Skip to main content

Glazbeni dvojac marisol predstavlja pjesmu i video spot -Ljeto-

”Iako smo planirali donijeti dašak našeg ljeta već prošlu zimu, ipak smo se odlučili na pomalo cringe i cheesy moment i servirati pjesmu o ljetu baš u ljeto, nudeći vam na dlanu opciju da vam postane omiljeni ljetni hit dok surfate svojim godišnjim odmorima ili umorima!



Nadamo se da ćemo se sresti na nekom plesnom podu ili nekom, vodom popunjenijem, bazenu ili plaži dok svira naš refren”, poručuje marisol.

Spot za “Ljeto” je sniman na ”tajnoj” lokaciji, a za ideju i vizual zaslužna je, kažu marisol, osječka banda mladih za koje ćete sigurno još čuti. Režiju i montažu potpisuje David Gašo, a kameru je spretno držao njegov kolega i prijatelj Tin Ostrošić.



”Htjeli smo pojačati dojam "propalog" vikend posjeta bazenu snimanjem na video kazetice, zbog čega cijeli vizual ima home-video look koji podsjeća na privatne snimke s bazena iz perioda mog odrastanja ranih 2000-ih. Bilo nam je važno da ovaj spot da baš na prvu vrišti LJETO, od napadnog sunca u skoro svakom kadru, do gomile kričavo šarene plastike koju smo svi skupa teglili na set. Ovo je sigurno jedno od zabavnijih snimanja koje smo imali dosad, a na kojem nas je bilo svega nekoliko… i drago mi je da smo svi izgorili na suncu taj dan jer nam je bilo predobro”, kaže redatelj David Gašo.



marisol je glazbeni projekt koji se predstavio 2021. godine svojim hvaljenim albumom “Žene mape” kojeg su mediji opisali kao najbolji ljetni domaći soundtrack. Od samog početka nude atraktivan auditivno-vizualni paket pun glazbenih filmova, live izvedbi i video spotova, što nastavljaju i s novim materijalima koji prate njihov nadolazeći album.



Moglo se to vidjeti i čuti u svibnju ove godine kada su predstavili “Nove boje”, 12-minutnu live izvedbu triju pjesama na prekrasnom lokalitetu muzeja Apoksiomena. marisol poziva da putujete s njima, jer nas, kako kažu, zasigurno i dalje planiraju ugodno iznenađivati svojim, sad već nekim novim, zvukom i bojama novih pjesama.

Jedna od najprodavanijih klupskih traka u povijesti “It’s Like That” slavi 40 godina!

It’s Like That” je debitantski singl američke rap grupe Run-DMC koju su objavili 1983 u sklopu svog debitantskog albuma “Run-D.M.C.”.



Pjesma je odmah pri objavi ostvarila uspjeh, a smatra se i uvodom u novu školu rap umjetnika koji su donijeli minimalistički zvuk koji se razlikovao od njihovih prethodnika.

Dodatnu popularnost traci je donijela house obrada DJ Jasona Nevisa u 1997. Iako publika prvobitno nije doživjela obradu, godinu dana poslije objave doživjela je astronomski uspjeh. Originalna 10’ ploča obrade prodana je u 5 milijuna primjeraka diljem svijeta, što ju je svrstalo u jednu od najprodavanijih traka ikad.

Televizijski kanal VH1 je 2008. traku i njenu obradu “It’s Like That” svrstao na 40 mjesto 100 Greatest Hip-Hop Songs” ljestvice.

Viva, MTV, MCM doslovce nema glazbenog TV kanala koji nije više puta dnevno vrtio ovaj klasik!

Jednom u 20 godina: Tech-house party na dnu isušenog Lokvarskog jezera

Početkom svibnja, festivalska atrakcija Lokvarsko jezero ispražnjeno je zbog sanacije i remonta prvi put nakon 2001. Jedinstveni ambijent, pruža priliku koja se dogodi jednom u dvadeset godina, a to je ples na dnu jezera.

Posljednje subote mjeseca, 29. srpnja, Final Destination Festival priprema tech-house plesnjak u nesvakidašnjem ambijentu – na dnu jezera. U srce Gorskog kotara za ovaj jedinstveni party stižu Lee Paw, Anima Noctis, Un Padre, Dimitri J, Emanuel Jr. i Recep.

Uz domaće snage na tech-house partyju na dnu isušenog Lokvarskog jezera, u goste iz Srbije stižu Un Padre i Dimitri J. Un Padre je osnivač Footworks Showa. Svoju ljubav prema elektroničkoj glazbi je otkrio na Ibizi, a nedugo nakon toga se uhvatio DJ-inga i produkcije. U svojim setovima kombinira tech-house ritmove s hip-hop zvukovima. Dimitri J je osnivač i rezident projekta Time:Code te Footworks Showa. Njegov prepoznatljiv stil je pomno odabrani spoj tech-housea i housea. Na sceni je aktivan više od desetljeća.

