Skip to main content

Amelie Lens privukla novu generaciju partijanera u Boogaloo

Future Scope XXLponovno je u Zagreb doveo Amelie Lens, kojoj je ovo četvrti nastup ove godine u Hrvatskoj. Ljetos je odradila nastupe na Sea Staru, Ultra Europeu i Sonusu, a sada je došao trenutak za njeni ponovni dolazak u Boogaloo nakon 2017.

Belgijska techno kraljica dobro je poznata zagrebačkoj publici koji su je osim u “hramu sreće”, imali priliku slušati na Velesajmu 2020. i na Jarunu 2021. Od prvog nastupa Amelie Lens u Zagrebu do danas, njeno ime i brend su rasi. Stvorila se cijela nova generacija partijanera, koju upravo vlasnica izdavačke kuće Lenske privlači, a takav je slučaj bio i proteklog vikenda u Boogaloou.

Jedan klub, tri floora i devet DJ-eva bio je recept za Future Scope XXL w./ Amelie Lens. Uz belgijsku DJ-icu i producenticu na Main Flooru nastupili su Adio F, Shipe i DJ Jock. Soundtrack večeri postavio je Adio F, dok je Shipe odradio vrhunsku ulogu kao warm up DJ i još jednom potvrdio svoju kvalitetu kao rezident DJ Future Scopea.

Publika koja češće sluša Shipu navikla je na njegove dublje, mračnije trake s “underground” predznakom. No za nastup belgijske DJ-ice, otišao je u totalno drugom smjeru. Kako je njegov dvosatni set tekao, tako se fader na BPM-u podizao u brojke koje Amelie Lens vrti kako bi ona mogla mirno preuzeti kontrolere.

Izlaskom Amelie Lens na pozornicu, publika je već bila u ekstazi, a nakon prve trke i prvog dropa, Boogaloo je eruptirao. Kroz dva sata, belgijska DJ-ica je odradila ono zbog čega se klub napunio do vrha – donijela je tvrde, brze trake između kojih nije bilo prilike za predah. Koketirala je s drugim podžanrovima elektroničke glazbe koji imaju prefix “hard” pa se tako moglo čuti i zvuk hardcorea, a zanimljiv je bio i izlet u psytrance.

Iako je večer bila duga i ispunjena neprestanim plesom, publici je ostalo nešto energije za sami kraj večeri uz popularnog DJ Jocka. Splitski DJ je zadržao gotovo cijelu publiku na flooru još gotovo dva sata i uveo ih u rano jutarnje sate u nešto ležernijim ritmovima te još jednom potvrdio svoj status favorita među partijanerima.

Nakon Amelie Lens, Future Scope nastavlja s dovođenjem DJ-eva koji sviraju nešto tvrđi zvuk. U Boogaloo 3.12. stiže Fernanda Martins, uz koju će nastupit još dvoje headlinera Du’Art i Lea Dobričić.

Ulaznice su dostupne u pretprodaji na Entrio!

Otvoren novi klub unutar utvrde Punta Christo

Početkom studenog, otvoren je novi zimski klub Fort Punta Christo, unutar istoimene pulske utvrde. Nekadašnji Dungeon stage Outlook i Dimensions festivala pretvoren je u noćni klub.



Iako se na prostoru utvrde ljeti redovno odvija klupski i festivalski program, red je došao i na zimsku sezonu partyja. Prvi put nakon 23. godine od osnutka udruge koja se brine o utvrdi, pulski partijaneri će u Fort Punta Christo dočekati Božić i Novu godinu.

Iza projekta sređivanja jednog od mnogobrojnih tunela u noćni klub u sklopu utvrde Punta Christo, stoje Udruga prijatelja obalne utvrde Punta Christo Štinjan i prijatelji.

Klub svoja vrat otvara vikendom, a u svrhu obogaćivanja pulskog noćnog života pozivaju sve zainteresirane sa zanimljivim programima ili eventovima da im se jave na mail adresu [email protected] s idejama za suradnju.

Utvrda Punta Christosagrađena je u Štinjanu, na istoimenom poluotoku Kristo i najveća je austro-ugarska fortifikacija. Izgrađena krajem 19. stoljeća prostirala se na više od deset tisuća četvornih metara te je imala čak 270 prostorija. Iako je bila dugo napuštena, danas se u njoj odvijaju brojni koncerti, izložbe i druge kulturne manifestacije. Samautvrda Punta Christo dugi niz godina bila je kolijevka Outlook, Dimensions i Seasplash festivala.

Mlade Splićanke su zgrožene jer nisu mogle u klub zbog patika

Nekoliko mladih Splićanka obratilo se redakciji lokalnih novina kako bi se požalile na problem koji su doživjele prilikom izlaska. Zgrožene su kako kažu nesuvislom politikom dijela splitskih klubova.

