjelonoćnog plesnjaka?

Da, prvi all nighter je u subotu i moram priznati da me je trema otkad smo najavili, i samo se povećava zadnjih dana. Jedva čekam pustiti prvu stvar i onda će sve bit lakše. Uglavnom imam tremu prije svakog nastupa, a pogotovo za nešto za što mi je puno stalo. Pripreme su kao i inače, kopam šta više muzike, završio sam neke svoje trake posebno za subotu, napravio neke edite. Možete očekivat da ću dat sve od sebe od prve do zadnje trake.

 

Planovi, ciljevi ili možda neka želja za 2023.?

Otvoriti label i izbaciti sav ovaj neizdani materijal, malo se više pozabaviti oko svojih klupskih večeri Roots i nastaviti uveseljavati ljude na plesnom podiju :)

 

Neka poruka za kraj, pozovi ekipu da dođe za vikend u Boogaloo..

Fala svima šta me podržavaju i što dolaze sve ove godine u Boogaloo. Hvala svima iz kluba Boogaloo na svemu, nadam se da se vidimo u subotu, jedva čekam :))

****

Upad na “all nighter” do ponoći je 6€, a nakon iznosi 8€.

FB EVENT: DJ JOCK all night long [04.03.2023]