Recep je riječki DJ i producent koji je svoje glazbeno obrazovanje stekao u Berlinu. Pod utjecajem “glavnog grada” elektroničke glazbe oblikao je svoj stil koji dominiraju house i techno odabiri. Emanuel Jr. odlučio je stati za pult s 15 godina. 2016. kreće s organiziranjem vlastitih zabava, među kojima i festival pod nazivom "Rave In The Woods". Član je Loud Silence kolektiva, a njegovi zvukovi idu od minimal deep techa do tech housea

Iza kolektiva Anima Noctis se kriju Skarros i Whooso. Skarros je aktivan na sceni od 2022. kada osigurava svoje prve gaže. U njegovim setovima se mogu čuti odabiri koji variraju od toplih melodija housea pa sve do mračnih varijanta techna. Whooso je početkom godine zauzeo svoje mjesto za DJ pultom s čime si je ostvario svoju dugogodišnju želju da s ljudima podjeli energiju koju stvara svojim funky tech houseom.

Organizatorica za sami kraj poziva sve da budu dio povijesti jer “iduću priliku za ovakav događaj imate tek za nekih 20 godina.”

Ulaznice su dostupne kroz sustav Core Event.

FB EVENT: TECH-HOUSE PARTY NA DNU JEZERA

 

Brazilska house faca Vintage Culture oduševio publiku u Revelinu

Nastavljaju se gostovanja “A” liste elektroničke glazbe u Dubrovniku. Početak tjedna je obilježio dolazak brazilskog DJ-a i producenta Vintage Culturea koji je imao svoj debi na jugu Hrvatske.

Zagrijavanje za brazilsku house facu je odradio DJ Speed. Prekaljeni rezident Culture Cluba Revelin kao pravi domaćin ugostio je partijanere koji su željno iščekivali Vintage Culturea te je postavio temperaturu na uzavrelom plesnom podiju.

Oko 1 i 30 iza ponoći, Vintage Culture je preuzeo pult unutar tvrđave Revelin te odveo partijanere na putovanje duže od tri sata. Iako je predvodnik novog val, brazilski DJ njeguje dugometražne setove i gradnju priče kroz njega. S obzirom da je DJ Speed svoj set završio u nešto lakšim i mekšim ritmovima, Vintage Culture je nastavio u tom tonu te polagano podizao tempo i ritam.

Nakon 40-ak minuta laganog đuskanja i zagrijavanja kukova, najbolji house DJ prema čitateljima DJ Maga je ubacio u brzinu i predstavio svoju lepezu house zvuka. Vintage Culture je svoje ime stvorio s obradama New Ordera i Pink Floyda, a dubrovačku publiku i njene goste je osvojio s novim neobjavljenim remiksom “Somebody That I Used To Know” iza čega su uslijedili njegovi novi produkcijski uradci poput “Tina”, “This Feeling” i “Rock The Casbah”.

Ugodno iznenađenje i reakciju među publikom je izazvao s obradom bezvremenskog hita Faithlessa “Insomnia”, a vrhunac seta je bilo podizanje uzavrele ljetne temperature uz njegove trake s daškom samog ljeta poput obrade “My Paradise” i “Under The Sun”, “Fallen Leaf”, dok se od plesnog podija i dubrovačke publike oprostio s neobjavljenim ID-jem.

Sezona u Culture Club Revelinu traje više od dva mjeseca, a organizator ljetnog klupskog programa Filip Sulić poznatiji kao DANCElectric nam otkriva kako je publika na gostovanja reagirala odlično i da je klub gotovo uvijek rasprodan kada dolazi svjetsko ime što je dovoljni čimbenik koji ukazuje na prepoznavanje kvalitete bukiranih imena ove godine.

Ne samo da su gosti oduševljeni Revelinom, već i sami DJ-evi koji su nastupili. “Svaki od DJ-eva je bio izvrstan, inspiriran, a poslije nastupa bi ostali samo superlativi.

Menadžment svih izvođača bi unutar 24 sata poslali zahvale i tražili da im se ponude datumi za 2024.” komentira DANCElectric koji otkriva da još četiri imena, od kojih su dva s “A” liste, planiraju uskoro objaviti: “To su imena koja će nastupiti u kolovozu, rujnu i listopadu. Posebni naglasak stavljamo na closing vikendu 6. i 7. listopada, za koji pripremamo jednu veliku, spektakularnu završnicu sezone.”

 

Zvjezdano ljeto u Revelinu se nastavlja s gostovanjem Zhua u petak, dok se srpanj furiozno zaključuje uz gostovanja DJ Diesela, Franky Waha, ARTBAT-a i Solarda.