“Izlazak nam se u subotu dogodio sasvim spontano. Inače smo studentice, pa smo odlučile “razbitivikend od učenja i popiti negdje piće. U dva kluba nije nas pustilo jer smo nosile patike. Razumijemo da svaki klub ima svoja pravila, ali sve smo bile sređene, našminkane, s frizurom i outfitom. Shvatile bi da su nas odbili da smo bile nesređene ili u trenirci.” ističu anonimne studentice.

Antea Burazin, novinarka Slobodne Dalmacije “bacila se” u istraživanje. Nazvala je nekolicinu klubova na području grada Splita i upitala ih može li u klub za vikend u patikama.

“Hmmm… A šta ja znam, ako baš ne možete u štiklama, onda možete u patikama, ali inače je pravilo u štiklama. Samo onda to recite na ulazu” poručili su iz prvog kluba.

Iz drugog kluba, stigao je sličan odgovor. “Ne može, pravilo je da imate 21 godinu i da ste u štiklama.”, a na pitanje što ako ima problem s nogom i ne može obuti štikle odgovaraju “Ne znam šta bi vam reka. Ako vas je pet – šest u ekipi, a jedna je u patikama, progledat ćemo joj kroz prste.”

Ovisno koji klub u Splitu odaberete, velike su šanse da naiđete na “modnog inspektora” na ulazu u klub koji će procijeniti jeste li dovoljno sređene da zaslužite boravak u njemu.

Stacey Pullen otkrio neke od svojih najdražih traka

Pionir techno zvuka, ujedno i pripadnik drugog vala DJ-eva koji su prošli kroz detroitsku scenu nakon Derricka Mayja, Kevina Saundersona i Juana Atkinsa, ni više od trideset godina nakon svog prvog nastupa ne planira stati.



Stacey Pullen
je ikona elektroničke glazbe u svakom smislu te riječi

Kroz svoju dugogodišnju karijeru, razvijao je zvuk, donjeo detroitski techno u Europu, a u jednom intervjuu otkrio je koje sve trake ima u rukavu za svoje setove. Ako treba oživjeti plesni podij s Basement Jaxxom i Fly Lifeom vraća publiku u groovy ritmove kasnih devedesetih.

{youtube}Z2QjbIKwRq0{/youtube}

Iako mu Jaydee i njegova Plastic Dreams pleše po tankoj liniji ljubavi i mržnje, za nju uvijek nađe mjesta ukoliko ima viška vremena u setu.

{youtube}UwPKi1H8t9M{/youtube}

U slučaju da nekad poželi pokazati svu svoju glazbenu raskoš i ukus, u rukavu čuva Thea Parrisha i Falling Up.

{youtube}MpQM6dSwk6E{/youtube}

Stvar uz koju zalasci sunca jednostavno nisu isti kaže da je to SQL & Andreas Henneberg: Fahrenheit.

{youtube}Oyg_U8UIwpI{/youtube}

Bezvremenska traka 90-ih Spastik iza koje stoji Richie Hawtin kao Plastikman je nešto što Stacey Pullen čuva za velike publike i festivale.

{youtube}6TYsOMYaz6E{/youtube}

Popularni hrvatski organizatori BSH Events slave devet godina rada s partyjima u Zagrebu i Rijeci na koje dolazi ikona elektroničke glazbeStacey Pullen. Njegovo gostovanje u četvrtak u Petom kupeu je rasprodano, dok još nešto karata ima za Pogon kulture u petak preko sustava Entrio.



Hrvatska elektronička scena bogatija je za novu klupsku večer. Evo o čemu se radi!

Mislav Grdinić je ljubitelj elektroničkog zvka s poprilično dugim stažom u praćenju kako domaće scene, tako i svjetskih trendova u svijetu elektroničke glazbe.

U privatnom životu, potkovan je business, točnije poduzetničkom pozadinom što mu uvelike olakšava organizaciju i tehničke aspekte kreiranja nove klupske večeri na tržištu.



Iako je novak u entertaiment industriji – ugovori, pregovori, marketing i sve potrebno za ostvarivanje nekog eventa mu nije nepoznanica. Klupska večer koju Mislav Grdinić prezentira široj javnosti krajem studenog nosi naziv “One Drop Music” koja se zasniva na kreativnosti, entuzijazmu i donošenju nečeg novog na hrvatsku elektroničku scenu.

Malo smo tržište sa dosta tvrdim navikama, ali tu smo zato da mijenjamo i pokrećemo stvari. Meni osobno One Drop Music predstavlja osobno zadovoljstvo i sreću, i to su jedini razlozi zbog kojih pokrećem serijal, mada su mnogi s razlogom pitali kako i zašto. Svoj entuzijazam i ideju želim prenijeti na sve one koji žele čuti novi zvuk i biti dio svjetskih trendova u elektroničkoj muzici. Može se naravno sa raznim kompromisima ići u nekom mainstream smjeru i sa računicom, sa već desetljećima dobro znanim pumping soundom koji prevladava na domaćoj sceni, ali to neće biti smjer One Drop Musica.” ističke glavni i odgovorni Mislav Grdinić.

Relaksacijom pandemijskih restrikcija, ponovnim buđenjem svijeta, vratili su se partyji i festivali diljem svijeta na koje su nahrlile stotine tisuća partijanera kako novih, tako starih među kojima je bio i sam Mislav Grdinić.

Upravo 2022. je bila presudna za projekt One Drop Music ističe Mislav “Obišli smo i poslušali sve omiljene DJ-e i festivale po Europi, od domaćih hrvatskih lokacija pa do Pariza i Barcelone te odlučili krenuti u projekt. Tale of Us, Stephan Bodzin, Mind Against, Agents of Time, Adriatique, Colyn, samo su neki od izvođača čiji zvuk želimo predstaviti Zagrebu i proširiti vidike na domaćoj sceni, privući mlađu publiku, te onoj malo starijoj ponuditi više izbora, ali prije svega kvalitetu zvuka, izvođača i samog partya. Znamo za sigurno da postoji domaća publika koja voli taj zvuk u što smo se definitivno uvjerili na festivalima izvan Hrvatske.”

Afterlife etiketa eksplodirala je u posljednjih godinu dana te je njen zvuk obišao cijeli svijet i prerastao u pokret, stil i način razmišljanja naglašava Mislav Grdinić te dodaje “Imao sam se prilike uvjeriti na Afterlifeovim tulumima i festivalima, gdje je nekoliko desetaka tisuća ljudi iz cijelog svijeta došlo partijati i poslušati Afterlifeove zvijezde i zvuk koji predstavljaju. One Drop Music pratiti će smjer melodic techna prije svega, ali i novih trendova u elektroničkoj muzici, pa je tako i naš prvi party 26.11. u tom smjeru.”

Mislav Grdinić i ekipa iza One Drop Musica želi postaviti  Zagreb da bude u trendu sa zvukom, izvođačima te da prati ritam svjetskih party destinacija. “Ideja je da uz vrstu zvuka koji želimo na zagrebačkoj klupskoj sceni, publika čuje što se sve novo i kvalitetno rađa na svjetskoj sceni, koji su to setovi, DJ-i i stvari koje žare i pale.”



FB Event: One Drop Music presents: YUBIK, 19:26 and Petar Dundov

One Drop Music, predstavlja se zagrebačkoj publici 26. studenog s gostovanjima Yubika, 19:26 i Petra Dundova u Petom kupeu. Prve ulaznice dostupne su preko sustava Entrio.

 

Eksperimentalni album Nenada Vilovića nakon 37 godina ugledao je svjetlo dana

Splitski skladatelj, aranžer i producent Nenad Vilović objavio je album “Prizma”. Album je snimljen 1985. koji do sada nikad nije objavljen niti javno izvođen jer prema autorovoj procjeni, javnost tada nije bila spremna za njega.

Radikalni odmak od pop-produkcija tipičnih za bivšeg višestrukog pobjednika, a potom i voditelja Festivala zabavne glazbe Split, Nenad Vilović je učinio snimivši potpuno instrumentalni, elektronski i ambijentalni album. Svaki instrument na ovom albumu, njih gotovo 40, odsvirao je sam. Također ih je i snimio, producirao i miksao u vlastitom studiju NV.

Čuo ga je tada samo jedan novinar Slobodne Dalmacije i pohvalio ga, no to nije spriječilo Vilovića u odluči da taj materijal, nakon odbijenica nekoliko diskografskih kuća koje su ocijenile da je „previše eksperimentalan“, povuče i s objavom pričeka neko drugo i bolje vrijeme.

„Prizma“ je pronašla svoj put do svijeta putem ekskluzivnog vinilnog izdanja kojega je posebnom audiofilskom tehnikom direktnog metalnog urezivanja pripremio njemački studio Pauler Acoustics. Mastering originalnih vrpci potpisuje Antony Ryan iz Danske, dok je dizajn i crtež omota i naslovnice ploče izradio američki autor Eric Adrian Lee. Album  u izdanjuFox & His Friends Records se pojavljuje krajem studenog, dok ju je na digitalnim platformama moguće čuti putem Believe SAS distribucije.


Album će bit predstavljen i splitskoj publici. KLMF priprema prezentaciju prvog izdanja instrumentalne ploče Nenada Vilovića u petak 2. prosinca u Domu mladih Split s početkom u 18h. UZ samog autora, na predstavljanju će govoriti Željko Luketić i Leri Ahel iz izdavačke kuće Fox & His Friends Records.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by klfm.org (@klfmorgborg)