Djeličak atmosfere s nastupa Vintage Culture pogledajte u video sažetcima na Instagramu

 

Reportaža: Kako se partijalo dva dana i noći na Awakeningsu opisuje naš suradnik

Ugodan let do Eindhovena, zatim kratka vožnja vlakom do Tilburga i party busom do Hilvarenbeeka gdje se održava Awakenings festival. Stigli smo oko 18h jer je dan bio jako vruć. A vruća će biti i atmosfera na festivalu ;)



Za početak kupujem tokene, njih 5 za 20 eura, kako bi mogao naručivati piće. Piće košta jedan token, uz uvjet da donesete staru plastičnu čašu, plastičnu bocu ili limenu konzervu (od prošle cuge), tako da na festivalu nema ni trunke smeća. Sve se vraća, sve se plaća! Dapače, bilo je tu i besplatne pitke vode na nekoliko punktova pa je ekipa mogla hidratizirati svoje tijelo bez potrošene lipe.





Za uvod dobro provjerena LIVE svirka od Reconditea da me uvede u party mood. Nijemac svira deep house koji uključuje melankonične sekvence s tipično niskim otkucajima u minuti uz kombinaciju raznih analognih zvukova. Prava milina za čekić, stremen i nakovanj. Dvojac Mathame je otkazao svirku pa na njihovo mjesto ulijeće Innelea i svojim melodičnim setom mi razgibava mišiće. Spreman sam za nešto brže :)





Odlazim na drugi stage kako bi poslušao Patricka Masona koji me svojim 130 bpm-nim setom kida na sve strane. Svira brzo, na 3 decka, radeći tehnički savršene prijelaze između pjesama, ali svakako su uvijek dvije stvari u eteru. Kakav techno, kakva svirka, kakva atmosfera. Podij se ljulja na vodi (o.p. stage je splav) i svi su na istoj valnoj duljini. Znoj curi, kisika nema, ali zadovoljstvo na licima je očigledno.





Vraćam se na stage V, kako bi poslušao protivnike mozga. Mind Against me ponovno oduševljava svojim melankoničnim i melodičnim setom, samo ovoga puta ne plačem od sreće, već se znojim od sreće :) Mozak je ponovno poslan na pašu. Potpuno opušten, cupkam nasred flora, a oko mene samo nasmijana lica.



Oblak prašine se diže u nebo, a s njim odlazi i iscjeliteljska energija koju generiraju partijaneri na flooru. Ben Bohmer preuzima stage. Njegova LIVE svirka je u rangu Reconditea. Lagani beatovi, duboki basovi i ritmičke perkusije uz pokoji vokal. Sjedim, ali duša mi pleše. Pripremam se za finish.



Za kraj festivalskog dana sam odlučio poslušati veterana techna, Richie Hawtina. I bome nisam požalio. Svira odlično, dapače, pokazuje zašto je i dalje u igri. Ekipa je u ekstazi, laseri 'šamaraju' lica, a tijela se simultano kreću. Nisam ni trepnuo, a festivalski dan je prošao. Očigledno je bilo odlično, jer, kako kažu, sve što je lijepo, kratko traje…



Lom se nastavio i u subotu, ali bez moje malenkosti. A u nedjelju ujutro, hladan tuš. Organizator objavljuje informaciju kako se festival otkazuje iz sigurnosnih razloga. Naime, za nedjelju je izdano sigurnosno upozorenje zbog nevremena. Teška srca, partijaneri se pakiraju i bježe kući…



Unatoč otkazivanju zadnjeg dana, festival je u dva dana i noći posjetilo preko 100 tisuća ljudi koji su plesali na najvećem otvorenom techno festivalu u svijetu, uz moto: Rise and shine, it is Techno time :) Do sljedećeg izvještaja sa 30-te godišnjice Streetparadea, ostanite mi zdravi, vedri i rasplesani :)

____
Dio atmosfere s festivala u video sažetcima pogledajte na našem Instagramu

Ljetni hit s početka 2000-ih -Na Palagruzu- dobio je remiks E-Basea

Šo!Mazgoon početkom tisućitih je objavio ljetni hit “Na Palagruzu”, koji je naposljetku postao i njihov najveći hit. Otočki bend, donosio je spajao razne glazbene izričaje s tradicijskom etno glazbom južnih hrvatskih otoka.


Foto Goran Jakuš

Dvadeset godina nakon nastanka originala, hrvatski DJ i producent E-Base odabrao je upravo “Na Palagruzu” kao sljedeću traku koju će remiksat. Originalni vokal “Na Palagruzu” izvanredno je uklopio u jaki groove i prozračne melodične zvukove te je kroz kultni hit doveo ljetnu atmosferu open air festivala i klubova kod svakog slušatelja.

Uz E-Basea na remiksu su radili Slavko Vincek koji je odgovoran za programiranje i mix te Leon Krog koji je odsvirao klavijature i synthove.

Ovo nije prvi izlet E-Basea u obrađivanje popularnih hrvatskih hitova. Tijekom godina začino je Josipu Lisac i njenu “Ispočetka”, Mayales i “Mogu Sama” te Jinxovo Ljeto”.

Nedavno je bio i gost panela "Treba li remiksirati poznate izvođače?" koji se održao prošle godine u Pločniku u sklopu 6. izdanja Ambasadora.